Sayfalar

30 Ocak 2014 Perşembe

Hangi Dikiş Makinasını Almalıyım ? Fikir verin lütfen :)

Benim yeni bir dikiş makinası istediğimi sağır sultan bile duydu sanırım :)
Dikiş dikmeye yeni heveslendiğim sıralarda (genetik miras er geç ortaya çıkıyor ) eşim "senin hevesin hemen kaçar ben biliyorum "diyerek bana minicik bir makina aldırdı."Büyüğüne gerek yok dedi"  hep. İşte tamda bu makina :)


Sonra haliyle bu makina dikmedi hiç. Buradan almaya niyetlenenlere söylüyorum hatta haykırıyorum :) Almayın kardeşim.Elinizde dikin daha iyi. Çevremde 2 kişi daha bundan aldı.Nefret ettiler. Birisinin ki gelir gelmez hiç dikmedi. İade bile edemedi.Elinde patladı. Benimde elimde patladı tabi. Üstelik herevelazım dan aldım. 
Bu dikmeyince ben daha iyi bişey istiyorum dedim tabiyki. Eşim yine hevesim kaçar benim diye büyük bişey aldırmadı bana . 

Artes marka bir orta boy makina aldırdı. Hatta başka modellere bakmıyım diye aynı gün karar verip aldırdı bana internetten. Onu da hepsiburada dan aldım. İşte o da bu makina :) 


Sonra bu biraz dikti ama benim mi kullanamamdan yoksa makinanın üretim hatasından mı nedir kullanamadım.2-3 kez tamire gitti. Sonra yine gitti değişim dediler aynı bozuk makinayı gönderdiler. Sinir oldum oda elimde kaldı. Bloglarda bir kaç kişi de gördüm bu makinadan. Memnun olanda var hani. Ama ben beğenmedim hiç tavsiye etmiyorum. 
Sonrasında Bim' in çinden ithal ettiği  makinalardan gördüm bir kaç kişide. Herkes çok memnun .çok güzel dikiyor falan dediler :) Ee  alalım o zaman dedik.Sonuçta ayda yılda bir iki tamir paça vs yaparız dedik :)150 tl ye aldık :)  Kör topal 3 sene kullandım ben bu makinayı :) Biraz gürültülü olsada 2 kere tamire gitmişte olsa işimi gördü sonuçta. Taaa ki bu seneye kadar. O da miyadını doldurdu sanırım. arızalandı tamire gitti bozuk değil dediler , yapmadan geri gönderdiler. Kızdım sonra eşim söktü epey uğraştı ama yaptı. Bi süre daha kullandım ama yine arızalandı bugünlerde :) Bütün hevesimi de kaçırdı . 
işte o makina da bu :) 





Eee şimdi ne olacak :) 3 alternatifim var önümde :

1- Bindallı Vera Tipmatic 1147 


 Gittiğim kırkyama kursunda kullanlan makina bu . Çok güzel sağlam kullanması çok zevkli bir makina :) 1200 tl civarında . Ya bunu alacağım :)Çok sağlam görünüyor ama küçük bir iplik sıkışmasında falan kendini korumaya alıyor kitliyor. Ayrıca fiyatı yüksek.

2 -Sanayi tipi bir dikiş makinası alacağım .2. el brother marka. 

Çünkü çok sağlam ne versen dikmem demiyen bir makina. Hem kardeşim de var hem kursta var. Severek kullanıyorum. tek kötü yanı sadece düz dikiş dikiyor :) Ve gürültülü çalışıyor .


3 -Son  bir alternatif daha var. Rahmetli babacım aramızdan ayrılalı 1 yıl olacak 9 şubatta . Onun dikiş makinası var. Köhler marka eski bir makina , ama hala taş gibi. Sorunsuz çalışıyor. Ona motor taktırabilirim. 90 tl ye takabileceğini söyledi görüştüğüm bir tamirci .  



