Sayfalar

dikiş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
dikiş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

22 Mayıs 2015 Cuma

Su Şişesi Kılıfı ,Su şişesi Taşıma Çantası Adına ne derseniz Kabul :)

Oğlumun okulunda bu sene sebilleri kaldırdılar. Öğretmeni matara istedi. Ama bizim elimizde 3 tane matara var ve üçünden de memnun değildik.Yeni bir matara alayım dedim , iyisi kötüsü koku yapanı yapmayanı derken karar veremedim.En iyisi bile neticede bana zorluk çıkaracaktı sağlıklı olmayacaktı. Bende daha önce görmüş olduğum bir fikirden yola çıkarak su sişesi kılıfı dikmeye karar verdim :) Her gün taze taze koyarım suyunu yanına diye düşündüm.
Peki nerde mi gördüm internette çok var demiycem , zira ben 3-5 tane gördüm. Ama ilk gördüğüm ve çok beğendiğim sevgili Gonca 'nın yaptığıydı.
Blogu burada : ornitorenkhandmade.wordpress.com
Yapmış olduğu kılıfın linki ise : http://ornitorenkhandmade.wordpress.com/2014/05/27/su-sisesi-tasiyici-ve-bir-gezi-oykusu/

Burdan yola çıkarak bende oğlum için diktim bir tane . Dikeli epey oldu , diktiğimden beri nerdeyse her gün kullanıyor . Sanırım ben böyle çok kullanacağımız şeyler dikmeyi daha çok seviyorum :))







Dikişler biraz özensiz olmuş kabul ediyorum , ama deneme yanılma yöntemiyle kestiğim için böyle oldu.İçinde kullandığım kırmızı astarı bir tık daha küçük kesmeliymişim .Ben aynı ebatta kestiğim için biraz büzüldü için de :)) Ama olsun kullanıma engel değil. Ben astarlı diktim dik ve düzgün dursun diye ama siz kalınca bir kumaştan dikerseniz astara gerek kalmaz.Dikiş kısımlarını da biye ile temizleyebilirsiniz. Hatta ilerleyen zamanlarda isme özel bu şişe kılıflarından dikmeyi düşünüyorum bakalım :) Bir kaç arkadaşım çocukları için istedi çünkü. Çocuğun ismini de yazdığımdan üzerine karışma kaybolma durumu olmaz :)



27 Mart 2015 Cuma

ÇOCUK KIYAFETİ DİKİŞ ETKİNLİĞİ 1






Geleneksel Çocuk Kıyafeti Dikiş Etkinliğimizin duyurusudur :) 
Geleneksel dediğime bakmayın :) İlki olabilir ama belli mi olur belki sık sık yaparız :) 
Bloglardaki etkinlikleri çok seviyorum. Bunun yanında dikmeyi en çok sevdiğim kıyafetler çocuk kıyafetleri .Ee ne yapmak lazım. O zaman Çocuk Kıyafeti Etkinliği düzenlemek lazım :) Benim düzenleyeceğim etkinlik anca bu olur yani.

Şart falan demek istemiyorum ama kurallar olmalı sanırım :)

1-Herhangi bir çocuk kıyafeti olabilir.
2-Kendi çocuğumuza dikmek zorunda değiliz. Hatta başka çocuklara da dikelim ki onlarda sevinsin .
3-Mart ayı sonuna kadar malzemelerimizi toparlarsak (nazlanmayın 5 günümüz var ) 23 Nisan etkinlik bitiş tarihi olsun . 23 Nisan  Çocuk Bayramı bizimde etkinliğimizin son tarihi olsun :)
4-Bloglarımızda (blogu olmayanlarda facebook hesaplarında olabilir ) yukarıdaki resimle duyurusunu yapalım.
5-Blogumu veya etkinliğe katılan diğer blogları izleme şartı  yok ; ama izlerseniz memnun oluruz :)
6-En önemlisi : Bu postun altına katıldığımızı belirtmek :)
7-Çalışmalarınız bittikten sonra beni de haberdar edin ki buraya da  ekleye bileyim :)

Hepimize kolay gelsin o zaman :) Boş dikişli günler diliyorum hepimize :)


Bu etkinlikte beni yalnız bırakmayan arkadaşlar :))) 

