Bu tişörtü önündeki deseninden dolayı severek aldım ama yakası çok kötü duruyor. Ne yapabilirim de giyilebilecek kadar düzeltebilirim arkadaşlar. Size danışmaya geldim. Aslında iade edebilirdim ama renklerin güzelliğinden dolayı veremedim.Ben bunu ya adam edicem ya da en kötü baykuşun etrafından kesip başka bişeyde kullanıcam :) İnat ettim yani :) Fikir verebilirseniz memnun olacağım :))