Efendim malumunuz ben fotoğraf çekmede sıkıntı yaşıyorum çok. Kompact bir makinam ve kablosunda sorun var. Her zaman yanımda olmuyor. Yanımda olduğunda (akşamları) ışık problemi doğuyor. Bir türlü güzel fotoğraflar çekemiyorum. Emimin bu konuda kafamda fikir oluşturabilecek bir çok kaynak vardır. Çok araştırmada yapmadım aslında.
Fakat tesadüfen emeksensin.com da bu konuda bir yayın gördüm. Saolsun üşenmemişler kendi üyeleri için evde nasıl güzel fotoğraflar çekilir bu konuda bir post hazırlamışlar. Kaynak göstererek yayınlamamızda sakınca olmadığını belirttikleri içinde ben de burdan yayınlayıp emeksensin.com da görmeyen arkadaşlarıma göstermek istedim :)
Malzemeler basit ama her evde bulunmayabilir. Hazırlık yapmak lazım :)
2 Adet ahşap levha 2 adet L demir ve gerekli civata vs.Tabi bir de açık renkte fon kartonu .Adı üstünde fon kartonu :) Buna benzer farklı türde araçlar yapılabilir. Mesela ben mukavvadan bu düzeneği kurmayı düşünüyorum . Işık durumuna göre farklı yerlere taşıyabilmek için :)
Tüm resimler ve konunun ayrıntıları BURADA :)
Ortaya çıkan resimlerin kalitesli çok güzel ama ben tüm bunlarla uğraşamam :) Hem malzemem yok hem vaktim yok onlar olsa bile canım istemiyor :P derseniz bile çok daha basit bir yolunu annekaz paylaşmış.
Sadece bir sandalye ve fon kartonu ile de benzer kalitede resim çekebilirsiz. Bunu bari yapın yaw :) Yaparsınız dimi :)
Yazının kaynağı : ) BURADA
Sağlıcakla kalın dostlar , birbirinden güzel fotoğraflar, anlar , anılar çekebilmeniz ümidiyle.
Ama anıları saklamadan önce yaşamayı unutmayın emi :))