Motor taktığımda sorunsuz kullanabileceğim sanırım. sanayi makinası kadar güçlü olurmu bilemiyorum ama . Bir yandan babamın yadigarı olduğu için kullanılmadan çürümesine de gönlüm razı değil.Kullanmak istiyorum. Makaslarını cetvellerini bobinlerini falan getirdim hep :( Kullandıkça onu anıyorum. Bu sebepten dolayı kullanmak istiyorum ama beni yolda bırakırmı diye korkmuyor da değilim . 

Şimdi siz olsanız hangisini alırsınız ? Bana tavsiyede bulunabilirmisiniz :) Önerilere çok ihtiyacım var :) 








80 yorum:

  1. Bence janome, brother veya singer markalarından birini tercih edin.İlk makine sadece amatör olarak dikeceksiniz fazla bence.Sanayii tipi makinalar evet iyi dikiyorlar ama ev için uygun değiller.Üçüncü makinaya diyecek birşeyim yok.Ben olsam onu mutlaka alırım ama hatıra olsun diye.Ben janome dikiş makinası kullanıyorum işimi görüyor.Alalı 1 yılı geçti daha tamire gitmedi( nazar değdirmeyeyim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Singer artık eski performansı göstermediği için pek düşünmüyorum.Ama janome hep aklımın bi kenarında. Sizin ki hangi modeli acaba ?
      Sanayi makinaları güzel dikiyor ama dediğiniz gibi hem gürültülü hem de sadece düz dikiş. Ben giysi dikmeyi sevdiğim için fermuar ilik overlok vs yapsın istiyorum :)
      Brother ında ev tipi makinalarına bakmıyor değilim bu arada. Onda da güzel modeller var. Bindallının beni cezbeden tarafı tam devir metal çağanoz olması :) Üstelik çok ta sessiz.
      Umarım içime sinecek bir çözüm bulurum :)m

      Sil
    2. Hayatım boyunca, Dr.Agbazara'nın yaptığı gibi çok hızlı çalışan hiçbir şeyi görmedim. Ben New Jersey'den geliyorum ve ismim Dr.Agbazara ile temasa geçtikten sonra Nicole'um. Her madalyonun iki yüzü olduğunu söyleyerek inanmaya başladım. Sevgilim beni terk edince, bana bir daha gelmemek için yemin etti ama Tanrı'ya şükürler olsun ki Dr.Agbazara'nın yardımıyla sevgilim 48 saat içinde bana geri döndü ve ben de diğer insanlarla iletişim kurmak için kalbi kırmak istiyorum. Agbazara aşağıdaki e-posta yoluyla aşağıda detayları aracılığıyla ( agbazara@gmail.com ) veya Whatsapp üzerinden: (+2348104102662) o zaman Dr.Agbazara'nın harikalarını görebilirsiniz.

      Sil
    3. Benim kara makine var motorsuz pedalı sekilde, bence pedalı daha iyi makinede hakimiyet s ağlıyorsunuz. Ayrıca ev kullanımı için sanayi tipi makineler uygun değiller

