Sevgili Ferhan düzenlemişti etkinliği. Linki burada : TIK TIK Bu benim ikinci etkinliğim. İlki pantolon etkinliği idi. Tekrar pantolon etkinliği olursa yine katılmak isterim :) Gerçi etkinlikler bende stres yaratmadı değil.Yetiştiremem kaygısıyla. Ama olsun bu heyecan dikiş aşkını canlı tutmak için iyi oluyor :)
Eteğim çok basit , penye bir etek. Beline beyaz kalın lastik kullandım. Kumaşım ince olduğu için içine beyaz astar ekledim. Aslında ekleme değilde üçünü beraber diktim dersem daha doğru olur. Ayrıntılar aşağıda :))
Kumaşım yakından ...
Beli yakından ...
Kumaş -lastik -astar beraber dikişi . Lastik ortada kalacak şekilde hepsini beraber eşit aralıklarla iğnelerek / gerdirerek diktim.
Buda eteğin bitmiş hali :)
Aşağıdaki de yine benim dikmiş olduğum ama bir kere bile giymemiş olduğum eteğim :) Baktım yayınlamamışım , etkinlik bahanesiyle araya sıkıştırıvereyim dedim :)
Kumaşım yakından ....
Buda bitmiş hali. Bu da çok basit önce eteği diktim. Sonra lastiği . Kemeri eteğe biye takar gibi giydirdim ama :) Çünkü eteğin kumaşı viskon denilen kumaştan , beli ise siyah penye kumaştan .Baktım dikerken sorun çıkaracak böyle yaptım :) Hem içi de temiz dikiş oldu.
Neden bu etekleri üzerimde göremiyoruz. Çünkü ben giyersem fotoğraf çekecek kimse yok :) İşyerindeki ortamımda etek giymeye müsait değil :) Maalesef oğlum az daha büyüyüp benim fotoğraflarımı çekmeye başlayana kadar bu şekilde paylaşıcam diktiklerimi :) Yada bir çok blogger arkadaşın yaptığı gibi kendi mankenimi yapıcam :) Ama önce şu koca göbeğimden kurtulmam lazım :))
Sağlıcakla bol dikişli günler diliyorum tüm arkadaşlarıma :))



.jpg)

