Sayfalar

barkekü etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
barkekü etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

6 Ağustos 2014 Çarşamba

Şarap Fıçısından Barbekü (Mangal) Yapımı 2

Başlığa bakıpta hoppa bunlar daha önce de mi yaptılar bundan dediniz dimi :) Evet daha öncede yaptık :) 
O barbekü de BURADA :) 
O zamanlar bloga yazmıyordum o yüzden yapılış aşamalarını çekmemiştim. Yine eşimin emeği olan sandaye dönüşümü de burada :)

Önce fıçıyı bulduk , orta kısmından kesip açtık. 

Sonra nervürlü demir ile içine iskelet yaptık :) 


İskelet oluşunca ateş tuğlası döşemeye başladık :)


Tuğla döşemeye devam ...




Tamam tamam bütün işi eşim yaptı itiraf ediyorum :)


Tuğla döşendi bitti :)


İçi de pek geniş oldu :)


Heyy daha bitmedi ki :)


Sonra böyle güzel renklere boyandı . Renklere ben karar verdim. Çok yoruldum çook :) 


İşte böyle alev alev yaktık :)) 


Mangal sonrası patlıcan közlemeyi de ihmal etmedik :) 


Nasıl olmuş beğendiniz mi :) 
Ben öyle her yaptığımı her aldığımı koyuyorum buraya ya .Eşim de kim napsın senin yaptıklarını diyor :) Ben de öyle deme 100 küsur takipçim var diyorum :)) Ama es kaza blogumu açar da okursa her konum 1-2 yorum almış :D Bu mu senin blog diyecek .O yüzden onun emeği olan bu posta çok yorum istiyorum arkadaşlar :) Yüzsüzlük demeyin sakın , benimkilere yine yazmazsanız yazmayın da  , bu postta eşime rezil olmayayım :)) 
Not 1 : Üstteki yorum için yazılan kısım 10 yorumdan sonra kendini imha edecektir :P Sonra eşim "hadi len ordan oy ister gibi yorum mu istedin " demesin :D 
Not 2 : Fırsat bulduğumda birde balkon yenilememizi yazacağım :)