      Sil
  2. singer tavsiye etmiyorum ben maalesef. bende makinemi değiştirirken pfaff almak istedim ama singer onu satın almış bir kaç sene önce fabrikaları farklı olsa da işletmeci aynı. brother aldım ben biraz detaylı olsun dedim innovis 50 aldım çok memnunum maşallah. ma janome den de hiç şikayet eden duymadım. Sanayi tipi makineler evde zor biraz yeri sabit olmalı birde zigzag dikiş mutlaka lazım overlok makinen yoksa.
    https://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCkQFjAA&url=http%3A%2F%2Fbaharinelleri.blogspot.com%2F2012%2F11%2Fyeni-dikis-makinesi-istiyorummmm.html&ei=d53rUsf5MqT8yAP68IHwDA&usg=AFQjCNECosEsizlpPHdwiimqEv9QT2bJgA&sig2=mdvgNUfCdIN4THG6OPDkqA&bvm=bv.60444564,d.bGQ
    bu yazımdaki yorumları oku bence. Eğer illaki 3 seçenek arasından seçim yapacaksan 3.sü derim ben. Birde ille yeni öğreniyorum diye çok kötü bir makine almamak gerek. sonuçta alıyorsun ve yıllarca kullanıyorsun. Umarım yardımcı olur. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. pardon canım url şu http://baharinelleri.blogspot.com.tr/2012/11/yeni-dikis-makinesi-istiyorummmm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım çok teşekkür ederim. çok faydalı oldu.hepsini bi solukta okudum :) senin mesajından önce bende pfaff modellerine bakıyordum.ilk resimdeki bindallı vera tamamen pfafın bir modeli.ben tesadüfen nette görmüştüm.satıcı söylememişti. sonra kursa bir geldiğinde sordum söylemek zorunda kaldı. milli duygularla kandırıp bindallıyı türk malı olarak (eski bir dikiş makinası markası çünkü) piyasaya sürmüşler. özellikler fiyat tasarım aynı .türkiyedeki satıcısı ve servisi de aynı üstelik :) bir tarafım hep orjinalini al diyordu zaten :) pfaff oluştu kafamda sanırım :) brother çok güzel makina ama iyi modelleri çok pahalı :)
      Dikiş çok iyi bilmesemde hedeflerim büyük. O yüzden başlangıç seviyesi bir makina almak istemiyorum .
      Pfaff ın çok güzel değişik görmediğim ayakları da varmış.Sabahtan beri kafayı makinalarla bozdum :)

      Sil
  4. ben singer moderna 2 kullanıyorum açıkçası memnunum fakat yeni ürünleri hala eskileri gibi güzelmi bi fikrim yok canım ben alalı 5sene oldu,geçen sene dikiş kursundaki bayanlar paff güzel diodular ama oda singerin ortağı,brother ablamın vardı maaşallah taş gibi makina idi,açıkçası şuan ben almaya kalksam paff alırdım sanırım,sevgierle..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım pardon ben bu yorumunu görmemişim. Çok şükür artık sonunda karar verip alabildim de herkes rahatladı :))

      Sil
    2. Kesinlikle janome cok memnunum

      Sil
    3. Kesinlikle janome cok memnunum

      Sil
  5. Merhaba makine aldiniz mi hangi marka aldiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet alabildim sonunda çok şükür. Diamond marka bir makina. Henüz çok kullanmadım ama az çok fikir oluştu kafamda. Yakın zamanda ayrıntılı yazıcam makina ile ilgili :)

      Sil
    2. Makinanız nasıl acaba memnun musunuz.Ben janome1008 almayı düşünüyordum.servis bana diamond ve bindallı önerdi.diamond8300 ile bindallı dm187 birebir aynı özelliklere sahip ne yapicam karasız in lütfen yardım edin çıldırıcam bir ab evvel almalıyım

      Sil
  6. Bindalli vera ustune tanimamm .. saglam dayanikli ve uygunn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dayanıklı sağlam evet ama çok ta uygun değil fiyatları bence :)

      Sil
    2. Bende 4 yildir bindallivera kullaniyorum harika herseyi dikiyor

      Sil
  7. Bindalli vera 1147 aldim iplik sıkisti alttan kolu donmuyor makinam calismiyor bilen varsa neyapmam konusunda yardimci olsun lutfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. panik yapmayın Bindallı vera bu konuda hassas bir makina. İplik sıkıştığı zaman devam edilip makinaya zarar vermeyi engellemek için kendini kilitliyor diyebiliriz. Yani makinanız kolay kolay bozulmaz . Makinay kapatıp fişini falan çekin , önlem amaçlı. Alt kısmını sökün , mekik falan. Temizleyin , birde üstten ipliklerin geçtiği yerde de ip takılabiliyor. Oraları da kontrol edip temizleyin. Çalışır.

