Sayfalar

kız çocuk kıyafet etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
kız çocuk kıyafet etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

17 Mart 2015 Salı

Kız Çocuk Mickey Mouse Kostümü

Aslında kostüm sayılmaz ama ne desem bilemedim. Oğlumun sınıf arkadaşının doğum gününde hediye olarak diktim. Teması mickey mouse olunca aklımda tam da bu kombin yandı.

Tişört ve etekten oluşan takımın üstü hazır . H&M marka düz bir tişörte eteğin kumaşından mickey mouse kafası aplike ettim. Bunun için tabiyki çift taraflı yapışkanlı tela kullandım. Bu telanın bir kaç çeşidi var. En kalitelisi petek dokulu olan .Demedi demeyin :)) Daha ucuzu var mt si 2 tl ye . Bu petek dokulu olan 6-7 tl mt si ama çok daha iyi . Eteği kloş etek olarak kestim . Beline de siyah lastik taktım.Yani pek bir numarası yok. Sadece etek uçlarına pembe dantel geçirdim .O oyaladı biraz. Kova burcu olarak aklımda sürekli ampuller yansa da her zaman ince işçilik için sabrım olmaz :)


Tavsiyemizi de verdikten sonra gelelim resimlere.




Bunlar tatlı bir kıza hediye gitti. Beğenildi, hatta partinin yarısında giydirdi arkadaşım . Ertesi günü de okula giderken giymiş güzel kuzu :) Çok mutlu oldum  . 


Şimdi elimde bir tane daha  benzer yarım bir takım var. Henüz sahibi yok. bakalım o kime nasip olacak :)) beline yine kalın lastik geçiçem sanırım. 


Üstü hazır yine , çiçeğini ben yaptım henüz monte etmedim. 






5 Şubat 2015 Perşembe

1 Yaş Bebek Elbisesi


 Merhaba arkadaşlar . Dikiş konusunda yoğun günler yaşıyorum çok şükür :)) Hem çalışıp hem çocuk bakıp hem dikiş dikip hemde akşamları spora kaçınca blog ihmal oluyor biraz maalesef :) Ama sağlık olsun değilmi. Biz anlarız birbirimizin halinden :) Geçenlerde bebek görmeye gittik . Extra plan ortaya çıktığı için hediye almaya vaktim olmadı , bende kendim diktim :))
Nasıl olmuş beğendiniz mi ?

 Pratik kalıpsız bebek elbisesi . İçini komple astarladım temiz dikişli , arkadan düğmeli . Ortalama 1 yaş civarı bebek için.Son dakika da yetiştirdiğim için ışık falan ayarlayamadan direk çektim , ütüleyip çıktım evden. Fotoğraflar özenli olmadı maalesef, bunun için özür dilerim.










Kumaşım çok yumuşak tam bebek penyesi :) Bebek gibi bir arkadaşımdan hediye gelmişti :)) O kendini biliyor :) Tanırmı acaba kumaşı :)) 
Sağlıcakla bol dikişli günler diliyorum . Gözlerinizden ellerinizden bloglarınızdan öpüuyorum :)) 


-----------------------
Not : Bu yazıyı bile 2 dk içinde nasıl yazdım kaçtım ben bile bilmiyorum, imla hatalarına dönüp bakamadım , çok özür dilerim :(  
------------------------

13 Mayıs 2014 Salı

Yeni Dikişler Yetişmeyen İşler İnstagram :) Ortaya Karışık

Her yılın bu zamanı işlerimiz yoğunlaştığı için ben hiç bişeye fırst bulamam :)) Ne dikişe ne gezmeye ne arkadaşlarımla bir yere gitmeye :)Ama yapacak bişeyyok.Yılın sadece şu 3-4 ayında yoğunluk olduğu için ekmek parası deyip katlanıyoruz :) Ama dikiş benim için terapi demiştim ya dikmeden duramıyorum ki. Arada derede gece yarısı da olsa bişeyler dikmek deşarj olmamı sağlıyor :) Hatta balkonuma istasyon diyorum ben. Hem deşarj oluyorum orada hem de şarj :))

Bu postun bir konusu  yok . Ortaya karışık olsun madem .