1-Mesgul Anne
2- Benimsel
3-Begüm Şen 
4-Bahar Yorgun 
5-Türkan Engin 
6-Mahzun Prenses 
7-Pınar Sakin Çalğan
8-İlknur Yağmur 
9-Cemile Pehlivan
10-Mevlüde Türk
11-Neslihan Eryüksel 
12-Uğur Böceği
13-Siyah Dantel
14-Dikiş Dersi Çiğdem :) 
Sevgili Çiğdem beni yazma yetişirsem süpriz olsun dedi ama ben yazdım yine de :) Mutlaka küçük de olsa bişeyler bekliyorum. Muhteşem olmasına gerek yok :)
15-Bez Torba
16-Ayşe Yetim 
17-Oblem Özlem :) 
18-Hande Erdede
19-Nurs Butik
20-Kumaşça
21-Yaşam Notları
22-Dikiş Terapi
23-Tuğ Çe
24- Sebahat Sayın 
25-Hasret Kuptan 
26-Yasemin Özoğlu 
27-Arzu Gündoğan 
28-İkitanem Ve Biz 
29-Macellan 
30-Tuğba İrem
31-İğne İplik 
32-Gülcee
33-Hobimanik
34-Agrippina
35-Başçavuş
36-Onlar Uyurken
37-Fatma Aydın 
38-Nafi 
39-Elma Şekeri 




Eklemeler :
1--18 Olduk bile. 23 Nisan için 23 dikiş sever buluşabilecek miyiz acaba :) Çok az kaldı .İstersek olur bence :)
2--21 olduk arkadaşlar. Keşke 2 kişi daha eklense ne güzel olur :)
3--Waoww 25 kişi olduk :))
4--Heyyy 31 kişi olduk :)
5-40 kişi olurmuyuz acaba :))













21 Mart 2015 Cumartesi

Yeni Kumaşlar Yeni Kalıplar

Henüz elimdeki kumaşlar bitmemişken dayanamayıp yine kumaşlar aldım. İnstagramdan parça kumaş satışı yapan bir arkadaştan ekoseleri kaçırmamak adına hemen sipariş verdim.Bu defa ekoseleri kendim için almış olsamda kaçınılmaz son olarak eşim hepsine el koydu. Birisi hariç.Aslında ona da el koydu ama baktı içinde parlak simli gibi çizgiler var , geri verdi :)
Ama bende ona hiç kamuflaj vermedim . (Kimi kandırıyorum ki o kamuflaj sevmez zaten.)
Olsun ,bütün ekoseler bitmedi ya piyasa da :) Kendime yine alırım. Önceliğim onun gömleklerini dikip vermek , sonra kendime tadını çıkara çıkara kamuflaj gömlekler dikmek. Aklımda bir kısa bir uzun kollu model var .
Kumaşlarım mı buradalar . Kumaşlarımın yanında 50 numara dikip ipliği de aldım. Pantolon dış süsleme dikişlerinde bu kalın ipler güzel oluyor ,iç dikişte de extra sağlamlık sağlıyor.



Bunlar son aldığım dergiler. Hem Burda hem Creazon hem de Burda Dikiş Okulu. Maalesef 3 dergide de hiç değiştirmeden dikebileceğim işte budur dediğim bir model yoktu. Her ay alıyorum ama bunlardan diktiğim model o kadar azki . 


Böyle söylenip dururken Güler Erkan 'ın dikiş kalıpları aklıma geldi. Daha ben çocukken anneannem alır kullanırdı. Oradan bir sempatim var zaten . Babam erkek terzisiydi ve hiç kalıp kullanmazdı. Ne evde ne işyerinde kalıp kullandığını görmedim. Ölçü alır kumaşa çizer keserdi. O yüzden benim kalıp maceram Burda lar ile başladı :) Ama gelin görün ki Burda dergileri ile yıldızımız bir türlü barışmadı. Oysaki 2 senedir biriktirdim , diktiğim model sayısı 5 i geçmez. Creazon çıkınca yeniden heveslendim ama onunla da aşkımız uzun sürmedi.  Ben en iyisi  temel kalıp çıkarmayı öğreneyim  ondan keseyim her şeyi. Ya da pratikten kesmeye devam edeyim. Çünkü dergilerdeki modeller çok feminen ,çok süslü bana göre. Ben daha basic daha gündelik daha spor  kıyafetler dikmeyi , giymeyi seviyorum . 

