Sayfalar

el emeği etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
el emeği etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

13 Mayıs 2014 Salı

Yeni Dikişler Yetişmeyen İşler İnstagram :) Ortaya Karışık

Her yılın bu zamanı işlerimiz yoğunlaştığı için ben hiç bişeye fırst bulamam :)) Ne dikişe ne gezmeye ne arkadaşlarımla bir yere gitmeye :)Ama yapacak bişeyyok.Yılın sadece şu 3-4 ayında yoğunluk olduğu için ekmek parası deyip katlanıyoruz :) Ama dikiş benim için terapi demiştim ya dikmeden duramıyorum ki. Arada derede gece yarısı da olsa bişeyler dikmek deşarj olmamı sağlıyor :) Hatta balkonuma istasyon diyorum ben. Hem deşarj oluyorum orada hem de şarj :))

Bu postun bir konusu  yok . Ortaya karışık olsun madem .

Bismillah deyip başlayalım :)

Bol bol havlu diktim. Taa izmirde eltime bile gönderdim ama nedense hiç fotoğraf çekmemişim :) Baykuşlu diktim / muzlu / soğanlı / matruşkalı / ağaçlı ohoo bissürü :))



Bu en sevdiğimiz pantolonumuz :) Sürekli üzerinde oğlumun :) -Evrim Pantolonun çok güzelmiş- dediklerinde -annem dikti- diyor ya işte o an onun gülümsemesini görmek dünyaya bedel :) 


Bu da ondan bir önce diktiğim pantolon .Hatta eskidi bile dizlerine baksanıza :) Bunu da çok seviyor ama henüz hiç bişey dinozor sevgisinin önüne geçemedi :) Beller yine eşofman tipi :) Dar paça .Üst kıyafetini genelde dışında bırakıyoruz eteklerini .Beli görünmüyor. Böylece hem rahat hem şık oluyor .Üstelik her iki kot kumaşı da ince yumuşacık likralı rahat kumaşlar. Eşofmandan farkı yok yani rahatlık bakımından :) 


Balkonumuzdaki asmamız .Bi sürü üzüm salkımı var üzerinde :)



Oğlum bana kuru çiçek toplar getirir de ben evdeki en minnak vazoyu bulup en yakışan yere koymazmıyım hiç :)) 


Bir de bundan yaptım (adını unuttum ) ama ev ahalisi sevmedi. Aslında güzel oldu ama bizimkilerin bu taraklarda bezi yoktur. Kurabiyeymiş tatlıymış hiç onlara göre değil :) Varsa yoksa dondurma :) 
Tarif netten :) 1 çay bardağı şeker 3 çay bardağı  hindistan cevizi 3 yumurtanın beyazı .Sadece bu kadar .  Yoksa şeker yerine yağmıydı acaba . Şu 3 tane malzemeyi bile unuttum ya helal olsun . Siz bana güvenmeyin internetten bakın tarifine. Yapanı seveni çok.Ama bizimkiler sevmedi maalesef. Ondan sonra niye mutfağını geliştirmiyorsun oluyor :) Nasıl gelişsin ki. Yaptığını yiyen yok :) 


En sevdiği dinozorlu pantolonuyla yeni dinozorlu gömleğiyle oğlum :) Gömlek biraz uzundu . Boyundan kısalltım. Yıkanmasına rağmen çekmedi çünkü :) Yine elim değdi yani :) 



Sıcak sıcak makinadan yeni çıkan :) Çok sevdiğim bir dostumun kuzusu için diktim. Dün akşam bitti :) 
Kumaşın hikayesini sormayın .Hiç giyilmeden 3 kere kimlik değiştirdi garibim kumaş :)) 


Bunlar bitenler .Birde bitmeyen yarım o kadar iş var ki :) Hatta etkinlik pantolonumu bile bitirmedim. Gerçi benimki pantolondan çok kumaşı nedeniyle eşofmana benzeyecek ama olsun .Azimle yetiştireceğim inşallah :) Sevgili Çiğdem (http://www.dikisdersi.com ) perşembe cuma toplayalım resimleri demiş.O güne yetiştireceğim inşallah :)) 
Yetişmezse de eşime bir eşofman diktim .Güzelde oldu hani :) Onunla katılırım artık etkinliğe :) Olurmu olur :)



