Sayfalar

blog tanıtım etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
blog tanıtım etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

15 Ekim 2014 Çarşamba

Tembel Adam Yaratıcı Olur , Üstelik Hediye Vermeyi de Sever :)

Birisine desem burdan benim internetten görüştüğüm arkadaşlarım var. Yüzyüze görüşemediğimiz ama maille telefonla görüştüğümüz.Hatta özel günlerde çekilişler düzenlediğimiz.Bazen de ortada hiç özel bişey yokken sırf ben kumaşını beğendim diye yanına da bir sürü hediye koyup gönderen arkadaşlar var desem :) "hadi ordan be " cevabını alırım. Ama bu yazdıklarım gerçek :) Çok şükür ki :)
Elektrik almak deyimini sevmesemde tam olarak hislerimi anlatıyor. Sanal alem demiyorum aslında birbirimizin resmini , çocuklarımızı , evlerimizi , görüyoruz paylaşıyoruz sonuçta :)

İşte böyle :) Mesajlaşıp blog üzerinden instagram üzerinden görüştüğüm blogger  arkadaşım bana çok güzel bir hediye paketi gönderdi :)
Güzel kızları ve kendisine bir örnek kıyafetler dikip beni kıskandırıyor kendisi :) Çünkü ben takım giyinmeyi çok severim :))



Çok sevgili arkadaşımın bloguna burdan : instagram hesabına burdan bakabilirsiniz . Ama dikişe gönül veren blogger arkadaşlar zira birbirimizi tanıyor seviyor ve takip ediyoruz. Muhtemelelen biliyorsunuzdur zaten :)

Şimdi gelelim güzel hediyelerime. Ben sadece beğendiğim bir kumaş gelecek diye beklerken bir açtım paketi bir sürü güzel kumaş dikiş malzemesi bir arada :))

Herşey bu kumaşı beğenmemle başladı :) Baksanıza ne kadar güzel değilmi ? 




Bu penye bir kumaş .Oldukça esnek.Şöyle salaş bir hırka güzel olur hani :) 


Bu çok hoş bir tişörte ön olabilecek çok güzel bir parça .Gerçeği çok daha güzel. 


Bu parçaya da bayıldım. Bu boyutta 2 adet var. Bir tişörtün önü yaparsam 2 tane tişört çıkar :) 


Bu küçük parça nasıl güzel nasıl simli. Minik bir kız çocuğuna gidecek bir elbiseye aplike olacak muhtemelen :) 


Bu aplikeyi ne yapsam bilemedim hala. Sırtta güzel olur dedi güzel arkadaşım ama nasıl bişey çıkar bilmiyorum şimdilik :)


Bu apoletleri yaza dikeceğim beyaz bir bluza kullanırım dedim :) 


Bu yaka için o kadar beklemem sanırım :) Beyaz bir şile bezi var elimde :) Onun için nefis bir yaka olur. 



Üşenmemiş pakete bu beyaz biyeyi de eklemiş arkadaşım :) 



Bu tarz bir yaka kullanmadım hiç .Sonucu bende merak ediyorum :)


Bu kumaş minicik kalplere sahip.Puantiye gibi dursada onlar minicik kalpler.Tam pudra pembesi. Bundan kendime hoş bir sweat dikmeyi düşünüyorum.Hatta ensesinde görünen fermuar bile olabilir. (modası geçmiş olabilir ama ben ancak dikeceğim :) ) 


Bunlar diğer malzemeler. Benim pek yaratıcılığım yoktur.Muhtemelen ilham gelmesini bekleyeceğim bunlar için :)) 



Buradan bu güzel hediyelerin için bir kez daha teşekkür ederim canım benim. Güzel kızların ve sana sağlıklı bol dikişli günler dilerim :)) Umarım bu güzel postu görürsün :)) 




1 Ağustos 2014 Cuma

Marifetli Forum

Bizim dikiş severler olarak toplandığımız bir forumumuz var.Sizde dikişe gönül verdiyseniz buyrun gelin forumumuza :) Sen olmazsan bir eksiğiz gibi ajitasyon yapmayacağım ama gelirseniz çok memnun oluruz :) Ne kadar çok dikiş sever bir arada o kadar dikiş aşkı o kadar proje o kadar iş demek   :)


Bir zamanlar forumlar çok yaygındı .Şimdilerde artık 3-5 büyük forum dışında pek kalmadı aktif. Hele ki sadece dikiş üzerine aktif forum bilmiyorum ben. Facebook kullanmayı sevmiyorum ben maalesef. Hele twitter a hiç alışamadım .O yüzden bloguma sıkı sıkı tutunuyorum ama orası da çok sohbet ortamının oluşacağı bir yer değil.Hem sohbet etmek hem birbirimizin fikirlerini almak için forumda toplanalım dedik :) Bazen bir dikiş aşamasında fikre veya yardıma ihtiyaç duyabiliriz. Veya bloga bir postu doldurmayacak konuları yazabiliriz. Bloglarımızın reklamını yapabiliriz. Aklınıza ne gelirse yani. 
Tabi bunları ben tek başıma düşünmedim :) Hatta yapımıma katkım bile olmadı .  Sevgili Emel (hobizen-dikis blogunun sevgili sahibesi ) düşündü forumu açtı bizde sahip çıkalım dedik .Dikişe gönül vermiş arkadaşlar hadi toplanalım :) 

