Her ne kadar kış geride kalmak üzere olsada Antalya'da , ben sıcacık bitki çaylarımdan vazgeçemem.
Doğadan kışa hazırlık paketi çıkarmış. İçinde 8 farklı bitki çayı var. Yanında da 2 adet yeşil doğadan kupası ve 2 adet teneke kutu var. Çaylarımızı saklamak için kutular ama ben şimdiden hobi odama koydum bile teneke kutularımı. Meşhur fırsat sitelerinde satılıyor paket.Paket fiyatı kargo dahil 25 TL . Hesapladığım zaman marketten çayları tek tek aldığımızda zaten o kadar tutuyor. Bu pakette fincanlar ve teneke kutular bedavaya geliyor. Bence çok avantajlı. Hele ki benim gibi çok bitki çayı tüketiyorsanız.
İçindekiler :
• 1 adet Doğadan Ayvalı Ihlamur 20’li paket
• 1 adet Doğadan Adaçayı 20’li paket
• 1 adet Doğadan Ekinezya 20’li paket
• 1 adet Doğadan Zencefil Limon 20’li paket
• 1 adet Doğadan Kırmızı Meyveler 20’li paket
• 1 adet Doğadan Tarçın Portakallı 20’li paket
• 1 adet Doğadan Yeşil Çay Chai 20’li paket
• 1 adet Doğadan Yeşil Çay Limonlu 20’li paket
• 2 adet Özel Tasarımlı Metal Saklama Kutusu
• 2 adet Doğadan Özel Tasarımlı Kupa
Bazı forumlarda fırsatın çok ta kaçırılmayacak bir fırsat olmadığı yazılmış ama ben katılmıyorum. Ben beğendim aldım tavsiye ediyorum. Yeşil çay zaten favorim ,ekinezyayı da çok severim , kırmızı meyveler başka bir markanınkini denemiştim bunu henüz denemedim. Tarçınlı portakallıyı denedim. Onu da beğendim ama ben bu aralar şeker kullanmayı yeni bıraktığım için çok tadını alamadım önce sonra 1 çay kaşığı şeker ekleyince bayıldım . Zencefil ve limonu annemde denemiştim doğadan. Çok sevmiştim en kısa zamanda almayı düşünüyordum zaten . Adaçayı zaten hepimizin bildiği adaçayı. Sadece ayvalı ıhlamurluyu denemedim bilmiyorum.Onu da en kısa zamanda açıp deneyeceğim.
Benim çektiğim fotoğraflar :
ürün tavsiyesi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
ürün tavsiyesi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
18 Şubat 2013 Pazartesi
Kışa Hazırlık Paketi
Etiketler:
ürün tavsiyesi
Bir garip dünya vatandaşı...Okumayı,yazmayı,eşini,oğlunu,hobilerini,çalışmayı,hayatı seven bir garip kul...
8 Ağustos 2012 Çarşamba
Pişmiş Tavuk ve Bizim Fotoğraf Makinamız
Vakti zamanında pişmiş tavuğun başına neler gelmiş ben bilmiyorum ama benim fotoğraf makinamın başına gelenler kadar kötü değildir sanırım :)
Eski fotoğraf makinamız güzeldi ama çok pil tüketiyordu.Değiştirmeye karar verdik. Eşim çok sever (her erkek gibi) elektronik ürünlere bakmayı.Laf aramızda bende çok severim. Gazete ilanında görüp te çok beğendiği Samsung fotoğraf makinasını aradık. Türkiye de satışta yok. Ebay.com üzerinden bulduk istediğimiz makinayı. Aldık 20 gün kadar bekledik Amerika dan gelmesi. Gelmiş Antalya Posta İşlemde takılmış. Elektronilk olduğu için gümrük cart curt muhabbetleri yani. Gittim kalkıp Kemerden Antalya ya makinayı almaya. Ya açıp göstereceksiniz yada masraf (20 tl) ödeyeceksiniz dediler. Ya ben altı üstü bi tane makina aldım o da burda olmadığı için .Ticaret yapmıyorum desemde inanmadılar. Açtım bende gösterdim