12 Kasım 2013 Salı

Bu Aralar Diktiklerim 1

Aslında bu post yazılalı uzun zaman oldu ama bir türlü fırsat bulupta fotoğrafları yükleyemediğim için ancak yayınlayabildim.Aslında daha yayınlayamazdım ama blogger arkadaşlarımdan sevgili  Bahar Yorgun blogunda yayınladığı dikiş ve yaşam blogları listesinde bana da yer verdiği için utandım biraz :)) Çünkü o kadar dikiş sevmeme rağmen ilk bakışta blogum dikiş blogu gibi durmuyor :)) Onun gazıyla hemen bu akşam ekledim resimleri. Demekki arada beni dürtecek bişeyler lazım.
Ne diyordum saolsun sevgili Bahar blogunda dikiş bloglarını bir araya toplama gibi güzel bir işe kalkıştı. Çok ta faydalı olduğuna inanıyorum .Çünkü ben ilk yayınladığı listedeki bir kaç blogu biliyordum takipteydim ama benimde olduğum 2.listedeki bir çok blogu bilmiyordum.Şimdi onun sayesinde diğer blogger arkadaşlara da uğrayıp onların bloglarını da gezebileceğim. Birbirimizi bulup misafir etme imkanı oluşturdu bizlere. Bir kez daha teşekkür ediyorum buradan Sevgili Bahar arkadaşıma.

1.Liste buradan : http://baharinelleri.blogspot.com/2013/11/dikis-bloglar-bolum-1.html
2.Liste buradan : http://baharinelleri.blogspot.com/2013/11/dikis-ve-yasam-bloglar.html


Buradan sonrası eski posttan değişiklik yapmadım :))

Bu aralar yeniden dikişe heveslenmiş durumdayım. Çalıştığım ve sınırlı zamanlarda dikişe fırsat bulduğum için pek fotoğraf çekemiyorum. Şimdilik çekmiş olduklarımı yayınlamak istedim. Diğer diktiklerimde fotoğraflandıktan sonra inşallah :))

Oğluma Yatak örtüsü ve yastıktan oluşan takım diktim. Perdesi de yakında dikilecek inşallah. Ama örtümüzü ve yastığımızı kullanıyoruz bile :)








Polar kumaştan oğluma eşofman takımı diktim . 2 takım oldu kumaşım yetince . Takımın birisinin alt ve üstüne  1 rakamı diktim :)







İki adet eşofman alt diktim. Birisi burada yok. Çok giydiği için sürekli kirli sepetinde :) Temiz yakalarsam fotolarım onu da :)






Gelelim postun bombasına . Oğluma keten pantalon diktim . Açık mavi renkte cepli dar paçalı keten pantalon diktim. İlk kez pantolon diktim üstelik cepli.İlk cep çalışmam oldu bu . Kalıbı burda dergisi Ekim 2013 sayısındaki kız çocuk pantalonun kalıbı :) Ama oğluma da yakıştı.




Aynı kalıptan bir krem rengi keten daha kestim. Dikilmeyi bekliyor. Bu pantolonda görmüş oldum cep yapmak çok ta zor değilmiş.Bundan sonra diktiğim eşofmanlar hep cepli oluyor artık :) Şimdiye kadar gözüm korkmuştu hep :))


Bu posttakiler oğluma diktiklerim oldu tesadüfen. Kendime diktiklerimi başka bir postta paylaşayım en iyisi .Çok uzadı bu post çünkü :))  Sağlıcakla kalın dikişsever dostlar   :)



26 Temmuz 2013 Cuma

Yeni Cep Telefonu Kılıfım

Daha önce yapmış olduğum kılıfımdan da memnundum ama siyahtı sonuçta :) Benim gibi rengarenk adama renkli kılıflar lazım dimi ama :) 
Dün akşam sahuru beklerken az kalmış ipimle yapsam yapsam ne yapsam diye düşündüğüm bir anda çıktı ortaya. Sahurda ördüm sabahta diktim :) 


Telefon içindeyken kapalı hali ...


Arkası :) Yine içinden kurdela diktim ki telefonu çekerek çıkarmak kolay olsun .Hatta bu defa halka geçirdim .Çünkü anahtarlık falan takabilirim , çantamın kenarına iliştirebilirim. Cebim olmadığı zamanlarda boynuma asabilirim :) Üstelik halkadan tutup çekmek daha kolay :)  Çok amaçlı :)