Bir kaç gün önce Güler Erkan ın dikiş dergilerinden sipariş verdim. 
Gözüm yolda bekliyorum bakalım. Bunlardan kendi bedenime göre güzel kalıplar çıkarıp hep aynılarını kullanmayı düşünüyorum .Sıkıldım artık daraltma işlerinden. 
İşte aldığım dergiler : 







Kalıplarım gelir gelmez kesip dikmeye başlayacağım. Şimdilerde kendimi oyalamak adına basit kısa süren işlerle uğraşıyorum .Sizde satın almak isterseniz : http://www.dilemyayinevi.com.tr/tr/liste.asp?id=15# linkinden dergileri inceleyip telefonla veya mail ile sipariş verebilirsiniz. 
Mail : info@dilemyayinevi.com.tr  Telefon  : Tel: 0212 511 95 85 - 0212 522 19 15
Zaten sitede de görebilirsiniz. 
Umarım fazla gecikmez şu kalıplar :)))




18 Mart 2015 Çarşamba

Eşime Diktiğim Gömlekler ve Mont


Eşimin gömlekleri dedim ama oğlumla başladım. Telefonla  çektiğim fotoğrafları bilgisayara aktarırken oğlumun resimleride varmış :) Eklemeden geçemedim onlarıda. Üzerindekileri daha önce yazmıştım. Benim diktiğim kaşe mont ve fitilli kadife pantolon. Tepe tepe kullanıyor kuzum :) 

Sadece tepe tepe kullanan o değilki , bunun bide babası var. Bir gömlek diktim (dikmez olaydım :) ) Şimdi sipariş yetiştiremiyorum ona. 4 tane gömlek dikildi.1 mont . Eşofmanları saymıyorum bile.  Daha da istiyor. 


Bu resmi instagrama atmıştım. Kalın çift katlı kumaştan diktim. Eski bir gömleğini tamamen sökerek bir kalıp çıkarmıştım .Yine onu kullandım. 

Bu gömleğin kumaşı facebook daki bir grubta satış yapan bir arkadaştan aldım . Ama sağolsun dediği gibi çıkmadı hiç. Çift taraflı dedi - bildiğin çift katlı birbirine yapıştırılmış -berbat kokulu bir kumaş geldi. 150 cm dedi 130 cm çıktı .Özürsüz dedi 10 cm uzunluğunda çizgi şeklinde özürü vardı.Ne yaptıysam çıkaramadım .Omzunun arkasına geldi sonunda. Kumaş yetmediği için yaka içlerine ve kol manşetlerinin iç kısmına ayrıca sırt robasının iç katını düz kırmızı kumaş kullanmak zorunda kaldım. 
 Eşim medium/ large beden giyiyor. Normal şartlarda bu bedende bir erkek gömleğine eni 150 cm olan bir kumaştan 150 cm gidiyor. Bu da bir bilgi olsun :)) 1,5 mt den aşağı kumaş almayın kızlar :)) 




Gelelim diğer diktiklerime :) Eşime diktiğim siyah kaşe kumaştan mont. Sanırım mont , kaban değil sonuçta ama kumaş itibariyle kaban da denebilir :) Hem pervaz hem astar yaptım . İçini polarla astarladım. İç cebi bile var :))  Yan cepler istek üzerine çapraz tabiyki . 






Heyy  bu gömleği tanıdınız mı peki :) İnstagram da daha önce yayınlamıştım. Bu gömleği de ben dikip sevgili eşimin kullanımına sundum :) En güzeli bu oldu bence . Çok yumuşak sıcacık hafif yünlü bir kumaş. Kumaşım baykumas.com dan daha önce aldığım toplu kumaşlardan .


Bu arada eşim benim diktiklerimden başka gömlek giymez oldu. Hala sürekli anlatıyor , şu renkten de dikermisin bu renkten de istiyorum diye :) Oldu canım dedim ,az yede kendine bir terzi tut. Gerçi ona dikmemin faydası da yok değil. Dikişe ayırdığım zamana ses çıkarmıyor ve ileride almak istediğim dikiş makinasının vizesine hayır demiyor böylece :))) 



Fotoğrafların hangisini seçsem bilemedim bende hepsini ekledim :)) 

Bu arada benim kaşe hırkamın oğluma diktiğim kaşe montun ve eşime diktiğim kaşe montun kumaşları www.kumasfirsati.com sitesinden alındı. 


EKLEME : Bu montun fotoğraflarını daha önce çektim. Çektikten sonra gördüm ki arkası çekiyor. Alt etek kısmını komple söküp yeniden diktim.Şimdi süper oldu ama bir daha poz vermeye yanaşmadı eşim :)) Tepe tepe kullanıyor demiştim dimi :) 



17 Mart 2015 Salı

Kız Çocuk Mickey Mouse Kostümü

Aslında kostüm sayılmaz ama ne desem bilemedim. Oğlumun sınıf arkadaşının doğum gününde hediye olarak diktim. Teması mickey mouse olunca aklımda tam da bu kombin yandı.

