Sayfalar

hediye etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
hediye etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

15 Ekim 2014 Çarşamba

Tembel Adam Yaratıcı Olur , Üstelik Hediye Vermeyi de Sever :)

Birisine desem burdan benim internetten görüştüğüm arkadaşlarım var. Yüzyüze görüşemediğimiz ama maille telefonla görüştüğümüz.Hatta özel günlerde çekilişler düzenlediğimiz.Bazen de ortada hiç özel bişey yokken sırf ben kumaşını beğendim diye yanına da bir sürü hediye koyup gönderen arkadaşlar var desem :) "hadi ordan be " cevabını alırım. Ama bu yazdıklarım gerçek :) Çok şükür ki :)
Elektrik almak deyimini sevmesemde tam olarak hislerimi anlatıyor. Sanal alem demiyorum aslında birbirimizin resmini , çocuklarımızı , evlerimizi , görüyoruz paylaşıyoruz sonuçta :)

İşte böyle :) Mesajlaşıp blog üzerinden instagram üzerinden görüştüğüm blogger  arkadaşım bana çok güzel bir hediye paketi gönderdi :)
Güzel kızları ve kendisine bir örnek kıyafetler dikip beni kıskandırıyor kendisi :) Çünkü ben takım giyinmeyi çok severim :))



Çok sevgili arkadaşımın bloguna burdan : instagram hesabına burdan bakabilirsiniz . Ama dikişe gönül veren blogger arkadaşlar zira birbirimizi tanıyor seviyor ve takip ediyoruz. Muhtemelelen biliyorsunuzdur zaten :)

Şimdi gelelim güzel hediyelerime. Ben sadece beğendiğim bir kumaş gelecek diye beklerken bir açtım paketi bir sürü güzel kumaş dikiş malzemesi bir arada :))

Herşey bu kumaşı beğenmemle başladı :) Baksanıza ne kadar güzel değilmi ? 




Bu penye bir kumaş .Oldukça esnek.Şöyle salaş bir hırka güzel olur hani :) 


Bu çok hoş bir tişörte ön olabilecek çok güzel bir parça .Gerçeği çok daha güzel. 


Bu parçaya da bayıldım. Bu boyutta 2 adet var. Bir tişörtün önü yaparsam 2 tane tişört çıkar :) 


Bu küçük parça nasıl güzel nasıl simli. Minik bir kız çocuğuna gidecek bir elbiseye aplike olacak muhtemelen :) 


Bu aplikeyi ne yapsam bilemedim hala. Sırtta güzel olur dedi güzel arkadaşım ama nasıl bişey çıkar bilmiyorum şimdilik :)


Bu apoletleri yaza dikeceğim beyaz bir bluza kullanırım dedim :) 


Bu yaka için o kadar beklemem sanırım :) Beyaz bir şile bezi var elimde :) Onun için nefis bir yaka olur. 



Üşenmemiş pakete bu beyaz biyeyi de eklemiş arkadaşım :) 



Bu tarz bir yaka kullanmadım hiç .Sonucu bende merak ediyorum :)


Bu kumaş minicik kalplere sahip.Puantiye gibi dursada onlar minicik kalpler.Tam pudra pembesi. Bundan kendime hoş bir sweat dikmeyi düşünüyorum.Hatta ensesinde görünen fermuar bile olabilir. (modası geçmiş olabilir ama ben ancak dikeceğim :) ) 


Bunlar diğer malzemeler. Benim pek yaratıcılığım yoktur.Muhtemelen ilham gelmesini bekleyeceğim bunlar için :)) 



Buradan bu güzel hediyelerin için bir kez daha teşekkür ederim canım benim. Güzel kızların ve sana sağlıklı bol dikişli günler dilerim :)) Umarım bu güzel postu görürsün :))