Sayfalar

dikiş blogu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
dikiş blogu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

12 Mayıs 2015 Salı

23 Nisan Çocuk Kıyafeti Dikiş Etkinliğimiz -Dikilenler Bölüm 2

Evet geldik yeni dikilenler postuna daha :) İlk etkinliğim olmasına rağmen bu kadar katılım olmasına çok sevindiğimi her zaman söylüyorum :)
Geçen postta yazdıkça yazmışım şimdi direk konuya dalıp resimlere geçiyorum :))


*********************************************************************************
Yılların bloggerı ve dikişsever annesi Bahar arkadaşım BaharınElleri  Güzel kızı Pınara ve kendine elbise dikmiş.Pınar'ın doğum gününde giymişler hemi de :) Burdan tekrar ellerine sağlık ve Nice mutlu yılllara diyorum :) Beni izleyip de Baharı izlemeyen yoktur ama yine de yazayım.sadece bunlar değil bissürü güzel kıyafetler dikiyor kızın. Çocuk kıyafetleri fikirleri için mutlaka ziyaret edin :)






*********************************************************************************

Hem güzel hem yetenekli ailemizin terzisi :P Terzi Begüm 2 yaşa uygun hediye etmek üzere , örme kumaştan bu cici pantolonu dikmiş :)) Ellerine sağlık . 




*********************************************************************************
Onlar Uyurken Blogunun sevgili sahibesi bu cici elbiseyi dikmiş.Ben renklerini çok sevdim.Ellerinize sağlık.Sahibi minik kuzu da güzel günlerde giysin inşallah :) Etkinliğe katılımınız için çok teşekkür ederim :) Maşallah çok üretkensiniz . 





*********************************************************************************

Rengarenk blogunun sahibesi ise hem kendi kızına hem de kızının 2 arkaşına bu cici etekleri dikmiş.Güzel kızının eteğini yine kendi diktiği bir tişört ile kombinlemiş . Çok ta yakışmış.Maşallah diyorum . Bu arada sedece bunlar değilki.Güzel kızına çok güzel kıyafetler dikmiş.Eskiden yabancı bloglardan çok bakar beğenirdik.Ama şimdi Türk blogger dikiş severlerden öyle güzel işler çıkıyor ki , onlara bakmaktan yabancı blogları gezmez oldum valla :)) 





*********************************************************************************

Sevgili Blogger arkadaşım Hande de ana oğul kombiniyle etkinliğimize tek :)) Oğlu ile kendisine takım tişört  Güzel kuzusunu pek fotoğraf çektirmeye ikna edemese de bu güzel giysileri dikip giydirebilmiş :) Oğlan çocukları böyle cins oluyor yapacak bişey yok :) Güzel günlerde giyin inşallah canım hep beraber :)) 






*********************************************************************************

Yine bir iki kız annesi blogger arkadaşım :)) Fatma Aydın  Tarzına bayıldığım bir arkadaşım.Kızlarına da çok tarz giysiler dikiyor :) Tam düşman çatlatmalık olmuş hepsi de :)Ellerine sağlık diyorum arkadaşım , güzel kuzularına da maşallah :)











*********************************************************************************


Usta terzi ve bloggerlardan birisi olan Türkan arkadaşımda her ne kadar katılamam desede ben onu listeye eklemiştim :)) Aşağıdaki elbiseyi güzel kızına diktiğinde henüz 2.kuzusuna hamileydi , şimdilerde taze lohusa :P Müsadesiyle bu güzel dantel elbiseyle etkinliğe katılımını yazıyorum ben :)) Canım evlatlarınla beraber mutlu bir ömür diliyorum.Rabbim analı babalı büyütsün :) Öpüyorum.







*********************************************************************************


Siyah Dantel blogunun güzel sahibesi Seda arkadaşım da geç de olsa aşağıdaki cici elbiseyi yetiştirdi etkinliğe. İyi ki yetiştirdi diyorum . Ben çok beğendim. Hatta modelinden kızım olmasa bile hediye dikmek istiyorum.Ellerine sağlık canım :) 




*********************************************************************************


Sevgili Hatice (http://ugurbocegielsanatlari.blogspot.com.tr/) etkinlik için bu bebek şalvarı dikti :) Çok sevimli ama değil mi ? Aslında böcüklü bişeyler daha bekliyordum ondan ama maalesef  yetişmedi :) Sağlık olsun diyelim :) Bir dahakine artık :)








*********************************************************************************


Sevgili blogger arkadaşım Cemile (http://terzimiyim.blogspot.com.tr/) ise  güzel kızı aşağıdaki kıyafetleri dikmiş. :) Çok da iyi etmiş.Ellerine sağlık diyorum . Güzel mankenimize de ayrıca teşekkürler :))



