Sayfalar

çocuk kıyafet dikiş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
çocuk kıyafet dikiş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

12 Mayıs 2015 Salı

23 Nisan Çocuk Kıyafeti Dikiş Etkinliğimiz -Dikilenler Bölüm 2

Evet geldik yeni dikilenler postuna daha :) İlk etkinliğim olmasına rağmen bu kadar katılım olmasına çok sevindiğimi her zaman söylüyorum :)
Geçen postta yazdıkça yazmışım şimdi direk konuya dalıp resimlere geçiyorum :))


*********************************************************************************
Yılların bloggerı ve dikişsever annesi Bahar arkadaşım BaharınElleri  Güzel kızı Pınara ve kendine elbise dikmiş.Pınar'ın doğum gününde giymişler hemi de :) Burdan tekrar ellerine sağlık ve Nice mutlu yılllara diyorum :) Beni izleyip de Baharı izlemeyen yoktur ama yine de yazayım.sadece bunlar değil bissürü güzel kıyafetler dikiyor kızın. Çocuk kıyafetleri fikirleri için mutlaka ziyaret edin :)






*********************************************************************************

Hem güzel hem yetenekli ailemizin terzisi :P Terzi Begüm 2 yaşa uygun hediye etmek üzere , örme kumaştan bu cici pantolonu dikmiş :)) Ellerine sağlık . 




*********************************************************************************
Onlar Uyurken Blogunun sevgili sahibesi bu cici elbiseyi dikmiş.Ben renklerini çok sevdim.Ellerinize sağlık.Sahibi minik kuzu da güzel günlerde giysin inşallah :) Etkinliğe katılımınız için çok teşekkür ederim :) Maşallah çok üretkensiniz . 





*********************************************************************************

Rengarenk blogunun sahibesi ise hem kendi kızına hem de kızının 2 arkaşına bu cici etekleri dikmiş.Güzel kızının eteğini yine kendi diktiği bir tişört ile kombinlemiş . Çok ta yakışmış.Maşallah diyorum . Bu arada sedece bunlar değilki.Güzel kızına çok güzel kıyafetler dikmiş.Eskiden yabancı bloglardan çok bakar beğenirdik.Ama şimdi Türk blogger dikiş severlerden öyle güzel işler çıkıyor ki , onlara bakmaktan yabancı blogları gezmez oldum valla :)) 





*********************************************************************************

Sevgili Blogger arkadaşım Hande de ana oğul kombiniyle etkinliğimize tek :)) Oğlu ile kendisine takım tişört  Güzel kuzusunu pek fotoğraf çektirmeye ikna edemese de bu güzel giysileri dikip giydirebilmiş :) Oğlan çocukları böyle cins oluyor yapacak bişey yok :) Güzel günlerde giyin inşallah canım hep beraber :)) 






*********************************************************************************

Yine bir iki kız annesi blogger arkadaşım :)) Fatma Aydın  Tarzına bayıldığım bir arkadaşım.Kızlarına da çok tarz giysiler dikiyor :) Tam düşman çatlatmalık olmuş hepsi de :)Ellerine sağlık diyorum arkadaşım , güzel kuzularına da maşallah :)











*********************************************************************************


Usta terzi ve bloggerlardan birisi olan Türkan arkadaşımda her ne kadar katılamam desede ben onu listeye eklemiştim :)) Aşağıdaki elbiseyi güzel kızına diktiğinde henüz 2.kuzusuna hamileydi , şimdilerde taze lohusa :P Müsadesiyle bu güzel dantel elbiseyle etkinliğe katılımını yazıyorum ben :)) Canım evlatlarınla beraber mutlu bir ömür diliyorum.Rabbim analı babalı büyütsün :) Öpüyorum.







*********************************************************************************


Siyah Dantel blogunun güzel sahibesi Seda arkadaşım da geç de olsa aşağıdaki cici elbiseyi yetiştirdi etkinliğe. İyi ki yetiştirdi diyorum . Ben çok beğendim. Hatta modelinden kızım olmasa bile hediye dikmek istiyorum.Ellerine sağlık canım :) 




*********************************************************************************


Sevgili Hatice (http://ugurbocegielsanatlari.blogspot.com.tr/) etkinlik için bu bebek şalvarı dikti :) Çok sevimli ama değil mi ? Aslında böcüklü bişeyler daha bekliyordum ondan ama maalesef  yetişmedi :) Sağlık olsun diyelim :) Bir dahakine artık :)








*********************************************************************************


Sevgili blogger arkadaşım Cemile (http://terzimiyim.blogspot.com.tr/) ise  güzel kızı aşağıdaki kıyafetleri dikmiş. :) Çok da iyi etmiş.Ellerine sağlık diyorum . Güzel mankenimize de ayrıca teşekkürler :))



*********************************************************************************



Bir postun daha sonuna geldik efenim :) Kalınız sağlıcakla. Bitiremeyen yetiştiremeyen arkadaşlar siz bitirmeden ben etkinliği bitirmeyeceğim :) Bitirdikçe bitirenler bana bitirdiklerini ulaştırırsa sevinirim. Unutma unutulanlar unutanları asla unutmazlar gibi oldu birazcık bak :)) Mail adresimizi yazalım mı efenim yeni fotoğraflar için : mesgulanne@gmail.com
Bekliyorum :))