      Sil
  8. Herseyi yaptim calismiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAnırım o zaman bir servisin görmesi gerekecek :(

      Sil
  9. Merhabalar,
    Dikiş merakımdan ötürü makine arayışımda buldum sayfanızı.
    Bir dikiş makinesi almak istiyorum. Henüz tecrübem olmadığı için çok da pahalı ve fonksiyonlu bir şey almayayım diyorum. Ancak biraz tecrübe kazandıktan sonra o makine yeterli gelmezse ya da kalitesi düşük çıkarsa her defasında bir üst model diyerek çanta değiştirir gibi alınacak bir şey değil sonuçta :) Bana önerebileceğiniz, hem başlangıç hem de yakın orta vadeye kadar beni götürebilecek, atıyorum 6-8 ay sonra yenilemem gerekmeyecek bir makine önerebilir misiniz? Çok profesyonel bir şey istemiyorum çünkü hem pahalı hem de benim etim ne budum ne diyorum.. Önerilerinizi yazarsanız çok sevinirim.. Kolay gelsin.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nolur kusara bakmayın .Blog yazmaya ara verdiğim için yorumunuzu geç gördüm. Büyük ihtimalle bir makina edinmişsinizdir zaten ama singer dışında her makina olur diyorum ben :)) Özellikle nakış falan yapmayacaksanız janome 423s öneririm. Bir çok arkadaş kullanıyor ve çok memnunlar.

      Sil
    2. kizlar singerin 1301 hic bir makineye degismem super bir makine tavsiye ederim 35 yildir kullaniyorum bir ariza vermedi yagini temizligini yap devam

      Sil
  10. Bence en iyi dikiş makinası markası singer ve ben onu kullaniyrm çokta memnunum ve daha hiç tamire gondermedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım siz şanslıymışsınız. Singer artık eskisi gibi değil.Sorun çıkaran bir marka. Kendi servisi bile önermiyor :) Ama şükür sizin şansınıza iyi bir model denk gelmiş.Umarım yıllarca sorunsuz kullanmaya devam edersiniz :)

      Sil
  11. Merhaba bende hic dikis bilmeyip kalitesi dusuk olmayan bir makine almak istiyorum en fazla 1300 tl olacak sekilde singer one plus ve quantum 9960 arastirdim icim singer diyo aklim farkli konusuyo. Acaba foyat yukseldikce kalite artmazmi singer sikinti cikarirmi

    YanıtlaSil
  12. Merhaba bende hic dikis bilmeyip kalitesi dusuk olmayan bir makine almak istiyorum en fazla 1300 tl olacak sekilde singer one plus ve quantum 9960 arastirdim icim singer diyo aklim farkli konusuyo. Acaba foyat yukseldikce kalite artmazmi singer sikinti cikarirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz aldınızmı bilmiyorum ama singer dışında bir marka bakmanızı öneririm ben. Janomenin çok sağlam modelleri var. Brother markası da çok iyi bir marka ama model sayısına göre fiyatları yüksek. Sadece dikiş yapacaksanız janomenin çok güzel modelleri var. Nakış makinaları da var elbet ama epey fiyatlı onlar :) Benim size önerim singer dışında bakın. Bu yıl nakış makinası almayı düşünüyorum. servisle görüştüm. İstemiyorum ama fiyatı uygun olduğu için singerin bir modelini sordum. 3500-3700 arası bir model. ona bile oyuncak gibi dedi servis .Senin işini görmez dedi :) yani fiyat yükseldikçe kalite de yükselmiyor maalesef :) En azından singerde :D

      Sil
    2. Diamon 8700a modeli ev icin yeterli oldugunu soyledi usta 720 730 lira civari ben aldim siz bilirsiniz

      Sil
  13. diamond makinanız nasıl memnun kaldınız mı ?bende r30a sına baktım bilmediğim marka sizin yazınızı okudum sormak istedim cevaplarsanız sevinirim. şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dıamond 9000 B4 11 yıldır kullanıyorum. sadece küçük oğlum horoz kısmından içeri muhtelif nesneler tıkıştırmış diye bakıma gitti.. adamcağızlar içine tıkışan şeyleri gönderdi haftalardır aradığım sökücü, pipet , iyice küçülmüş bir kalem. herhangi bir müdahale görmeden geri geldi. sadece yağlamışlar. üstelik 12 yaşındaki evladımın acemi müdahalelerine rağmen.. bip bip sesi gelince anlıyorum. yine makinayı kullanmaya çalışıyor. Hatalı kullanımlarda cihaz çalışmıyor ve uyarı sesi veriyor. tavsiye ederim.