Bismillah deyip başlayalım :)

Bol bol havlu diktim. Taa izmirde eltime bile gönderdim ama nedense hiç fotoğraf çekmemişim :) Baykuşlu diktim / muzlu / soğanlı / matruşkalı / ağaçlı ohoo bissürü :))



Bu en sevdiğimiz pantolonumuz :) Sürekli üzerinde oğlumun :) -Evrim Pantolonun çok güzelmiş- dediklerinde -annem dikti- diyor ya işte o an onun gülümsemesini görmek dünyaya bedel :) 


Bu da ondan bir önce diktiğim pantolon .Hatta eskidi bile dizlerine baksanıza :) Bunu da çok seviyor ama henüz hiç bişey dinozor sevgisinin önüne geçemedi :) Beller yine eşofman tipi :) Dar paça .Üst kıyafetini genelde dışında bırakıyoruz eteklerini .Beli görünmüyor. Böylece hem rahat hem şık oluyor .Üstelik her iki kot kumaşı da ince yumuşacık likralı rahat kumaşlar. Eşofmandan farkı yok yani rahatlık bakımından :) 


Balkonumuzdaki asmamız .Bi sürü üzüm salkımı var üzerinde :)



Oğlum bana kuru çiçek toplar getirir de ben evdeki en minnak vazoyu bulup en yakışan yere koymazmıyım hiç :)) 


Bir de bundan yaptım (adını unuttum ) ama ev ahalisi sevmedi. Aslında güzel oldu ama bizimkilerin bu taraklarda bezi yoktur. Kurabiyeymiş tatlıymış hiç onlara göre değil :) Varsa yoksa dondurma :) 
Tarif netten :) 1 çay bardağı şeker 3 çay bardağı  hindistan cevizi 3 yumurtanın beyazı .Sadece bu kadar .  Yoksa şeker yerine yağmıydı acaba . Şu 3 tane malzemeyi bile unuttum ya helal olsun . Siz bana güvenmeyin internetten bakın tarifine. Yapanı seveni çok.Ama bizimkiler sevmedi maalesef. Ondan sonra niye mutfağını geliştirmiyorsun oluyor :) Nasıl gelişsin ki. Yaptığını yiyen yok :) 


En sevdiği dinozorlu pantolonuyla yeni dinozorlu gömleğiyle oğlum :) Gömlek biraz uzundu . Boyundan kısalltım. Yıkanmasına rağmen çekmedi çünkü :) Yine elim değdi yani :) 



Sıcak sıcak makinadan yeni çıkan :) Çok sevdiğim bir dostumun kuzusu için diktim. Dün akşam bitti :) 
Kumaşın hikayesini sormayın .Hiç giyilmeden 3 kere kimlik değiştirdi garibim kumaş :)) 


Bunlar bitenler .Birde bitmeyen yarım o kadar iş var ki :) Hatta etkinlik pantolonumu bile bitirmedim. Gerçi benimki pantolondan çok kumaşı nedeniyle eşofmana benzeyecek ama olsun .Azimle yetiştireceğim inşallah :) Sevgili Çiğdem (http://www.dikisdersi.com ) perşembe cuma toplayalım resimleri demiş.O güne yetiştireceğim inşallah :)) 
Yetişmezse de eşime bir eşofman diktim .Güzelde oldu hani :) Onunla katılırım artık etkinliğe :) Olurmu olur :)



1 Mayıs 2014 Perşembe

Geldik Zurnanın Son Deliğine :) 23 Nisan Gösterisi Kedi Kostümlerimiz Nasıl Olmuş ?

