Sevgili İrem Hanım 'ın düzenlediği geleneksel En güzel kırmızı En güzel beyaz etkinliğine çok katılmak istedim bu sene. Katılmak istediğimi de belirttim .Eyvahhh . Elimde kırmızı kumaş yok ki.Neyse vakit var alırım derken merkeze hiç gidemedim iyi mi. Elimde kırmızıya yakın bile kumaş yok. Nedense beyaz da hiç aklıma gelmedi. Ama tamamen tesadüf bir şekilde dün gece kullanmadığım bir montum vardı kırmızı . Onu yeleğe dönüştürmek aklıma geldi.Zaten bugünlerde hep tamir işleriyle uğraştım. Oğlumun (hatta bir arkadaşımın oğlunun) pantolonlarının bellerini ve fermuarlarını çıkararak eşofman beli ve lastiği taktım.Böylece okulda rahatça giyebilecekler. Bende pantolonlar giyilmeden bir kenarda eskiyecekken yeni eşofman alma zahmetinden kurtuldum :) Geri dönüşüm yeleğime gelirsek : yapmasına yaptım ama etkinlik aklıma bile gelmedi. Sonra aklıma oğlumun bugün okulunda 29 Ekim gösterisi olduğu geldi. Bugün ona beyaz gömlek ile kırmızı yelek giydirmeye karar vermiştim. Sonra ben niye kırmızı yeleğimi giymiyorum ki dedim :) Sonra cevap verdim birde üstüne :) Giy tabi. Hava henüz sıcak olduğu için tişört ile giyebildim .
Sonra yine o çok konuşan geveze iç sesim madem böyle ana oğul güzel güzel kırmızı beyaz giyindiniz e bunu bari koy etkinliğe dedi :) Sonra kendimi irem Hanım 'ın sayfasında buldum :))
Benimki kırmızı geri dönüşüm olsun dedim .Katılan arkadaşların hepsi birbirinden güzel giysiler dikmişler. Ellerine sağlık hepsinin. Umarım benim geri dönüşüm yeleğimi kendi emeklerine saygısızlık olarak anlamazlar. Hiç katılamamaktansa ufak bir dönüşümle bari katılmak istedim. Ama seneye çok cici kıyafetler dikeceğim ; söz :))


