Merhaba arkadaşlar . Dikiş konusunda yoğun günler yaşıyorum çok şükür :)) Hem çalışıp hem çocuk bakıp hem dikiş dikip hemde akşamları spora kaçınca blog ihmal oluyor biraz maalesef :) Ama sağlık olsun değilmi. Biz anlarız birbirimizin halinden :) Geçenlerde bebek görmeye gittik . Extra plan ortaya çıktığı için hediye almaya vaktim olmadı , bende kendim diktim :))
Nasıl olmuş beğendiniz mi ?
Pratik kalıpsız bebek elbisesi . İçini komple astarladım temiz dikişli , arkadan düğmeli . Ortalama 1 yaş civarı bebek için.Son dakika da yetiştirdiğim için ışık falan ayarlayamadan direk çektim , ütüleyip çıktım evden. Fotoğraflar özenli olmadı maalesef, bunun için özür dilerim.
Kumaşım çok yumuşak tam bebek penyesi :) Bebek gibi bir arkadaşımdan hediye gelmişti :)) O kendini biliyor :) Tanırmı acaba kumaşı :))
Sağlıcakla bol dikişli günler diliyorum . Gözlerinizden ellerinizden bloglarınızdan öpüuyorum :))
-----------------------
Not : Bu yazıyı bile 2 dk içinde nasıl yazdım kaçtım ben bile bilmiyorum, imla hatalarına dönüp bakamadım , çok özür dilerim :(
------------------------