Tişört ve etekten oluşan takımın üstü hazır . H&M marka düz bir tişörte eteğin kumaşından mickey mouse kafası aplike ettim. Bunun için tabiyki çift taraflı yapışkanlı tela kullandım. Bu telanın bir kaç çeşidi var. En kalitelisi petek dokulu olan .Demedi demeyin :)) Daha ucuzu var mt si 2 tl ye . Bu petek dokulu olan 6-7 tl mt si ama çok daha iyi . Eteği kloş etek olarak kestim . Beline de siyah lastik taktım.Yani pek bir numarası yok. Sadece etek uçlarına pembe dantel geçirdim .O oyaladı biraz. Kova burcu olarak aklımda sürekli ampuller yansa da her zaman ince işçilik için sabrım olmaz :)


Tavsiyemizi de verdikten sonra gelelim resimlere.




Bunlar tatlı bir kıza hediye gitti. Beğenildi, hatta partinin yarısında giydirdi arkadaşım . Ertesi günü de okula giderken giymiş güzel kuzu :) Çok mutlu oldum  . 


Şimdi elimde bir tane daha  benzer yarım bir takım var. Henüz sahibi yok. bakalım o kime nasip olacak :)) beline yine kalın lastik geçiçem sanırım. 


Üstü hazır yine , çiçeğini ben yaptım henüz monte etmedim. 






16 Mart 2015 Pazartesi

Ana Oğul Kombin :)


Hep kız hep kız hep anne kız .Yeter ama düşman mı çatlatıyorsunuz bilmiyorum ki. Ne yani bizim oğlumuz var diye takım giyemezmiyiz. 
Öyle bir dikeriz öyle bir giyeriz ki şaşar kalırsınız :) İnanmadınız mı yoksa ? Buyrun o zaman resimlere :) 





Kombinimizi nerde mi giydik ? Oğlumun bir sınıf arkadaşının doğum gününde giydik. Partiden sonrada sahile indik , deniz havası aldık geldik . 

Kumaşımı baykumas.com dan almıştım. Epey olmuştu ancak sıra geldi. 
Dikim aşamasında da bir kare çekmişim instagram için  :) 


Kalıplar oğlumun ki Creazon dergisinden benimki Burda dergisinden Ama benimki sorunlu.38 beden ama epey daraltmak zorunda kaldım. 


Bu arada sabah yürüyüşlerimiz tam gaz devam. havalar iyice ısınıp sıcaktan çıkamayacak duruma gelene kadar devam etmeyi düşünüyoruz. 






17 Şubat 2015 Salı

Kendime Montumsu Hırka Diktim

Aslında dikeli epey oldu. Tepe tepe kullanıyorum. Oğluma diktiğim monttan hemen sonra kendiminkini diktim. Hiç uğraştırmadı.




Buda daha önce intasgrama attığım yakın markaj :)) 




Kollar reglan . Creazon Dikiş dergisinin 6. sayısındaki ilk model. Uzun hırka kalıbından diktim . Astar yapmadım. Yakasına ve önlerine pervaz döndüm. Kapşonuna sevgili arkadaşım Özlem (ki siz onu oblem diye bilirsiniz :) ) Onun hediyesi olan minik kalp puantiyeli pembe penye kumaştan astar diktim . Fotoğraflar çok kötü biliyorum ama yapacak bişey yok :)) Eşim sadece doğa fotoğraflarını güzel çekebiliyor :) Boyu benden uzun olduğu için fotoğraflarım hep tepeden haliyle daha kısa daha ablak çıkıyorum :)  Fotoğraflarım genelde günlük kıyafetlerle ve işyerinde .Bende zaten günlük kıyafet dikmeyi seviyorum. Yapacak bişey yok. Fotoğraf makinamın şarj sorununu çözüp oğlum benim resimlerimi çekene kadar böyle cep telefonu ile çekilen basık resimlere mahkumuz sizde bende :)

Bu arada içimdeki bordo renkli body i de ben diktim. Yine eşofmanlık kumaştan.Sıcacık tutuyor.
Çoban düğmeli ve kapşonlu triko hırkaları çok severdim. Bundan sonra favorim kaşe ile diktiklerim olacak . Çünkü triko tüyleniyor ve en az 50-60 lira verdiğim hırkalar 1 sezonda giyilmez hale geliyor.Ama kaşe öyle değil :)

