Aslında bu post yazılalı uzun zaman oldu ama bir türlü fırsat bulupta fotoğrafları yükleyemediğim için ancak yayınlayabildim.Aslında daha yayınlayamazdım ama blogger arkadaşlarımdan sevgili Bahar Yorgun blogunda yayınladığı dikiş ve yaşam blogları listesinde bana da yer verdiği için utandım biraz :)) Çünkü o kadar dikiş sevmeme rağmen ilk bakışta blogum dikiş blogu gibi durmuyor :)) Onun gazıyla hemen bu akşam ekledim resimleri. Demekki arada beni dürtecek bişeyler lazım.
Ne diyordum saolsun sevgili Bahar blogunda dikiş bloglarını bir araya toplama gibi güzel bir işe kalkıştı. Çok ta faydalı olduğuna inanıyorum .Çünkü ben ilk yayınladığı listedeki bir kaç blogu biliyordum takipteydim ama benimde olduğum 2.listedeki bir çok blogu bilmiyordum.Şimdi onun sayesinde diğer blogger arkadaşlara da uğrayıp onların bloglarını da gezebileceğim. Birbirimizi bulup misafir etme imkanı oluşturdu bizlere. Bir kez daha teşekkür ediyorum buradan Sevgili Bahar arkadaşıma.
1.Liste buradan : http://baharinelleri.blogspot.com/2013/11/dikis-bloglar-bolum-1.html
2.Liste buradan : http://baharinelleri.blogspot.com/2013/11/dikis-ve-yasam-bloglar.html
Buradan sonrası eski posttan değişiklik yapmadım :))
Bu aralar yeniden dikişe heveslenmiş durumdayım. Çalıştığım ve sınırlı zamanlarda dikişe fırsat bulduğum için pek fotoğraf çekemiyorum. Şimdilik çekmiş olduklarımı yayınlamak istedim. Diğer diktiklerimde fotoğraflandıktan sonra inşallah :))
Oğluma Yatak örtüsü ve yastıktan oluşan takım diktim. Perdesi de yakında dikilecek inşallah. Ama örtümüzü ve yastığımızı kullanıyoruz bile :)
Polar kumaştan oğluma eşofman takımı diktim . 2 takım oldu kumaşım yetince . Takımın birisinin alt ve üstüne 1 rakamı diktim :)
İki adet eşofman alt diktim. Birisi burada yok. Çok giydiği için sürekli kirli sepetinde :) Temiz yakalarsam fotolarım onu da :)
Gelelim postun bombasına . Oğluma keten pantalon diktim . Açık mavi renkte cepli dar paçalı keten pantalon diktim. İlk kez pantolon diktim üstelik cepli.İlk cep çalışmam oldu bu . Kalıbı burda dergisi Ekim 2013 sayısındaki kız çocuk pantalonun kalıbı :) Ama oğluma da yakıştı.
Aynı kalıptan bir krem rengi keten daha kestim. Dikilmeyi bekliyor. Bu pantolonda görmüş oldum cep yapmak çok ta zor değilmiş.Bundan sonra diktiğim eşofmanlar hep cepli oluyor artık :) Şimdiye kadar gözüm korkmuştu hep :))
Bu posttakiler oğluma diktiklerim oldu tesadüfen. Kendime diktiklerimi başka bir postta paylaşayım en iyisi .Çok uzadı bu post çünkü :)) Sağlıcakla kalın dikişsever dostlar :)
polar etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
polar etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
12 Kasım 2013 Salı
Bu Aralar Diktiklerim 1
Etiketler:
dikiş,
diy,
el emeği,
erkek çocuk kıyafet,
kendin yap,
polar
Bir garip dünya vatandaşı...Okumayı,yazmayı,eşini,oğlunu,hobilerini,çalışmayı,hayatı seven bir garip kul...
11 Haziran 2013 Salı
Polardan İsme Özel Yastık
Bu arada polarla ilk denememdi.Şimdi bakıyorumda çok ta kötü olmamış. Ama şimdilerde daha güzelini yaparım eminim :) 02.10.2011 de çekmişim resmi ...ooooo 1,5 sene olmuş yapalı benim yazmak aklıma yeni geliyor :) OLsun geç olsun güç olmasın dimi.
Yastık polardan ama süslemeler keçeden . Sizde yapmak isterseniz oldukça basit. Önce yastığı kesin istediğiniz ölçüde. Sonra süslemek istediğiniz motifleri kesin dikin , sonra yastığı birleştirin . Bu kadar. Dikiş makinasına gerek bile yok bunun için. Motifleri kendim çizemem derseniz internette oldukça fazla kalıp bulunmakta.Yazdırıp kullanabilirsiniz.
Bu el kuklasını da o aralarda yaptım.Ekledim mi bir yerlere bilmiyorum ama görmüşken yine ekliyeyim dedim. Hala oynuyor oğlum bununla ama farklı bir amaçla. Siyah resim tahtasında tebeşirle yaptığı resimleri bu polar kuklayla temizliyor :))
Bir garip dünya vatandaşı...Okumayı,yazmayı,eşini,oğlunu,hobilerini,çalışmayı,hayatı seven bir garip kul...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)