İyiki bir kostüm işi aldım yani.Her işimi 23 nisandan sonraya ertelemişim .Şimdi yoğunluktan dolayı 23 nisan fotoğraflarını bile atamadım bloga :) Ama sağlık olsun dimi. Yetişir mi yetişmez mi ? Makina bozuk nasıl olurki. Kalıp yok, kumaş yok, tül yok ,pisi pisi yok fermuar yok. Ortada makas ,.iğne iplik ve bendeki deli cesareti dışında hiç bişey yoktu elde bu işe kalkıştığımızda. Ama azmedince oluyormuş. Gerçekten. Pisipisi internetten . Kumaş ve fermuar izmirden. Tüller ve yine fermuarlar antalyadan .2 kere fermuar aldımda :) Makina istanbuldan :)) Kârlı bir iş olmadı (ki zaten kâr amacı güdülmeden girilen bir işti) ama benim çok içime sinen bir çalışma oldu. 22 Nisan da gösterimizi yaptık . 21 Nisan gecesi sabaha kadar uyumadım dikiş yetiştirdim. Niye o kadar geçe kaldı. Makinam bozuktu. Farklı yerlerde denemeler yaptım. Tüller gecikti sipariş verildi vs bi sürü aksilik oldu. Hatta kuyrukların düğmelerini son anda diğer veli arkadaşların yardımıyla bitirdim :) Bu kadar aksilik oldu olmasına ama ortaya çıkan iş içimize sindi ya hepsini unuttuk gitti valla. Çocuklar çok beğendi , veli arkadaşlar çok beğendi , öğretmenimiz çok beğendi.

Gelelim kostümlerimize :) 

Tüm çocuklara önden fermuarlı tulum şeklinde kedi kostümü. Kızlar için extra tütü etek . Oğlanlar iiçin papyon. Tüm çocuklar için keçeden / metal taca dikilmiş kulaklar :)

Tulumları daha sonra çocuklar oyun oynarken kendileri giyip çıkarabilsinler diye önden fermuarlı yaptım.
Tulumlar daha sonra başka kostümlerde kullanılabilsin diye kuyruklarını düğme ile takıp çıkarılabilir yaptım.
Söz konusu minicik bedenler olunca kumaşın en iyisini aldım. (ki hiç bir kostümde bu kadar kaliteli kumaş kullanan olmamıştır-o kadar iddalıyım yani :) ) Şaka bir yana gerçekten  kostüm için fazla bile kaliteli bir kumaştı.Sipariş verirken iyisi olsun dedim .Kardeşim abartmış :)) 
Kızların tütüleri için Kristal tül kullandık (-dık diyorum çünkü sevgili öğretmenimiz ve en yakın arkadaşımla beraber yaptık tütüleri .Tabi öğretmenimizin eşi ve benim eşimin çok büyük katkısı oldu.Onlara da burdan çok teşekkür ediyorum. Gülmeyin eşim 2 tane etek bağladı :) Ki bu yüzde 20 'ye tekabül ediyor :)) 2 tanede Muhammed Hocam bağladı :)) Yani bizim tüm işlerimiz gibi cümbür cemaat eğlenceli bi iş oldu.

Gelelim mi kuzuların ay pardon pisiciklerin kostümlerine.


Bunlar tadından yenmez şeker pisiler


Bu örnek kostüm :) Yayınlamıştım daha önce. 

 Benim kuzu ay yine karıştırdım bak pisi ve en yakın arkadaşı (ki kendisi benim en yakın arkadaşımın oğlu olur )


Gösteri öncesine yerlerine geçerken 


Gösterileri :) 









Alnımın akıyla çıktım ya bu işten.Rabbim sana şükürler olsun.Bana tütülerde çok yardım eden ve hiç tereddütsüz güvenen öğretmenimize ve tabisi en yakın arkadaşıma (adı bende saklı :P ) çok teşekkür ediyorum. Hatta kulakları tamamen o yaptı. Ben malzemelerini verdim son gece hepsini o tek başına yaptı .

Sizlerinde geçmiş de olsa 23 Nisan Çocuk Bayramınızı Kutlarım. 
Tüm çocuklara çocuk bedenlerine el uzatılmayan çocukça yaşayabildikleri çok bayramlar  dilerim.