Sayfalar

rüya tabirleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
rüya tabirleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

9 Ağustos 2014 Cumartesi

Abuk Subuk Bir Yazı 1


Dün sabah eşim beni dürterek uyandırdığında (ne olur ki herif bir günde öperek uyandırsan ) çok güzel bir rüya görüyordum.
Oğlumun okulunun bahçesindeyiz. Bizim kuzular 23 nisanda ve yılsonu gösterisinde yapmış oldukları karakedi rondunun provasını yapıyorlar.Ben hep bu gösteriler esnasında sahne arkasında olduğum için öne geçip kurula kurula seyremediğimden içimde kaldı sanırım. Sahnenin içinde en öndeyim bu defa . Sırtım seyircilere dönük ama çok ön taraftayım. Diğer kuzular oynadı onları izledim ... Tam bizim kuzular sahneye çıkıyordu , oğlum yerine geçti oyun başlayacak alnımda bir parmak , Eşim dürtüyor "kalk bitcim uyan " diye Bir açtım gözümü tepemde tersten bir yüz. Bugün git yarın gel dedim ama dinlemedi. Sonra açtığım gözlerimi kapadım bu defa ağzımı açtım . Nasıl kızdım ama niye zamansız uyandırıyorsun diye :))
Neyse sonra sinirim eşim evden çıkınca geçti.
Taa ki bu sabaha kadar . Bu sabah ta yine dürtürülerek  uyandırıldım , "bitcim kalk ben ne giycem ütülü tişört yok" diye .La havle vela kuvvete ."ya seni bana özellikle mi gönderdiler dedim. Sen git ben bişey görüyorum gelcem dedimse de bırakmadı. Bu defa cidden kızdım ama ."Naptım yine "diyor. Napacaksın yine rüyamın en güzel yerinde uyandırdın. Bu defa oğlumla spor salonundayız. Bür sürü anne ve  çocuk spor salonunda gösteri yapıyorlar. Tüm anneleri izledik - (izlediğimizde yere yatıp eşofmanlarla havada bisiklet sürme tarzı hareketler ) Tam sıra bize geldi. (kimbilir neler yapacaktık neler :)) ) Gene uyandırılınca bu mis gibi rüyamda yarım kaldı :) Off be off ağız tadıyla bir rüya bile görmeye izin yok bu memlekette.


Çok özledim kuzumu da .Araya sıkıştırıvereyim :)) 

Hatırlıyorum da bekarken annem uyandırınca beni ona cevap verir tekrar uyurdum. Rüyama kaldığım yerden devam eder kalanını görürdüm :) Hey gidi gençlik. Yaşlandıkça köreliyorum mu ne :)

Face de bir hoca var ,profil resmine de Yüzüklerin Efendisi filmindeki Gandalfın resmini koymuş :)
Binlerce de hayranı var. Bu arada filmi de çok severim. 3 filmi 3 er defa 3 kitabı da 3 er defa okuyacak kadar manyağım ayrıca . Neyse bu dedem(yada gençtir bilmiyorum) Bu zat-ı muhterem sevdiğine  kavuşamayanlara (aslında sevdiği kadını adam gibi yollardan elde edemeyen hanzolara ) büyü ile yardım ediyormuş. Allahım sen aklıma mukayyet ol .Eh işte aslında ben bu alemlere aksam bu hocanın yaptığının ohoo kaç katını yaparım. Bir kaç gizemli olayım da var benim :)
Birde kahve falı bakarım sormayın. En son komşunun kızına siz laptop alıyorsunuz markası da Toshiba dedim .:)) Onlarında bir kaç gün öncesinde toshiba laptop baktıklarını öğrenince bu fal olayına bir son verdim :) Bir sürüde tutan falım olunca korktum açıkcası. Neme lazım ben öyle bilinmeyen alemlerden korkarım ki. Hatta Yüzüklerin Efendisi oldum bi kere rüyamda : Yüzüğü bana vermişler sen koru diye . Ben de koşa koşa gittim bir çukur kazdım , yüzüğü gömdüm. Sonra bi topuk , hemen olay yerinden uzaklaştım . Benden bu kadar kahraman olur. Hem manyak hem ödlek .
Ay yine nerdeeeen nereye .Okuma zahmetine katlandığınız için çok teşekkür ederim. Konuyu kapatırken
size bir iyi bir kötü haberim var.
Hangisini önce vereyim :)
Tamam kötü olsun önce .
Kötü Haber  : bu abuk subuk yazıların devamı gelecek.Zira bende malzeme çook.
İyi Haber  : Bu anlatılanların hepsi gerçek . Kesinlikle tarafımdan kandırılmıyorsunuz :)

18 Nisan 2014 Cuma

Rüyaların Dili Olsa

Bir çok rüyamı hatırlar kendi kendime yorumlamaya çalışırım.Gerçi bazıları çok saçma oluyor yorumlamaya değmiyor ama olsun :)
Misal Yüzüklerin Efendisi serisinin ilk filmini sinemada izledim. Akşamına ben yüzük taşıyıcısı olmuşum.Frodonun yerine kendimi gördüm. Kaçtım kaçtım sonra kocaman bir çukur açtım. Yüzüğü gömdüm .Sonra bi topuk , kaçtım gittim ordan :) Ama gollum hala peşimde falan :D
Neyse bunu geçelim :D
Garip olan size anlatmak istediğim eşimin rüyası . Bu aralar sanırım çok kötü haberler aldık minicik yavrularla ilgili. Bu haberler bizi daha da hassaslaştırdı sanırım.
Dün gece eşim rüyasında çekirdek ailemizi bir tepenin başında bir evde yaşarken görmüş. Havada nasıl soğukmuş. Bişeyler olmuş , sonra bir adam gelmiş biz oturacaktık bu evde çıkın diye yukarıdan aşağıya bişeyler atmaya başlamış. Sonra eşimde bişeyler atmış aşağıya. Sonrasını hatırlamıyor. Uyanmış .

Bugün ise işyerindeyken birisi gelmiş. Elinde bir gazete. Çocuğu hastaymış. Sigortanın karşılamadığı ilaçlar varmış. Para topluyormuş. Eşim düşünmüş ben adamı nerden tanıyorum diye.Bir miktar para vermiş. Adama ağlamaya başlamış.Miktar sanırım beklediğinden fazlaymış. Eşim adamın tipini beğenmemiş ama cuma günü hürmetine yine de vermiş.Aradan bir kaç saat geçtikten sonra o adamı nereden tanıdığı aklına gelmiş. Bağış için gelen adam rüyasında gördüğü kişinin ta kendisiymiş.

Şimdi bu rüyayı neye yormalı ? Hayır diyelim hayır olsun ama bence bunun bir anlamı var. Ama ne ? Keşke rüyaların dili olsaydı. Ya da ben onları daha iyi yorumlayabilseydim.
Rüyalarımla ilgili anlatmak istediğim bir kaç anı daha var ama onları d başka postta yazarım artık.