Sayfalar

erkek gömlek dikimi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
erkek gömlek dikimi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

21 Ağustos 2014 Perşembe

Erkek Gömleği Dikimi

Olabilir mi ? Erkek gömleği dikmiş olabilir miyim :) Bu sorunun cevabı kocaman bir EVET :)


Bir süredir erkek giyim kalıbı arıyorum ya dostla ? Aa buldun mu demeyin , bulamadım. Ama aklıma başka bir fikir geldi. Eşimin giymediği solmuş  bir gömleğini tamamen en ince dikişlerine kadar söktüm :) Genelde giysileri kesmeden biçmeden ihtiyacı olanlara vermeyi tercih ediyorum ama bazı giysiler oluyor mesela. Lekesi çıkmamış , yada çok solmuş . Onları vermiyorum tabi haliyle.Onlarda bu şekilde malzeme oluyor bana :)
İşte o bir zamanlar çok çok sevilerek giyilen gömlek bana kalıp oldu.
Aslında bu deneme amaçlı dikilmiş bir gömlek.Dikebiliyormuyum diye kendimi denedim.Kusurlarım yok mu çook ama onları sadece ben görebiliyorum :))

Gömleğin yakasında tela yok , hem telam yoktu hem gerek yoktu. Nasılsa giyilmeyecek dedim :) Ama keşke tela almayı bekleseydim. Giyilebilecek kadar güzel oldu :)
Fransız dikişi yapmayı beceremedim , normal diktim , dikişleri yana yatırıp çıma dikişi geçtim.


İliklerimde fena olmadı hani :) 
Ortasındaki siyahlık kurşunkalem izi :) Yıkanınca geçecek :)


Kol bantı biraz daha geniş olmalıymış , ültimatom geldi :)



Askıda yamuk durmuş ama milimilimine aynı yakaların boyutu :) 



Etekler muhakkak yuvarlak olur .Başka türlü giymez hazretleri :) 


Askıda uzaktan görünüm. Sabah çok erken çektiğim için koyacak bir yerler bulamadım :)


Yakın detay :) Çok yakın bakmayın ama kusurları görebilirsiniz :)


Hey maşallah babanda mı terziydi be dedim kendime sonra cevapladım "Evet yavrum senin baban bir terziydi" 


Arka görünüşü ihmal etmeyelim. 


Başlığa bakıpta erkek gömleği dikimi adına tutorial , pratik tavsiye vs bulacağınızı sanıyorsanız yanıldınız :))) O tamamen gogıl amcadan yolu geçenlerle burada bulaşabilmek için :)) 

Kendime Notlar : 
Acilen tela al 
Cep yapmayı öğren , kolaya kaçma , 
Fransız dikişine çalış :))