*********************************************************************************



Bir postun daha sonuna geldik efenim :) Kalınız sağlıcakla. Bitiremeyen yetiştiremeyen arkadaşlar siz bitirmeden ben etkinliği bitirmeyeceğim :) Bitirdikçe bitirenler bana bitirdiklerini ulaştırırsa sevinirim. Unutma unutulanlar unutanları asla unutmazlar gibi oldu birazcık bak :)) Mail adresimizi yazalım mı efenim yeni fotoğraflar için : mesgulanne@gmail.com
Bekliyorum :))

Hani seninkiler nerde demeyin :) Benimkileri ve daha sonrasında diktiğim çocuk kıyafetlerini bende ayrı postta yayınlayacağım :))



31 Temmuz 2014 Perşembe

Blog Tanıtım = Çekmecemden :))






Ben çok fazla etkinliğe katılan birisi değilim. Geçenlerde sevgili Nebihan Akça'nın yapmış olduğu blog kardeşliği etkinliğine de katılamadım.Sebebi çalışıyor ve bloguma ve dikişlerime çok az zaman ayırabiliyor olmam. Ama vakit buldukça cep telefonumdan takip ettiğim blogları okumayı seviyorum ama çoğunlukla yorum yazmak zor oluyor telefondan. Gerçi artık bilgisayar yerine çoğu işini telefondan halleden arkadaşlarım var ama ben sanırım eski kafalıyım biraz. Hala klavyemden kopamıyorum :)

Çok eski ve usta bir blogger değilim.Yaptıklarımda kimsenin yapamayacağı bulunmaz hint kumaşı işler değil. Benimde zaten en iyisini yapıyorum diye bir iddiam yok.Şu derya deniz blog aleminde kendi halimde yuvarlanıp gidiyorum :)) O yüzden tavsiye ettiğim blogger çok tıklanır izleyicisi artar diye bir iddiam da yok :) Ama bu benim sevdiğim yaptığı işleri beğendiğim blogger arkadaşlarımı tavsiye etmeme kendi blogumda reklamını yapmaya engel değil ki :))

Güzel bir blog keşfettim geçenlerde :) Çok çok güzel dikişler dikiyor arkadaşım. Kendisine ve kızına çok güzel kıyafetler dikmiş. Ve dikişe gönül vermiş bir arkadaşım.
Onun blogunu tanıtmak istiyorum bugün :

Blogunun linki  : http://benimsel.blogspot.com.tr/
Blogunun ismi : Çekmecemden :)
Blogunun Tanıtımı : HEVESLE KALKTIK AMA BAŞIMA GELENLER

Bloglarda gördüğüm birbirinden güzel el yapımı ürünler, insanı dürtükleyen birbirinden güzel fikirler ve onlardan ayırıp kendime diktiğim gözlerimin yaşadıoğı hayal kırıklığı; sonunda bana da bu bloğu açtırdı. O cepheden fark ediliyor mu bilmem, ama nice zaman sonra iki tuşa basıp da birşeyler yazmaya başladım. Ame ne yazayım. Felsefe desen sıkıcı, e çok marifetim de yok, hayır param olsa iki yer gezip resimlerini koyacağım. Ama o da yok...

Neyse, açmış bulunduk bir kere maksat dostlar alışverişte görsün diyeceğim ama, hiç kimseye söyleme cesaretim de yok. Ne olur ne olmaz. Gerçi olacak bişey de yok. Zaten bu gidişle bloğumda bişey de olmayacak.

Kısacası pek çok arkadaşda ( ki arkadaş olsam mutluluk duyacağım) gördüğüm gibi uzman olabileceğim, üzerine yoğunlaşabileceğim bir alan yok. Deyimin tam manasıyla "her telden, gönül dilinden" diye yola çıktık.

Neyse, iyice de boş sayfalar olmasın diye şöyle bir geçmişimi karıştırdım. Ben diyeyim 20, sen de 20 bucuk sene önce bir iki aylık bir dikiş kursu denemem elime geldi. "Hakkaten" dedim. Sonradan da ara ara uğraşıp, nihayetinde kayınvalidemin 45 senelik makinesi de terk-i diyar edince kaldırıp çekmeceme tıktığım bir dikiş deneyimim var dedim kendi kendime.

Bir iki bişey de diksem olsun hem bana bir hedef, hem bir uğraş. Belki beceririm de.

Ben de gidip aşağıda her genç kızın rüyasını aldım. Bişeyler de diktim. Ama meğerse bu zetina değilmiş. Yuki markasının bilmem ne modelinin modifiye edilip, zetinanın adından faydalanan hilekarın biriymiş. 3. ncü haftamı doldurdum uğraşırken. Ayy, makineyi hatırlayınca afakanlar bastı gene gidip biraz sakinleşeyim.


Belki beceririmden yola çıkmış ama şimdi çok güzel giysiler dikiyor .Manto bile dikmiş daha ne diyim :) Gezmesi keyifli dikişle dolu dolu bir blog olmuş :)
Ziyaret etmek ve takibe almak isterseniz linki yeniden yazıyorum :) BURADAN LÜTFEN