ZORUNLU NOT : Ben dikiş dedim ama (algıda seçicilik işte , bana ne lazımsa orası ile ilgileniyorum ) Dıy , Örgü ,Kanaviçe , Tığ işi kategorileri şimdilik mevcut olanlar. Ohoo daha kimbilir neler açılır :)) 

31 Temmuz 2014 Perşembe

Blog Tanıtım = Çekmecemden :))






Ben çok fazla etkinliğe katılan birisi değilim. Geçenlerde sevgili Nebihan Akça'nın yapmış olduğu blog kardeşliği etkinliğine de katılamadım.Sebebi çalışıyor ve bloguma ve dikişlerime çok az zaman ayırabiliyor olmam. Ama vakit buldukça cep telefonumdan takip ettiğim blogları okumayı seviyorum ama çoğunlukla yorum yazmak zor oluyor telefondan. Gerçi artık bilgisayar yerine çoğu işini telefondan halleden arkadaşlarım var ama ben sanırım eski kafalıyım biraz. Hala klavyemden kopamıyorum :)

Çok eski ve usta bir blogger değilim.Yaptıklarımda kimsenin yapamayacağı bulunmaz hint kumaşı işler değil. Benimde zaten en iyisini yapıyorum diye bir iddiam yok.Şu derya deniz blog aleminde kendi halimde yuvarlanıp gidiyorum :)) O yüzden tavsiye ettiğim blogger çok tıklanır izleyicisi artar diye bir iddiam da yok :) Ama bu benim sevdiğim yaptığı işleri beğendiğim blogger arkadaşlarımı tavsiye etmeme kendi blogumda reklamını yapmaya engel değil ki :))

Güzel bir blog keşfettim geçenlerde :) Çok çok güzel dikişler dikiyor arkadaşım. Kendisine ve kızına çok güzel kıyafetler dikmiş. Ve dikişe gönül vermiş bir arkadaşım.
Onun blogunu tanıtmak istiyorum bugün :

Blogunun linki  : http://benimsel.blogspot.com.tr/
Blogunun ismi : Çekmecemden :)
Blogunun Tanıtımı : HEVESLE KALKTIK AMA BAŞIMA GELENLER

Bloglarda gördüğüm birbirinden güzel el yapımı ürünler, insanı dürtükleyen birbirinden güzel fikirler ve onlardan ayırıp kendime diktiğim gözlerimin yaşadıoğı hayal kırıklığı; sonunda bana da bu bloğu açtırdı. O cepheden fark ediliyor mu bilmem, ama nice zaman sonra iki tuşa basıp da birşeyler yazmaya başladım. Ame ne yazayım. Felsefe desen sıkıcı, e çok marifetim de yok, hayır param olsa iki yer gezip resimlerini koyacağım. Ama o da yok...

Neyse, açmış bulunduk bir kere maksat dostlar alışverişte görsün diyeceğim ama, hiç kimseye söyleme cesaretim de yok. Ne olur ne olmaz. Gerçi olacak bişey de yok. Zaten bu gidişle bloğumda bişey de olmayacak.

Kısacası pek çok arkadaşda ( ki arkadaş olsam mutluluk duyacağım) gördüğüm gibi uzman olabileceğim, üzerine yoğunlaşabileceğim bir alan yok. Deyimin tam manasıyla "her telden, gönül dilinden" diye yola çıktık.

Neyse, iyice de boş sayfalar olmasın diye şöyle bir geçmişimi karıştırdım. Ben diyeyim 20, sen de 20 bucuk sene önce bir iki aylık bir dikiş kursu denemem elime geldi. "Hakkaten" dedim. Sonradan da ara ara uğraşıp, nihayetinde kayınvalidemin 45 senelik makinesi de terk-i diyar edince kaldırıp çekmeceme tıktığım bir dikiş deneyimim var dedim kendi kendime.

Bir iki bişey de diksem olsun hem bana bir hedef, hem bir uğraş. Belki beceririm de.

Ben de gidip aşağıda her genç kızın rüyasını aldım. Bişeyler de diktim. Ama meğerse bu zetina değilmiş. Yuki markasının bilmem ne modelinin modifiye edilip, zetinanın adından faydalanan hilekarın biriymiş. 3. ncü haftamı doldurdum uğraşırken. Ayy, makineyi hatırlayınca afakanlar bastı gene gidip biraz sakinleşeyim.


Belki beceririmden yola çıkmış ama şimdi çok güzel giysiler dikiyor .Manto bile dikmiş daha ne diyim :) Gezmesi keyifli dikişle dolu dolu bir blog olmuş :)
Ziyaret etmek ve takibe almak isterseniz linki yeniden yazıyorum :) BURADAN LÜTFEN