makinayı :)) Demekki iç çamaşırı falan almamak lazım yurtdışından :P Şükür aldık geldik makinayı. Epeydir kullanıyorduk memnundukta. Ama sağolsun EVrim Arda makinayı hiç rahat bırakmadı. ÇOk hevesli fotoğraf çekmeye. Hevesi kırılmasın diye veriyorduk eline ama yüreğimiz ağzımızda. Sonuçta TR den almadığımız için burda garantisi yok.Başına bişey gelirse yaptıramayız bile. Bi gün hafıza kart okuyucusu arızalandı makinanın. Meğerse makinadan fotoğrafları alırken hafıza kartını çıkarmadan kablo ile bağlamak daha sağlıklı imiş (aklınızda bulunsun :) ) BEn rahatlık olsun diye habire hafıza kartını çıkarıp bilg.öyle atıyordum fotoları. Sonra arızalanınca başka kartlar falan aldım denedim olmadı :( Mecburen makinanın kendi hafızanın izin verdiği ölçüde 1 mp fotoğraflar çekerek idare ettik. Bu arada servisle görüştük tahmin ettiğimiz gibi garantisi olmadığı için bakmadılar. Yerel 1-2 tamirciye götürdük olmaz dediler. Bu şekilde yeni bir makina alana kadar iadre edelim diyorduk. Bu arada yanında gelen data kablousu arızalanmıştı. TR de bi kablo 75 tl (orjinal) alınırmı ? Makinanın gelecği meçhul zaten :) Almadım.Yine yurtdışından 26 tl ye kargo dahil 2 adet data kablosu aldım. 1 Ayda bunları bekledim (taiwan dan) .Geldi kablonun birisi arızalı çıktı :) Aksilikler bi türlü bitmedi. En son 1 ay önce fotoğraf makinası esragengiz şekilde ortadan kayboldu. :( Naptıysam nereye baktıysam bulamadım. En son artık farketmeden bişeylerle çöpe attığımı bile düşündüm. Ümidi kestim :( Hatta yeni makina bile bakmaya başladık. Evde her zaman bişeyleri kaybederim ben ama sonunda bulurdum hep. Bu çok uzun sürünce tamam dedim artık arama :) Sonra temzilik yaparken yatağın altına oyuncak kaçmış onu çıkarmaya çalışırken bide be çıksın :) Bizim kayıp makina .Toz içine kalmış :S Açtım baktım çalışıyor hala .İçinde de oğluşun çektiği fotolar.En son o kullanmış demekki .Nasıl yaptıysa yatağın altına sokmayı becermiş. Hemde taaa ortaya. Sevindik tabi ama bakmaya başladıkya makinalara yine habire elimiz gidiyor yeni makinalara. E bayramda geliyor. Eş dost ziyareti makina lazım :) Son bi ihtimal Antalya da bi fotoğrafçıya gösterdi eşim (Tavsiye üzerine bi fotoğrafçı aradık onu bulamayınca başka fotoğrafçıya girmiş eşim). Adam bakıyor makinaya .Sorunu falan anlatıyor eşim . Tamirci yeni kart takıyor falan makinaya .Noluyor ? Makina tanıyor kartı mucize gibi :):) Allahın işine bak. Hey allahım yaa. Aylarca 14 mp lik makinada 1 mp lik fotolar çeken biz değildik sanki. Artık yapacak bişey yok.İçindeki kartı satın alarak gelmiş eşim. Tamirci püf noktalarını da anlatmış kart kullanımı ile ilgili. Misal kullanmadan önce formatlamak gerekliymiş. (bunu yapmıştım ) Dur liste halinde yazayımda belki birisinin işine yarar :)
1-Fotoğraf makinasına yeni hafıza kartı takılacak (eskilerde çalışır ama bir süre sonra arıza çıkarması muhtemel)
2-bu kart bilgisayarda formatlanacak
3-Bu kart başka makina veya bilgisayarlarda kullanılmayacak
4-<sürekli tak çıkar yapılmayacak.Fotolar kablo ile atılacak.
