Başlığa bakıpta hoppa bunlar daha önce de mi yaptılar bundan dediniz dimi :) Evet daha öncede yaptık :)
O barbekü de BURADA :)
O zamanlar bloga yazmıyordum o yüzden yapılış aşamalarını çekmemiştim. Yine eşimin emeği olan sandaye dönüşümü de burada :)
Önce fıçıyı bulduk , orta kısmından kesip açtık.
Sonra nervürlü demir ile içine iskelet yaptık :)
İskelet oluşunca ateş tuğlası döşemeye başladık :)
Tuğla döşemeye devam ...
Tamam tamam bütün işi eşim yaptı itiraf ediyorum :)
Tuğla döşendi bitti :)
İçi de pek geniş oldu :)
Heyy daha bitmedi ki :)
Sonra böyle güzel renklere boyandı . Renklere ben karar verdim. Çok yoruldum çook :)
İşte böyle alev alev yaktık :))
Mangal sonrası patlıcan közlemeyi de ihmal etmedik :)
Nasıl olmuş beğendiniz mi :)
Ben öyle her yaptığımı her aldığımı koyuyorum buraya ya .Eşim de kim napsın senin yaptıklarını diyor :) Ben de öyle deme 100 küsur takipçim var diyorum :)) Ama es kaza blogumu açar da okursa her konum 1-2 yorum almış :D Bu mu senin blog diyecek .O yüzden onun emeği olan bu posta çok yorum istiyorum arkadaşlar :) Yüzsüzlük demeyin sakın , benimkilere yine yazmazsanız yazmayın da , bu postta eşime rezil olmayayım :))
Not 1 : Üstteki yorum için yazılan kısım 10 yorumdan sonra kendini imha edecektir :P Sonra eşim "hadi len ordan oy ister gibi yorum mu istedin " demesin :D
Not 2 : Fırsat bulduğumda birde balkon yenilememizi yazacağım :)