      Sil
  14. Arkadaslar hepinize selamlar.Bu iste tam 32 senem gectiev kullanımları icin sanayi tipi makinaları onermem.Fazlasıyla gurultulu ve nazlı calısırlar.Servis ise digerlerinden daha pahalı ve geri donmesi uzun surer.Pfaff 1147 80 li yılların sonunda uretildi.Bu makina pek cok yenilikci yapımın alamet i farikası olarak bilinir.Bindallı halen bu modeli lisans ve telif suresi bittigi icin Vera olarak uretmekte.90 lı yıllarda Pfaff lisansı altında da uretmisti.Bir evin hanımının temel dikis ihtiyaclarının hemen hepsini ekonomik sekilde yerine getirir.Parcası boldur temeli eski Batı Alman normlardadır.Yuzu eskise de guncel ve iyi bir secim olacaktır saygılarımla.

    YanıtlaSil
  15. Ben size tecrübelerime dayanarak pfaff ve bernina makinelerini tavsiye ederim. Ayrıca bir sorununuz olduğunda online olarak pfaff servisi ve bernina servisi konusunda yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  16. Ben çok kararsizim brother nv50 mi yoksa janome 423s mi alayım bütçem en fazla 1400 lira janome 423s yi alırsam janome overlok makinasi 3000 nide alacam ama brother tek başına 1300 lira ama nakış piko düz dikis yapıyor bir aparat katılıp averlokta yapabiliyor acil yardım ayin 25 ine kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.performansmakina.com.tr/brother-dikis-makinasi-servis-satisi/ buradan bilgi alabilirsiniz

      Sil
  17. Merhaba ben janome 5200 siparişi verdim acaba nasıl bir makina bilginiz varmı

    YanıtlaSil
  18. Merhaba ben janome 5200 siparişi verdim acaba nasıl bir makina bilginiz varmı

    YanıtlaSil
  19. merhaba benim yaklaşık 8 yıldır kara makine kullanıyorum fakat bir türlü ayar tutmuyo ben şimdi yeni bir makine almaya karar verdim fakat hangisini alacağıma karar veremiyorum. kaliteli olmasını ,herişi yapmasını,sağlam ve kolay kullanılır olmasını ,ikide bir bozulacak makine istemiyorum. lütfen yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  20. merhaba benim yaklaşık 8 yıldır kara makine kullanıyorum fakat bir türlü ayar tutmuyo ben şimdi yeni bir makine almaya karar verdim fakat hangisini alacağıma karar veremiyorum. kaliteli olmasını ,herişi yapmasını,sağlam ve kolay kullanılır olmasını ,ikide bir bozulacak makine istemiyorum. lütfen yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  21. Bende 12 yıldır DIAMOND 9000 B4 kullanıyorum. daha önceki makinam ELMAS tı. bir şekilde artık yenisini alalım dedik. öğrendimki DIAMOND ta elmasın yeni nesil makinalarıymış.. ilk makinam çok sağlamdı. bozulmadan sadece yeni versiyon birşey istediğim için yeni makina almak istemiştim. aynı firma olduklarını öğrenince aldım. 12 yıla yakındır kullanıyorum.. birgün makinam sadece uyarı sesi vermeye başladı. dikmemekte direniyordu. bakıma verdik. meğer makinamda sorun yokmuş sadece benim küçük içine ne bulduysa tıkmış horozun yerinden. arayıp durduğum sökücüm bile oradan çıkmış. neyse makina kendini korumuş.. bu haftalardada overlok makinasını alıcam inşallah. makinanın markasını yazınca bloğunuzu gördüm. ben makinam modeli eskidimi acaba derken piyasada benzerleri yeni dolaşmaya başladı.. buda ayrı birşey. ;) hayırlı olsun makinanız.
    bu arada ilk makinamı dikiş düşkünlüğüm yüzünden bababm 12 yaşındayken bana almıştı. bu makina benimle 27-28 yaşlarına kadar geldi.. ondan sonrada aynı firmanın DIAMOND markasıyla 41 i me ulaştım.. bakalım.. makinamı seviyorum ama yine aynı markanın embridory&sewing makinasına göz koydum. ilerde artık o da:D inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığınız makinanin fiyatı ne kadar