Hani seninkiler nerde demeyin :) Benimkileri ve daha sonrasında diktiğim çocuk kıyafetlerini bende ayrı postta yayınlayacağım :))



27 Mart 2015 Cuma

ÇOCUK KIYAFETİ DİKİŞ ETKİNLİĞİ 1






Geleneksel Çocuk Kıyafeti Dikiş Etkinliğimizin duyurusudur :) 
Geleneksel dediğime bakmayın :) İlki olabilir ama belli mi olur belki sık sık yaparız :) 
Bloglardaki etkinlikleri çok seviyorum. Bunun yanında dikmeyi en çok sevdiğim kıyafetler çocuk kıyafetleri .Ee ne yapmak lazım. O zaman Çocuk Kıyafeti Etkinliği düzenlemek lazım :) Benim düzenleyeceğim etkinlik anca bu olur yani.

Şart falan demek istemiyorum ama kurallar olmalı sanırım :)

1-Herhangi bir çocuk kıyafeti olabilir.
2-Kendi çocuğumuza dikmek zorunda değiliz. Hatta başka çocuklara da dikelim ki onlarda sevinsin .
3-Mart ayı sonuna kadar malzemelerimizi toparlarsak (nazlanmayın 5 günümüz var ) 23 Nisan etkinlik bitiş tarihi olsun . 23 Nisan  Çocuk Bayramı bizimde etkinliğimizin son tarihi olsun :)
4-Bloglarımızda (blogu olmayanlarda facebook hesaplarında olabilir ) yukarıdaki resimle duyurusunu yapalım.
5-Blogumu veya etkinliğe katılan diğer blogları izleme şartı  yok ; ama izlerseniz memnun oluruz :)
6-En önemlisi : Bu postun altına katıldığımızı belirtmek :)
7-Çalışmalarınız bittikten sonra beni de haberdar edin ki buraya da  ekleye bileyim :)

Hepimize kolay gelsin o zaman :) Boş dikişli günler diliyorum hepimize :)


Bu etkinlikte beni yalnız bırakmayan arkadaşlar :))) 

1-Mesgul Anne
2- Benimsel
3-Begüm Şen 
4-Bahar Yorgun 
5-Türkan Engin 
6-Mahzun Prenses 
7-Pınar Sakin Çalğan
8-İlknur Yağmur 
9-Cemile Pehlivan
10-Mevlüde Türk
11-Neslihan Eryüksel 
12-Uğur Böceği
13-Siyah Dantel
14-Dikiş Dersi Çiğdem :) 
Sevgili Çiğdem beni yazma yetişirsem süpriz olsun dedi ama ben yazdım yine de :) Mutlaka küçük de olsa bişeyler bekliyorum. Muhteşem olmasına gerek yok :)
15-Bez Torba
16-Ayşe Yetim 
17-Oblem Özlem :) 
18-Hande Erdede
19-Nurs Butik
20-Kumaşça
21-Yaşam Notları
22-Dikiş Terapi
23-Tuğ Çe
24- Sebahat Sayın 
25-Hasret Kuptan 
26-Yasemin Özoğlu 
27-Arzu Gündoğan 
28-İkitanem Ve Biz 
29-Macellan 
30-Tuğba İrem
31-İğne İplik 
32-Gülcee
33-Hobimanik
34-Agrippina
35-Başçavuş
36-Onlar Uyurken
37-Fatma Aydın 
38-Nafi 
39-Elma Şekeri 




Eklemeler :
1--18 Olduk bile. 23 Nisan için 23 dikiş sever buluşabilecek miyiz acaba :) Çok az kaldı .İstersek olur bence :)
2--21 olduk arkadaşlar. Keşke 2 kişi daha eklense ne güzel olur :)
3--Waoww 25 kişi olduk :))
4--Heyyy 31 kişi olduk :)
5-40 kişi olurmuyuz acaba :))













25 Mart 2015 Çarşamba

Çocuk Kıyafeti Dikiş Etkinliği Yapalım mı ?



Ne dersiniz ? Çocuk kıyafeti dikiş etkinliği yapalım mı :)
Bloglar arası düzenlenen dikiş etkinliklerine bayılıyorum ben . Çalıştığım için hepsine katılamasam da mutlaka takip ediyorum .
Şimdi bir tane de çocuk kıyafeti dikiş etkinliği mi yapsak diyorum.Sanırım daha önce yapılmadı.
Model serbest olsa , tarih geniş olsa :) Katılır mısınız ? Eğer katılırım derseniz tarihi şartları belirleyip ayrı bir postta duyurusunu yapalım.


