Bir süredir erkek giyim kalıbı arıyorum ya dostla ? Aa buldun mu demeyin , bulamadım. Ama aklıma başka bir fikir geldi. Eşimin giymediği solmuş bir gömleğini tamamen en ince dikişlerine kadar söktüm :) Genelde giysileri kesmeden biçmeden ihtiyacı olanlara vermeyi tercih ediyorum ama bazı giysiler oluyor mesela. Lekesi çıkmamış , yada çok solmuş . Onları vermiyorum tabi haliyle.Onlarda bu şekilde malzeme oluyor bana :)
İşte o bir zamanlar çok çok sevilerek giyilen gömlek bana kalıp oldu.
Aslında bu deneme amaçlı dikilmiş bir gömlek.Dikebiliyormuyum diye kendimi denedim.Kusurlarım yok mu çook ama onları sadece ben görebiliyorum :))
Gömleğin yakasında tela yok , hem telam yoktu hem gerek yoktu. Nasılsa giyilmeyecek dedim :) Ama keşke tela almayı bekleseydim. Giyilebilecek kadar güzel oldu :)
Fransız dikişi yapmayı beceremedim , normal diktim , dikişleri yana yatırıp çıma dikişi geçtim.
İliklerimde fena olmadı hani :)
Ortasındaki siyahlık kurşunkalem izi :) Yıkanınca geçecek :)
Kol bantı biraz daha geniş olmalıymış , ültimatom geldi :)
Askıda yamuk durmuş ama milimilimine aynı yakaların boyutu :)
Etekler muhakkak yuvarlak olur .Başka türlü giymez hazretleri :)
Askıda uzaktan görünüm. Sabah çok erken çektiğim için koyacak bir yerler bulamadım :)
Yakın detay :) Çok yakın bakmayın ama kusurları görebilirsiniz :)
Hey maşallah babanda mı terziydi be dedim kendime sonra cevapladım "Evet yavrum senin baban bir terziydi"
Arka görünüşü ihmal etmeyelim.
Başlığa bakıpta erkek gömleği dikimi adına tutorial , pratik tavsiye vs bulacağınızı sanıyorsanız yanıldınız :))) O tamamen gogıl amcadan yolu geçenlerle burada bulaşabilmek için :))
Kendime Notlar :
Acilen tela al
Cep yapmayı öğren , kolaya kaçma ,
Fransız dikişine çalış :))






























