Sayfalar

28 Şubat 2013 Perşembe

Meşgul Anne Gezer mi ? Teleferik

2007 yılında çıkmıştık eşimle beraber tahtalı dağına. İlk defa teleferiğe bindim. Çook güzel bir manzara vardı yukarda. Ağustos ayı olmasına rağmen resmen donmuştuk yukarıda :) O zaman  yeni açılmıştı ve restoranında bile içecekten başka bişey yoktu. Şimdiki gibi kayak vs aktivitelerde yoktu. Ama yine de o manzara için o kadar yol gitmeye değerdi :)

Teleferik hakkında ayrıntı bilgi edinmek isterseniz : Kendi websitesinden bakabilirsiniz.

Benim çektiğim resimlere gelelim. Blog tutmaya başlamadan önce pek özel fotoğraf çekmezdim maalesef. O yüzden elimde içinde insan olmayan sade fotoğraf sınırlı sayıda  . Ama bundan sonra bol bol resim çekiyorum gittiğim yerlerde . Birde hayalimdeki makinaya kavuşabilirsem (tam süper) olucak :)











Yandan bendeniz :)





2 yorum:

  1. bayagi yuksek gorunuyor teleferik adrealin dolu omus gibi gorunuyor geziniz. insan blog yazmadan once hicbirsey yamamis gibi geliyor insana. yasadilarini yazmak fotograflamak daha kolay hatirlamamizi ve eskiyi tekrar yasamamizi sagliyor

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle Denizcim. Fotoğraflara baktıkça sanki hatırlıyorum.Yoksa hafızamdan uçup gdyor herşey.İyiki fotoğraf makinesi icat edilmiş.Özellikle çocuklarımız gözümüzün önünde büyüyüp giderken belgelendiriyoruz.Seneler sonra bakıp bakıp neler düşüneceğiz kimbilir :)

    YanıtlaSil