Kestim biçtim . Ama daha özel olmalı nasıl olmalı derken önüne keçe ile isim yazmaya karar verdim :)
Sonrasında ortaya çıkan sonu :) Tabi öğretmenimizin eşinide unutmadım.Kepleri 2 adet yaptım .Önlüğe de ikisinin birden ismini yazdım. Kendisi bizim okulumuzun rehber öğretmeni ve takıldığımız her konuda imdadımıza yetişiyor. Ayrıca yemek yapmayı da seviyor :)
Önlüğün dikiş kısmı biraz meşakkatli oldu .Benim makinemin ilk bozulduğu sıradaydı .Bir kısmını kursta diktim bir kısmını bir arkadaşta birazını başka bir arkadaşta diktim :)) Ama her şeye rağmen çok güzel oldu. Aynı gün diğer veli arkadaşlarımızla yine bir sürpriz hazırlamayı unutmadık. Sürpriz bir pasta yaptırdık. Çocuklar yemekteyken sınıfı hazırladık. Çocuklardan sonra gelen öğretmenimize güzel bir sürpriz oldu. Beraber çocuklarımızla yedik içtik eğlendik :)