Creazon dergisinden diktiğim için bilgi vereyim :) 38 bedenim normalde .36 beden kalıbı dikiş paysız kullandım :) Bilginize. Siz de kontrol edin . 1 beden küçük kesmekte fayda var :)

Bloguma uğramadığım günlerde bol bol dikiş dikiyorum demektir ama sonrasında birikenleri bloga koymak da zor gelebiliyor. Kendi içinde yaman çelişki işte. Sırada eşimin gömlekleri (leri diyorum dikkat) ve ona diktiğim montun postu var :)




10 Şubat 2015 Salı

Bu modeli nasıl dikebilirim ?


Merhaba arkadaşlar , 
çok aktif olmasamda arada pintereste bakıyorum . Neden arada çünkü girince çıkamıyorum da ondan :D      Epey önce aşağıdaki modeli gördüm beğendim , bilgisayarıma kaydettim. Bu modeli veya benzerini dikmek istiyorum kendime , ama kalıbı anlamadım . Kapşonu gövdeyle beraber kesilmiş sanırım. Usta arkadaşlar bir bakarmısınız , nasıl dikebilirim :)))  Birde önleri eşit mi kesmek lazım. İçte kalan ön parça içinde fazlalık yapar sarkarmı , onu da düğmeyle içe sabitlemek lazım gelirmi :) Omuz dikişinide göremediğim için tereddütte kaldım.  Önerilerinizi bekliyorum. 
Ticari olarak bir faydam olmayacağı için paylaşmamda sorun yoktur umarım  :)   Çünkü bu arkadaş dikip  satıyor sanırım .                                          



5 Şubat 2015 Perşembe

1 Yaş Bebek Elbisesi


 Merhaba arkadaşlar . Dikiş konusunda yoğun günler yaşıyorum çok şükür :)) Hem çalışıp hem çocuk bakıp hem dikiş dikip hemde akşamları spora kaçınca blog ihmal oluyor biraz maalesef :) Ama sağlık olsun değilmi. Biz anlarız birbirimizin halinden :) Geçenlerde bebek görmeye gittik . Extra plan ortaya çıktığı için hediye almaya vaktim olmadı , bende kendim diktim :))
Nasıl olmuş beğendiniz mi ?

 Pratik kalıpsız bebek elbisesi . İçini komple astarladım temiz dikişli , arkadan düğmeli . Ortalama 1 yaş civarı bebek için.Son dakika da yetiştirdiğim için ışık falan ayarlayamadan direk çektim , ütüleyip çıktım evden. Fotoğraflar özenli olmadı maalesef, bunun için özür dilerim.










Kumaşım çok yumuşak tam bebek penyesi :) Bebek gibi bir arkadaşımdan hediye gelmişti :)) O kendini biliyor :) Tanırmı acaba kumaşı :)) 
Sağlıcakla bol dikişli günler diliyorum . Gözlerinizden ellerinizden bloglarınızdan öpüuyorum :)) 


-----------------------
Not : Bu yazıyı bile 2 dk içinde nasıl yazdım kaçtım ben bile bilmiyorum, imla hatalarına dönüp bakamadım , çok özür dilerim :(  
------------------------

27 Ocak 2015 Salı

Hoodie de Neymiş Canım ; Kapşonlu Eşofman Üstü Diktim İşte

Hoodie kısa bi kelime sevdim ben bunu ama Türk Dil Kurumu'na sorsan güzel türkçemizi kullansana der bana :) Eh bulun şöyle onu ifade edecek şıp diye anlatacak bizde kullanalım :)

Neyse canımm ben Türkçe konusunda otorite olmadığım için sorun yok . Hoodie de derim , kapşonlu (yada kapüşonlu :p ) sivitşört de derim , kapşonlu eşofman üstü de derim :)
Beni ilgilendiren kısmı bu giysi türünün çok rahat olması :)

Benim çokça giydiğim hatta bu sene 2 tane diktiğim bir model. Oğluma da diktim , sırada eşim var. Bu yıl dikişe daha bir yöneldim sanki. Artık üzerimizdeki günlük kıyafetlerden mutlaka 1-2 si benim diktiğim olmaya başladı.Her zaman fırsat bulup bloga yazamasamda üretkenliğim son sürat gidiyor maşallah . Ama sanırım hepimizde öyle. Dikişe yöneldiğimiz zamanlarda yani , mutlaka blogu ihmal ediyoruz, veya bloga yazdığımız dönemler genelde dikişin (veya uğraştığımız hobi her neyse ) hafiflediği  dönemlere denk gelir.