      Sil
  22. Merhaba benim makinemde elmas 22 yıllık 22 kez dikiş diktiğini gormedim sürekli bozuk o na verdiğim tamir parasıyla 2 adet makine alırdım

    YanıtlaSil
  23. Ben dikiş piko dükanı açtım ben bernina artesta 185 almayı düşünüyorum iyi çalışırmı devamlı kararsızım karar veremiyorum sizce hangi marka iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardım ederseniZ sevinirim teşekürler

      Sil
    2. Merhabalar. Son zamanlarda blog güncel olmadığı için sorunuzu geç gördüm.kusura bakmayın. bernina kullanmadım ama kötü diyeni de görmedim. gerçek alman kalitesinde dayanıklı güzel bir makina olduğunu biliyorum.Hatta bende baktım düşündüm ama olduğum yerde servisi olmadığı için vazgeçtim.Bir de çok modeli gelmiyo sanırım türkiyeye. internette çok model gördüm ama tr de pek fazla seçenek yok satın almak için.Kısacası bernina düşünüyorsanız düşünmeyin sağlam kaliteli bir markadir :)

      Sil
    3. Tesekur ederim yanitladigiz icin ben mardinde oturuyorum burda servisi varmi yokmu bilmiyorum sadece singer servisi var makinem var 1300 singer yoknaz ikide bir motoru bozuluyor tamire goturmekten biktim bu ucuncu motor aldim buda bozuldu cok hassas burda hangi markanin servisi var fikrim yok janomenin servisi var degisik piko yapan makine istiyorum bernina pi
      Pikosunu bendim oda servisi yoksa ne yapabilirim bernina artista185 fiyatini gostermiyor bi tane var bir kullanilmis bende onu istemem sifiri neadardir soylemiyorlar fikrnizi almak ister allah siz den razi olsun


      Sil
    4. Tesekur ederim yanitladigiz icin ben mardinde oturuyorum burda servisi varmi yokmu bilmiyorum sadece singer servisi var makinem var 1300 singer yoknaz ikide bir motoru bozuluyor tamire goturmekten biktim bu ucuncu motor aldim buda bozuldu cok hassas burda hangi markanin servisi var fikrim yok janomenin servisi var degisik piko yapan makine istiyorum bernina pi
      Pikosunu bendim oda servisi yoksa ne yapabilirim bernina artista185 fiyatini gostermiyor bi tane var bir kullanilmis bende onu istemem sifiri neadardir soylemiyorlar fikrnizi almak ister allah siz den razi olsun


      Sil
    5. internetten baktım da maalesef mardin de servis yokmuş. singer yoknaz bir çok kullanıcıyı illallah ettirmiş durumda :) yalnız değilsiniz. janomenin servisi varsa janomenin de piko yapan çok güzel modelleri var. bitçenizi bilmiyorum ama janomenin orta fiyat aralığında çok güzel modelleri var. hatta ben de yeni makina arıyorum tekrar. nakış yapmak için.elimdekinden memnunum ama bende piko değil nakış istiyorum :)) brother innovis nv 750 modeli ile janomenin 9700 modeli arasında kaldım :)) kısacası bir model belirleyin kafanızda youtube dan o modelin videolarını izleyin .kafanıza yatmazsa başka bir model belirleyip onu inceleyin derim. alışveriş sitelerinde hepsine birden bakmak kafa karıştırıyor :))

      Sil
    6. Haklisiniz insan kullanmadan bilmiyor yardimci oldugunuz icin cok tesekur ederim

      Sil
    7. Haklisiniz insan kullanmadan bilmiyor yardimci oldugunuz icin cok tesekur ederim

