Bu servisi şu adreste gördüm : http://simplesmentefascinante.blogspot.com/2013/09/graciosidade.html
hatta bu biyenin mavi beyazı elimde hazır var. Orta kısmını beyaz makreme ipten tığla öreyim diyorum :)
Bir garip dünya vatandaşı...Okumayı,yazmayı,eşini,oğlunu,hobilerini,çalışmayı,hayatı seven bir garip kul...