5-Başka cihazlara kart (cep telefonuna falan) takılmayacak.Takılırsa virüs taraması yaptırılacak.Kalan bir virüs bile makinanın kart okuyucusuna zarar verebilirmiş
Bunlar benim değil fotoğraf makinası tamircisinin tavsiyeleri .Ben sadece paylaşıyıroum.Eksiği fazlası doğrusu yanlışı olabilir tabiyki :))
EEE şimdi sadede gelirsek bizim makina canavar gibi çalışıyor .14 mp ile çeksek bile 522 adet fotoğraf kapasitesi var :) Epey gider bize. Şarjıda güzel gidiyor zaten .Şimdilik yeni makina almayı erteledik anlayacağınız. Bu kadar badireler atlattıktan sonra makinanın çalışıyor olması bizi yeni makina almış kadar sevindirdi. Yeni bir makina nereden baksan 500-600 den başlıyor . Şimdi deyin bakalım pişmiş tavuğun başına bu kadar iş gelmişmidir :))
Makinayı bu kadar anlattıktan sonra resmini koymadan olmaz dimi :)
Eski fotoğraf makinamız güzeldi ama çok pil tüketiyordu.Değiştirmeye karar verdik. Eşim çok sever (her erkek gibi) elektronik ürünlere bakmayı.Laf aramızda bende çok severim. Gazete ilanında görüp te çok beğendiği Samsung fotoğraf makinasını aradık. Türkiye de satışta yok. Ebay.com üzerinden bulduk istediğimiz makinayı. Aldık 20 gün kadar bekledik Amerika dan gelmesi. Gelmiş Antalya Posta İşlemde takılmış. Elektronilk olduğu için gümrük cart curt muhabbetleri yani. Gittim kalkıp Kemerden Antalya ya makinayı almaya. Ya açıp göstereceksiniz yada masraf (20 tl) ödeyeceksiniz dediler. Ya ben altı üstü bi tane makina aldım o da burda olmadığı için .Ticaret yapmıyorum desemde inanmadılar. Açtım bende gösterdim makinayı :)) Demekki iç çamaşırı falan almamak lazım yurtdışından :P Şükür aldık geldik makinayı. Epeydir kullanıyorduk memnundukta. Ama sağolsun EVrim Arda makinayı hiç rahat bırakmadı. ÇOk hevesli fotoğraf çekmeye. Hevesi kırılmasın diye veriyorduk eline ama yüreğimiz ağzımızda. Sonuçta TR den almadığımız için burda garantisi yok.Başına bişey gelirse yaptıramayız bile. Bi gün hafıza kart okuyucusu arızalandı makinanın. Meğerse makinadan fotoğrafları alırken hafıza kartını çıkarmadan kablo ile bağlamak daha sağlıklı imiş (aklınızda bulunsun :) ) BEn rahatlık olsun diye habire hafıza kartını çıkarıp bilg.öyle atıyordum fotoları. Sonra arızalanınca başka kartlar falan aldım denedim olmadı :( Mecburen makinanın kendi hafızanın izin verdiği ölçüde 1 mp fotoğraflar çekerek idare ettik. Bu arada servisle görüştük tahmin ettiğimiz gibi garantisi olmadığı için bakmadılar. Yerel 1-2 tamirciye götürdük olmaz dediler. Bu şekilde yeni bir makina alana kadar iadre edelim diyorduk. Bu arada yanında gelen data kablousu arızalanmıştı. TR de bi kablo 75 tl (orjinal) alınırmı ? Makinanın gelecği meçhul zaten :) Almadım.Yine yurtdışından 26 tl ye kargo dahil 2 adet data kablosu aldım. 1 Ayda bunları bekledim (taiwan dan) .Geldi kablonun birisi arızalı çıktı :) Aksilikler bi türlü bitmedi. En son 1 ay önce fotoğraf makinası esragengiz şekilde ortadan kayboldu. :( Naptıysam nereye baktıysam bulamadım. En son artık farketmeden bişeylerle çöpe attığımı bile düşündüm. Ümidi kestim :( Hatta yeni makina bile bakmaya başladık. Evde her zaman bişeyleri kaybederim ben ama sonunda bulurdum hep. Bu çok uzun sürünce tamam dedim artık arama :) Sonra temzilik yaparken yatağın altına oyuncak kaçmış onu çıkarmaya çalışırken bide be çıksın :) Bizim kayıp makina .Toz içine kalmış :S Açtım baktım çalışıyor hala .