Sayfalar

erkek gömlek dikiş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
erkek gömlek dikiş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

18 Mart 2015 Çarşamba

Eşime Diktiğim Gömlekler ve Mont


Eşimin gömlekleri dedim ama oğlumla başladım. Telefonla  çektiğim fotoğrafları bilgisayara aktarırken oğlumun resimleride varmış :) Eklemeden geçemedim onlarıda. Üzerindekileri daha önce yazmıştım. Benim diktiğim kaşe mont ve fitilli kadife pantolon. Tepe tepe kullanıyor kuzum :) 

Sadece tepe tepe kullanan o değilki , bunun bide babası var. Bir gömlek diktim (dikmez olaydım :) ) Şimdi sipariş yetiştiremiyorum ona. 4 tane gömlek dikildi.1 mont . Eşofmanları saymıyorum bile.  Daha da istiyor. 


Bu resmi instagrama atmıştım. Kalın çift katlı kumaştan diktim. Eski bir gömleğini tamamen sökerek bir kalıp çıkarmıştım .Yine onu kullandım. 

Bu gömleğin kumaşı facebook daki bir grubta satış yapan bir arkadaştan aldım . Ama sağolsun dediği gibi çıkmadı hiç. Çift taraflı dedi - bildiğin çift katlı birbirine yapıştırılmış -berbat kokulu bir kumaş geldi. 150 cm dedi 130 cm çıktı .Özürsüz dedi 10 cm uzunluğunda çizgi şeklinde özürü vardı.Ne yaptıysam çıkaramadım .Omzunun arkasına geldi sonunda. Kumaş yetmediği için yaka içlerine ve kol manşetlerinin iç kısmına ayrıca sırt robasının iç katını düz kırmızı kumaş kullanmak zorunda kaldım. 
 Eşim medium/ large beden giyiyor. Normal şartlarda bu bedende bir erkek gömleğine eni 150 cm olan bir kumaştan 150 cm gidiyor. Bu da bir bilgi olsun :)) 1,5 mt den aşağı kumaş almayın kızlar :)) 




Gelelim diğer diktiklerime :) Eşime diktiğim siyah kaşe kumaştan mont. Sanırım mont , kaban değil sonuçta ama kumaş itibariyle kaban da denebilir :) Hem pervaz hem astar yaptım . İçini polarla astarladım. İç cebi bile var :))  Yan cepler istek üzerine çapraz tabiyki . 






Heyy  bu gömleği tanıdınız mı peki :) İnstagram da daha önce yayınlamıştım. Bu gömleği de ben dikip sevgili eşimin kullanımına sundum :) En güzeli bu oldu bence . Çok yumuşak sıcacık hafif yünlü bir kumaş. Kumaşım baykumas.com dan daha önce aldığım toplu kumaşlardan .


Bu arada eşim benim diktiklerimden başka gömlek giymez oldu. Hala sürekli anlatıyor , şu renkten de dikermisin bu renkten de istiyorum diye :) Oldu canım dedim ,az yede kendine bir terzi tut. Gerçi ona dikmemin faydası da yok değil. Dikişe ayırdığım zamana ses çıkarmıyor ve ileride almak istediğim dikiş makinasının vizesine hayır demiyor böylece :))) 



Fotoğrafların hangisini seçsem bilemedim bende hepsini ekledim :)) 

Bu arada benim kaşe hırkamın oğluma diktiğim kaşe montun ve eşime diktiğim kaşe montun kumaşları www.kumasfirsati.com sitesinden alındı. 


EKLEME : Bu montun fotoğraflarını daha önce çektim. Çektikten sonra gördüm ki arkası çekiyor. Alt etek kısmını komple söküp yeniden diktim.Şimdi süper oldu ama bir daha poz vermeye yanaşmadı eşim :)) Tepe tepe kullanıyor demiştim dimi :)