Sayfalar

yenileme etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
yenileme etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

25 Nisan 2013 Perşembe

Öncesi Sonrası - 2 Dolap Yenileme

Yatak odamızın hikayesi çok karışık  :) Çünkü biz önce  bazayı ve yatağı değiştirdik. Krem bir yatak başlığı aldık.Arkası ve alt kısmı wenge. Sonra dolap aldık. Dolabın aynanın alt ve üst kısımları krem rengi idi. Dolapla beraber 2 komidin aldık. onların çekmecesinin biri krem biri wenge renkti. Yani mağazada gördüğümüz beğendiğimiz. . .Ama eve geldi bir kuruldu. Sonuç hüsran.Ben bekliyorum hala krem parçalar takılacak diye. Komidinler komple wenge. Dolabında krem olması gereken yerler yine wenge. Fabrika artık öyle çıkarmıyormuş.Bahaneye bakın.Ya biize farklı bir dolap farklı komidinler getirmişler  yada olması gereken krem parçalar kaybolmuş :((  Kurulduktan sonra fark ediyoruz. Başbaşa kalıyoruz biz bir tekir biri bekir yatak odası takımımızla. Dikkatinizi çekerim takım diyorum ama hepsi ayrı telden çalıyor. Ben ki taş hiç sevmem.Komidinin kulplarında taş var :(( Neyse sağlık olsun dedik geçtik biz kaç senedir böyle kullanıyoruz bunları.... 
Sonra aklıma geldi bunları boyasak diye. Baktım boya zor olacak. En iyisi yapışkanlı kağıtla kaplayalım dedik. Bi akşam otururken aklımıza geldi.Ee ne renk yapalım derken evde kırmızı kağıt vardı. hooop kalktık yaptık aynı gece :))

 Böyleydi 



Böyle oldu 


Dolabın ilk halini çekmedim. :) Önce onu kapladığımız için aklıma gelmedi. Ama o kırmızıların olmadığı halini düşünün. 

Aynalardaki lekeler o küçük kafası görünen yaramaza  ait :)) 







Sırada komidinler ve kulpları var. Kafama göre kulp bulamadım.Bulana kadar bekliycem.Kırmızının da  aynı tonunu bulmam lazım  kağıtta. Kırmızı kağıdım da bitti çünkü . Yada bunlarıda söküp daha açık bir renkle değiştiricem. Henüz karar vermedim. 

Taa 12 aralıkta kaplamışız dolapları , ancak yazabildim :)) Daha yazacak başka yenilemelerde var ama vakit yokki :)) 

1 Mart 2013 Cuma

Öncesi Sonrası - 1 Raf Yenileme

Banyomdaki rafı boyadım. Aslında aynı raftan mutfağımda da var. Önce onu boyamıştım , sonra banyodaki ile raflarını değiştirdim. İlk öncesi sonrası çalışmam oldu ... .....






Bu rafları düzenlediğim ve resimleri çektiğim gece içimde kötü bir his vardı. Sığamıyordum bir yerlere o gece. Çok huzursuzdum . Ordan oraya geziyordum sürekli evin içinde. Gece geç saatlere kadar yatamadım bir türlü. Meğer babacım o gece canıyla uğraşıyormuş. O gece vefat haberi geldi :(((


Seneler önce bir defa mide kanaması geçirmişti. Bana üzülmeyeyim diye haber vermemişler. Ben rüyamda 2-3 gece üstüste gördüm babamı. Bizim eve sürekli kalabalık insanlar girip çıkıyordu .Ama eğlence gibi bişey değildi. Israrla ben sorduktan sonra söylemişlerdi hastalandığını. Kan bağı demekki böyle bişey . Yakınlarının sevdiklerinin acısını hissediyorsun. Alışıyorum gibi gelmişti hani. Soranlara iyiyim atlattım diyordum : bu ne şimdi :((
Bugün rusça kursunda kaybetmek kelimesini öğrendim. Kocaman bir düğüm geldi oturdu boğazıma. Hala da gitmedi.

15 Temmuz 2011 Cuma

Ahşap Sandalye Dönüşümü

Ahşap sandalyenin geri dönüşü.Yine değerli eşim güzel bir geri dönüşüm projesi yaptı. Eski ahşap ama benim modelini çok beğendim sandalye yi benim için boyadı.Oğlumuzun odasına tamamlayıcı bir sandalye haline getirdi.Oğlumun şimdilik büyük çalışma masası yok ama olduğunda güzel güzel kullanıcak. Aşağıda sandalyenin eski ve yeni hallerini görebilirsiniz :)