Her neyse kendime tüm diktiklerim genelde günlük kıyafetler olduğu için pek çekip eklemedim ama bir gün bir abiye dikersem söz veriyorum burdan çarşaf çarşaf yazıcam :)) Şimdi elde tek kalan fotoğrafa.
Benim organize ettiğim bir sınıf gezisinde çocuklarımızla beraber Oyuncak Müzesine gitmiştik.Oraya giderken giymiştim.Orada çekildi aşağıda fotoğrafta :) Çanta da yine benim diktiğim bir parça :)


24 Ocak 2015 Cumartesi

Çocuk Pantolonu ,Eşofmanı ve Montu Diktim

Selam arkadaşlar. Uzun olmuş yine yazmayalı , sakın tembellik ediyorum sanmayın haa :) İşlerim yoğun , gündüzlerim işlere gecelerim dikişe ayrılmış durumda , Evde pek bilgisayar kullanmayı sevmediğim için bloga yazamadım pek. Gelelim diktiklerime :) Ama hepsini tek postta harcayacağımı sanmayın :))
 Oğlum 5 yaşında ,yaklaşık 2 yıldır giydiklerinin yarısını ben dikiyorum nerdeyse :) Özellikle ev giysilerini diyebiliriz tabi. Ama son zamanlarda iyi iş çıkarmaya başladım :) Övünmek değil canııım kendimi gaza getiriyorum sadece :))





Kumaşım yetmediği için ön bacaklara ekleme yaptım :) Hoş dursun diye çıma çektim :) Çıma sanırım tek tarafa yatırma işlemine deniyordu ama hatırlayamadım özür :) 





Eşofman çok güzel oldu. Kumaşı kalın yumuşacık eşofman kumaşından ama kalıbı pantolon kalıbı olduğu için çok şık durdu oğlumun üzerinde. Eşofman kreşe giden çocuklarda rahat oluyor ama ben öyle çok bol paçası da lastikli eşofmanları sevmiyorum. Bu yüzden son 2 yıldır kreşte giydiği bir çok eşofmanı bile ben diktim. 

Aslında bu eşofmanda önce dikmiş olduğum ve çok daha fazla emek harcamış olduğum kadife pantolonu niye çekmemişim anlamadım :)) Ama üzerinde görebilirsiniz. Eşofmanla aynı kalıptan dikildi .  Cepleri falan çok güzel oldu. Onu da çeker eklerim muhakkak :)) 



Üzerindeki montu da ben diktim tabiyki :) İnce kaşe kumaştan .Kemer çok soğuk olmuyor malum.Bizi bi mont götürüyor. Diktiğimden beri kalın hazır montunu hiç giymedi desem yeridir. Dinazor aplikesi H&M den almıştım , çok oldu. O olmadan olmaz. 
Astarını da geçen yaz almıştım .Kalın yumuşacık penye kumaş.Tabiyki yine dinazorlu . Pijama dikecektim fırsat olmamıştı bir türlü.İyi ki de olmamış :)) 

Yakında bir mont daha dikmeyi düşünüyorum. Onu aşama aşama yayınlamayı düşünüyorum . 
Aslında talep  olursa etkinlik bile yapabiliriz . Çocuk kıyafeti etkinliği hiç yapmadık yanlış hatırlamıyorsam :)) 

Bu kaşe kumaşın kırmızı ve siyahını da almıştım. www.kumasfirsati.com dan .Siyah eşime kırmızı bana kahverengi oğluma. Ama kargo ödemeyeyim diye fazla almışım kumaşları siyah ve kırmızıdan da oğluma birer mont daha çıkacak gibi :) Özellikle siyah olanı ceket tarzı klasik bişey dikmek istiyorum. Kırmızı bunun gibi günlük olucak :) 

Bundan sonraki postum erkek gömleği üzerine olacak , 2 tane daha erkek gömleği diktim. 2 side pek güzel oldu , eşim tarafından beğenildi ve giyilmekte :)) Yani nezaket icabı beğenip bi kenara atmadı :) 
Talep ederseniz onunda aşamalarını en azından işlem sıralarını eklerim. 

Sağlıcakla kalın dostlar . Sevgilerimle. 
Bu sıralar kimseye gidip bakamıyorum neler yapmışsınız diye .Kusura bakmayın lütfen .
 En kısa zamanda telafi edeceğim :))