Oğlumun odası için epeydir aklımda kumaş bir kitaplık dikmek vardı. Sonunda fırsat bulup dikebildim.Gerçi Bir kaç gün de ancak diktim ama olsun. İçime sinmeyen bir kaç noktası var , fırsat bulunca düzelteceğim onları . Yapılış aşamasını resimledim. Çok basit sayılır bilenler için ama bilmeyen yeni dikişe başlayanlar için ayrıntılı olmasını istedim. Yatağımızın ölçülerine göre kumaşı kestim , iğneleyip ölçtüm. Önce keçeden kestiğim motifleri diktim. sonra gözleri ayıran dikişlerle beraber arkasına ince kurdela diktim. Kurdela kaygan olduğu için biraz aşağıya kaydı , onu değiştirmeyi düşünüyorum. Evde uygun bir şey bulamadım.Bu arada tüm malzemelerim evde daha önce kullandıklarımdan artmıştı. Yani maliyet 0 TL :) Şimdi gelelim resimlere .