5 Şubat 2015 Perşembe

1 Yaş Bebek Elbisesi


 Merhaba arkadaşlar . Dikiş konusunda yoğun günler yaşıyorum çok şükür :)) Hem çalışıp hem çocuk bakıp hem dikiş dikip hemde akşamları spora kaçınca blog ihmal oluyor biraz maalesef :) Ama sağlık olsun değilmi. Biz anlarız birbirimizin halinden :) Geçenlerde bebek görmeye gittik . Extra plan ortaya çıktığı için hediye almaya vaktim olmadı , bende kendim diktim :))
Nasıl olmuş beğendiniz mi ?

 Pratik kalıpsız bebek elbisesi . İçini komple astarladım temiz dikişli , arkadan düğmeli . Ortalama 1 yaş civarı bebek için.Son dakika da yetiştirdiğim için ışık falan ayarlayamadan direk çektim , ütüleyip çıktım evden. Fotoğraflar özenli olmadı maalesef, bunun için özür dilerim.










Kumaşım çok yumuşak tam bebek penyesi :) Bebek gibi bir arkadaşımdan hediye gelmişti :)) O kendini biliyor :) Tanırmı acaba kumaşı :)) 
Sağlıcakla bol dikişli günler diliyorum . Gözlerinizden ellerinizden bloglarınızdan öpüuyorum :)) 


-----------------------
Not : Bu yazıyı bile 2 dk içinde nasıl yazdım kaçtım ben bile bilmiyorum, imla hatalarına dönüp bakamadım , çok özür dilerim :(  
------------------------

24 Ocak 2015 Cumartesi

Çocuk Pantolonu ,Eşofmanı ve Montu Diktim

Selam arkadaşlar. Uzun olmuş yine yazmayalı , sakın tembellik ediyorum sanmayın haa :) İşlerim yoğun , gündüzlerim işlere gecelerim dikişe ayrılmış durumda , Evde pek bilgisayar kullanmayı sevmediğim için bloga yazamadım pek. Gelelim diktiklerime :) Ama hepsini tek postta harcayacağımı sanmayın :))
 Oğlum 5 yaşında ,yaklaşık 2 yıldır giydiklerinin yarısını ben dikiyorum nerdeyse :) Özellikle ev giysilerini diyebiliriz tabi. Ama son zamanlarda iyi iş çıkarmaya başladım :) Övünmek değil canııım kendimi gaza getiriyorum sadece :))





Kumaşım yetmediği için ön bacaklara ekleme yaptım :) Hoş dursun diye çıma çektim :) Çıma sanırım tek tarafa yatırma işlemine deniyordu ama hatırlayamadım özür :) 





Eşofman çok güzel oldu. Kumaşı kalın yumuşacık eşofman kumaşından ama kalıbı pantolon kalıbı olduğu için çok şık durdu oğlumun üzerinde. Eşofman kreşe giden çocuklarda rahat oluyor ama ben öyle çok bol paçası da lastikli eşofmanları sevmiyorum. Bu yüzden son 2 yıldır kreşte giydiği bir çok eşofmanı bile ben diktim. 

Aslında bu eşofmanda önce dikmiş olduğum ve çok daha fazla emek harcamış olduğum kadife pantolonu niye çekmemişim anlamadım :)) Ama üzerinde görebilirsiniz. Eşofmanla aynı kalıptan dikildi .  Cepleri falan çok güzel oldu. Onu da çeker eklerim muhakkak :)) 



Üzerindeki montu da ben diktim tabiyki :) İnce kaşe kumaştan .Kemer çok soğuk olmuyor malum.Bizi bi mont götürüyor. Diktiğimden beri kalın hazır montunu hiç giymedi desem yeridir. Dinazor aplikesi H&M den almıştım , çok oldu. O olmadan olmaz. 
Astarını da geçen yaz almıştım .Kalın yumuşacık penye kumaş.Tabiyki yine dinazorlu . Pijama dikecektim fırsat olmamıştı bir türlü.İyi ki de olmamış :)) 

Yakında bir mont daha dikmeyi düşünüyorum. Onu aşama aşama yayınlamayı düşünüyorum . 
Aslında talep  olursa etkinlik bile yapabiliriz . Çocuk kıyafeti etkinliği hiç yapmadık yanlış hatırlamıyorsam :)) 

Bu kaşe kumaşın kırmızı ve siyahını da almıştım. www.kumasfirsati.com dan .Siyah eşime kırmızı bana kahverengi oğluma. Ama kargo ödemeyeyim diye fazla almışım kumaşları siyah ve kırmızıdan da oğluma birer mont daha çıkacak gibi :) Özellikle siyah olanı ceket tarzı klasik bişey dikmek istiyorum. Kırmızı bunun gibi günlük olucak :) 

Bundan sonraki postum erkek gömleği üzerine olacak , 2 tane daha erkek gömleği diktim. 2 side pek güzel oldu , eşim tarafından beğenildi ve giyilmekte :)) Yani nezaket icabı beğenip bi kenara atmadı :) 
Talep ederseniz onunda aşamalarını en azından işlem sıralarını eklerim. 

Sağlıcakla kalın dostlar . Sevgilerimle. 
Bu sıralar kimseye gidip bakamıyorum neler yapmışsınız diye .Kusura bakmayın lütfen .
 En kısa zamanda telafi edeceğim :))