İçinde de oğluşun çektiği fotolar.En son o kullanmış demekki .Nasıl yaptıysa yatağın altına sokmayı becermiş. Hemde taaa ortaya. Sevindik tabi ama bakmaya başladıkya makinalara yine habire elimiz gidiyor yeni makinalara. E bayramda geliyor. Eş dost ziyareti makina lazım :) Son bi ihtimal Antalya da bi fotoğrafçıya gösterdi eşim (Tavsiye üzerine bi fotoğrafçı aradık onu bulamayınca başka fotoğrafçıya girmiş eşim). Adam bakıyor makinaya .Sorunu falan anlatıyor eşim . Tamirci yeni kart takıyor falan makinaya .Noluyor ? Makina tanıyor kartı mucize gibi :):) Allahın işine bak. Hey allahım yaa. Aylarca 14 mp lik makinada 1 mp lik fotolar çeken biz değildik sanki. Artık yapacak bişey yok.İçindeki kartı satın alarak gelmiş eşim. Tamirci püf noktalarını da anlatmış kart kullanımı ile ilgili. Misal kullanmadan önce formatlamak gerekliymiş. (bunu yapmıştım ) Dur liste halinde yazayımda belki birisinin işine yarar :)
1-Fotoğraf makinasına yeni hafıza kartı takılacak (eskilerde çalışır ama bir süre sonra arıza çıkarması muhtemel)
2-bu kart bilgisayarda formatlanacak
3-Bu kart başka makina veya bilgisayarlarda kullanılmayacak
4-<sürekli tak çıkar yapılmayacak.Fotolar kablo ile atılacak.
5-Başka cihazlara kart (cep telefonuna falan) takılmayacak.Takılırsa virüs taraması yaptırılacak.Kalan bir virüs bile makinanın kart okuyucusuna zarar verebilirmiş
Bunlar benim değil fotoğraf makinası tamircisinin tavsiyeleri .Ben sadece paylaşıyıroum.Eksiği fazlası doğrusu yanlışı olabilir tabiyki :))
EEE şimdi sadede gelirsek bizim makina canavar gibi çalışıyor .14 mp ile çeksek bile 522 adet fotoğraf kapasitesi var :) Epey gider bize. Şarjıda güzel gidiyor zaten .Şimdilik yeni makina almayı erteledik anlayacağınız. Bu kadar badireler atlattıktan sonra makinanın çalışıyor olması bizi yeni makina almış kadar sevindirdi. Yeni bir makina nereden baksan 500-600 den başlıyor . Şimdi deyin bakalım pişmiş tavuğun başına bu kadar iş gelmişmidir :))
Makinayı bu kadar anlattıktan sonra resmini koymadan olmaz dimi :)
Buda meşhur pişmiş tavuk :
Bu arada makinadan çok memnunuz. Görüntü kalitesi netliği ekran çözünürlüğü falan çok iyi. Türkiyede satılan bir model değil.Modeli :Samsung NV100HD .Hiç satışa girmedi burada. Bu yüzden tr de garantisi yok .Ama herşeye rağmen güzel bi makina. Almak isterseniz kesinlikle tavsiye ederim. Compact makinalar için oldukça iyi .
Makina hakkında ayrıntılı bilgi Şurada var :)
Uzun bir post olduğunun farkındayım.Buraya kadar hepsini okuduğunuz için de teşekkür ederim. Ama benim çektiklerimi bilseniz 2 post daha çıkar bu konudan dersiniz :)))
Etiketler:
ürün tavsiyesi
Bir garip dünya vatandaşı...Okumayı,yazmayı,eşini,oğlunu,hobilerini,çalışmayı,hayatı seven bir garip kul...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)




