Sayfalar

21 Mart 2015 Cumartesi

Yeni Kumaşlar Yeni Kalıplar

Henüz elimdeki kumaşlar bitmemişken dayanamayıp yine kumaşlar aldım. İnstagramdan parça kumaş satışı yapan bir arkadaştan ekoseleri kaçırmamak adına hemen sipariş verdim.Bu defa ekoseleri kendim için almış olsamda kaçınılmaz son olarak eşim hepsine el koydu. Birisi hariç.Aslında ona da el koydu ama baktı içinde parlak simli gibi çizgiler var , geri verdi :)
Ama bende ona hiç kamuflaj vermedim . (Kimi kandırıyorum ki o kamuflaj sevmez zaten.)
Olsun ,bütün ekoseler bitmedi ya piyasa da :) Kendime yine alırım. Önceliğim onun gömleklerini dikip vermek , sonra kendime tadını çıkara çıkara kamuflaj gömlekler dikmek. Aklımda bir kısa bir uzun kollu model var .
Kumaşlarım mı buradalar . Kumaşlarımın yanında 50 numara dikip ipliği de aldım. Pantolon dış süsleme dikişlerinde bu kalın ipler güzel oluyor ,iç dikişte de extra sağlamlık sağlıyor.



Bunlar son aldığım dergiler. Hem Burda hem Creazon hem de Burda Dikiş Okulu. Maalesef 3 dergide de hiç değiştirmeden dikebileceğim işte budur dediğim bir model yoktu. Her ay alıyorum ama bunlardan diktiğim model o kadar azki . 


Böyle söylenip dururken Güler Erkan 'ın dikiş kalıpları aklıma geldi. Daha ben çocukken anneannem alır kullanırdı. Oradan bir sempatim var zaten . Babam erkek terzisiydi ve hiç kalıp kullanmazdı. Ne evde ne işyerinde kalıp kullandığını görmedim. Ölçü alır kumaşa çizer keserdi. O yüzden benim kalıp maceram Burda lar ile başladı :) Ama gelin görün ki Burda dergileri ile yıldızımız bir türlü barışmadı. Oysaki 2 senedir biriktirdim , diktiğim model sayısı 5 i geçmez. Creazon çıkınca yeniden heveslendim ama onunla da aşkımız uzun sürmedi.  Ben en iyisi  temel kalıp çıkarmayı öğreneyim  ondan keseyim her şeyi. Ya da pratikten kesmeye devam edeyim. Çünkü dergilerdeki modeller çok feminen ,çok süslü bana göre. Ben daha basic daha gündelik daha spor  kıyafetler dikmeyi , giymeyi seviyorum . 

Bir kaç gün önce Güler Erkan ın dikiş dergilerinden sipariş verdim. 
Gözüm yolda bekliyorum bakalım. Bunlardan kendi bedenime göre güzel kalıplar çıkarıp hep aynılarını kullanmayı düşünüyorum .Sıkıldım artık daraltma işlerinden. 
İşte aldığım dergiler : 







Kalıplarım gelir gelmez kesip dikmeye başlayacağım. Şimdilerde kendimi oyalamak adına basit kısa süren işlerle uğraşıyorum .Sizde satın almak isterseniz : http://www.dilemyayinevi.com.tr/tr/liste.asp?id=15# linkinden dergileri inceleyip telefonla veya mail ile sipariş verebilirsiniz. 
Mail : info@dilemyayinevi.com.tr  Telefon  : Tel: 0212 511 95 85 - 0212 522 19 15
Zaten sitede de görebilirsiniz. 
Umarım fazla gecikmez şu kalıplar :)))




15 yorum:

  1. Size güzel,sorunsuz dikişlerr o zaman:))))Güler Erkan kalıplarını nerden aldınız,internetten ise adresini link atar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, güzel dilekleriniz için :) Dergilerin linki : http://www.dilemyayinevi.com.tr/tr/liste.asp?id=15 . Buradan seçip telefon ya da mail ile sipariş verebilirsiniz. Hatta ben bunu konuya da ekliyim :)

      Sil
    2. Çok tesekkürler ben de hemen 3 dergi siparişi verdim ama facede paylaştıgınız elbise modelleri olan dergiyi yukarıda göremedim.O dergi sitede de yok:(Ben yine de mailde belirttim inşallah ellerinde vardır çok begendim

      Sil
    3. Face deki elbise modelleri olan dergiyi ben paylaşmadım. Başka bir arkadaş paylaşmıştı.Nereden buluruz konusu geçtiği için ben de aldığım yeri yazdım :) o yeni modeller 78 ve 79 numaralı son çıkan dergilerdeki modeller. Siz kaç numaraları verdiniz ki ?

      Sil
  2. Kumaşlar ayrı güzel. Ben kalıpsız dikemiyorum diye burda dergilerinden vazgeçemedim. Ama güler erkan dergileri de çok cazip bir seçenek. Düşüneyim ben de. Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Düşünmelisin bence de .Burdalardaki çoğunluk modeli dikip giyebilme şansın yoksa benim gibi , en güzeli üzerine iyi oturan bir kalıp bulup onunla oynamak :))

      Sil
  3. Hazinenizi genişletmişsiniz! Hepsi çok güzel olacak eminim, kolay gelsin şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Begüm :) Henüz bir kalıp kesmedim ama burda dergilerine göre çok kolay kalıpları kopyalayıp çıkarması .

      Sil
  4. Cok uzun zaman olmus ama. Kaliplar nasil oynamak istiyormu uzerinde gercekten provasizmi cuk oturuyormu uste

    YanıtlaSil
  5. Cok uzun zaman olmus ama. Kaliplar nasil oynamak istiyormu uzerinde gercekten provasizmi cuk oturuyormu uste

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef oynamak gerekiyor. Güler erkan kalıplarını soruyorsunuz değilmi.biraz büyük çıktı çalıştığım kalıpların hepsi :)

      Sil
    2. Baya baya uzun zaman olmuş ama amatörün amatörüyüm ufak tefek dikiş çalışmalarım oldu. Burda kalıpları benim vücut tipime hiç uymuyor, omuzlar konusunda sıkıntım var. Güler erkanı tavsiye ettiler. Biraz büyük çıktı derken mesela şu bedene şu beden diyebilir misiniz. Gerçi ben bir beden büyük çıkarıp sonrasın olmazsa küçültüyorum

      Sil
  6. Merabar erkek kaban kalıbını nerden temin ettiniz acaba bende almak istiyorum😊

    YanıtlaSil
  7. Bende temel beden kalıpları istiyorum ayrıca elbise bluz etek giyim kalıplarınada ihtiyacım var bana yardım ederseniz sevinirim bir tel veya adres

    YanıtlaSil
  8. Merhaba meşgul Anne ilk defa dikiş yapmaya heveslendim amatörüm kalıp cıkarmada güler erkanın kitabını sipariş verecem yaapabilir miyim bir sürü tereddütlerim var bu kitabı alsam elbise dikememe büyük bi yardımı dokunur mu

    YanıtlaSil