Elektrik almak deyimini sevmesemde tam olarak hislerimi anlatıyor. Sanal alem demiyorum aslında birbirimizin resmini , çocuklarımızı , evlerimizi , görüyoruz paylaşıyoruz sonuçta :)
İşte böyle :) Mesajlaşıp blog üzerinden instagram üzerinden görüştüğüm blogger arkadaşım bana çok güzel bir hediye paketi gönderdi :)
Güzel kızları ve kendisine bir örnek kıyafetler dikip beni kıskandırıyor kendisi :) Çünkü ben takım giyinmeyi çok severim :))
Çok sevgili arkadaşımın bloguna burdan : instagram hesabına burdan bakabilirsiniz . Ama dikişe gönül veren blogger arkadaşlar zira birbirimizi tanıyor seviyor ve takip ediyoruz. Muhtemelelen biliyorsunuzdur zaten :)
Şimdi gelelim güzel hediyelerime. Ben sadece beğendiğim bir kumaş gelecek diye beklerken bir açtım paketi bir sürü güzel kumaş dikiş malzemesi bir arada :))
Herşey bu kumaşı beğenmemle başladı :) Baksanıza ne kadar güzel değilmi ?
Bu penye bir kumaş .Oldukça esnek.Şöyle salaş bir hırka güzel olur hani :)
Bu çok hoş bir tişörte ön olabilecek çok güzel bir parça .Gerçeği çok daha güzel.
Bu parçaya da bayıldım. Bu boyutta 2 adet var. Bir tişörtün önü yaparsam 2 tane tişört çıkar :)
Bu küçük parça nasıl güzel nasıl simli. Minik bir kız çocuğuna gidecek bir elbiseye aplike olacak muhtemelen :)
Bu aplikeyi ne yapsam bilemedim hala. Sırtta güzel olur dedi güzel arkadaşım ama nasıl bişey çıkar bilmiyorum şimdilik :)
Bu apoletleri yaza dikeceğim beyaz bir bluza kullanırım dedim :)
Bu yaka için o kadar beklemem sanırım :) Beyaz bir şile bezi var elimde :) Onun için nefis bir yaka olur.
Üşenmemiş pakete bu beyaz biyeyi de eklemiş arkadaşım :)
Bu tarz bir yaka kullanmadım hiç .Sonucu bende merak ediyorum :)
Bu kumaş minicik kalplere sahip.Puantiye gibi dursada onlar minicik kalpler.Tam pudra pembesi. Bundan kendime hoş bir sweat dikmeyi düşünüyorum.Hatta ensesinde görünen fermuar bile olabilir. (modası geçmiş olabilir ama ben ancak dikeceğim :) )
Bunlar diğer malzemeler. Benim pek yaratıcılığım yoktur.Muhtemelen ilham gelmesini bekleyeceğim bunlar için :))
Buradan bu güzel hediyelerin için bir kez daha teşekkür ederim canım benim. Güzel kızların ve sana sağlıklı bol dikişli günler dilerim :)) Umarım bu güzel postu görürsün :))















