Hoodie kısa bi kelime sevdim ben bunu ama Türk Dil Kurumu'na sorsan güzel türkçemizi kullansana der bana :) Eh bulun şöyle onu ifade edecek şıp diye anlatacak bizde kullanalım :)
Neyse canımm ben Türkçe konusunda otorite olmadığım için sorun yok . Hoodie de derim , kapşonlu (yada kapüşonlu :p ) sivitşört de derim , kapşonlu eşofman üstü de derim :)
Beni ilgilendiren kısmı bu giysi türünün çok rahat olması :)
Benim çokça giydiğim hatta bu sene 2 tane diktiğim bir model. Oğluma da diktim , sırada eşim var. Bu yıl dikişe daha bir yöneldim sanki. Artık üzerimizdeki günlük kıyafetlerden mutlaka 1-2 si benim diktiğim olmaya başladı.Her zaman fırsat bulup bloga yazamasamda üretkenliğim son sürat gidiyor maşallah . Ama sanırım hepimizde öyle. Dikişe yöneldiğimiz zamanlarda yani , mutlaka blogu ihmal ediyoruz, veya bloga yazdığımız dönemler genelde dikişin (veya uğraştığımız hobi her neyse ) hafiflediği dönemlere denk gelir.
Her neyse kendime tüm diktiklerim genelde günlük kıyafetler olduğu için pek çekip eklemedim ama bir gün bir abiye dikersem söz veriyorum burdan çarşaf çarşaf yazıcam :)) Şimdi elde tek kalan fotoğrafa.
Benim organize ettiğim bir sınıf gezisinde çocuklarımızla beraber Oyuncak Müzesine gitmiştik.Oraya giderken giymiştim.Orada çekildi aşağıda fotoğrafta :) Çanta da yine benim diktiğim bir parça :)