      Sil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. Merhaba, eşimin uzun zamandır içinde nakış dikiş uhde olarak kaldı. Şimdi dikiş nakış kursuna gidiyor. Kendisine bilgisayarlı nakış makinesi almak istiyorum. 3500-4000 TL aralığında bir makine almak istiyorum. İnternetten biraz araştırdım. Ama marka-prformans konusunda kafam çok karışık. Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar İbrahim Bey. Öncelikle sizi takdir ettiğimi belirtme isterim . Eşiniz için makina arayışına girmişsiniz.Sadece alışveriş sitelerine bakmakla yetinmemişsiniz.Ne güzel ne bir ince düşünce. Ben yakın zaman da aynı aralıkta bir nakış makinası aldım. Çok makina baktım , bakarım , bakmayı severim :) Pfaff Creative 1,5 da karar kıldım onu aldım. Makinadan çok çok memnunum . Tek sıkıntı yanında ücretsiz gelen yazılımın çok bişey içermiyor olması . Ama bu durum tüm ufak bütçeli nakış makinalarında böyle.Full programlar ayrıca satılıyor. Ama internetten falan bir sürü desen ve nakış indirebilirsiniz . Ben öyle yapyorm :)) singer legacy de var ayrıca ama onu da gördüm bayide dokundum . servislerin de önerisiyle pfaff aldım :) Gercekten makina olarak çok sağlam bir makina :)) Dilerseniz onu inceleyebilirsiniz :)

      Sil
  26. Merhaba ben de dikiş makinesi almak istiyorum yalnız dikişle ilgili hiç bilgim yok kursa da gidemeyeceğim çalışıyorum ve ikinci bebeğim dünyaya gelecek insaAllah yakinda dikişe başlamak için uygun bir zaman mi onuda bilemiyorum vakit konusunda sıkıntı olacak eşim yapamazsın diyor iki çocukla.Ben aklıma koyduğumu yaparım azimliyim ama kararsız kaldim bunda siz ne tavsiye edersiniz internetten araştırıyorum janome flower 313 marka ürünü beğendim fiyatı 400 tl civarı karar veremedim yardimci olur olursaniz sevinirim teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.Biraz süre geçmiş ama yine de cevap yazmak istedim. Janome markasının makinaları oldukça dayanıklıdır. Singer markasının alt kademe makinaları yerine yazdıgınız flower 313 modelini almanızı tavsiye ederim ben :)) Ama janome de tek sıkıntı servis sıkıntısı. Ama zatewn 2 sene hiç bişey olmuyo :)) Sonrasında zaten hepsi ücretli tamir ediyor :))

      Sil
    2. Janome sağlam marka alin derim

      Sil
  27. Merhaba bende dikiş makinası almak istiyorum pek te dikiş bilmem ama daha önce annemin eski tip makinasını az buçuk kullanıyordum düz dikiş ile tadilat yapabiliyorum birde ufak tefek şeyler şuan 2 aylık bebeğim var ve. Yapmak istediğim bir sürü şey var 😊 ev tipi düz dikişin yanında başka özellikleri olan fiyatı uygun bir makina bakıyorum sünger düşünüyordum ama janome daha da aklıma yattı sizce nasıl birşey almalıyım.

    YanıtlaSil
  28. Merhaba bende dikiş makinası almak istiyorum pek te dikiş bilmem ama daha önce annemin eski tip makinasını az buçuk kullanıyordum düz dikiş ile tadilat yapabiliyorum birde ufak tefek şeyler şuan 2 aylık bebeğim var ve. Yapmak istediğim bir sürü şey var 😊 ev tipi düz dikişin yanında başka özellikleri olan fiyatı uygun bir makina bakıyorum sünger düşünüyordum ama janome daha da aklıma yattı sizce nasıl birşey almalıyım.

    YanıtlaSil
  29. Dikiş makinesi konusunda tavsiye için teşekkür ederim meşgul anne Janome 1018 aldım çok beğendim.almak isteyen olursa tavsiye edebilirim 1018de peknakış özelliği yok sadece kasnak nakışı yapilabiliyor düz zikzak gibi birkaç özellği olan bir makine çocuklara aplike için yeterli bana göre memnunum

    YanıtlaSil
  30. Sayın "meşgul anne" bende eşime makina almayı düşünüyorum fakat bizdede tamire ihtiyacı olan anne yadigarı 3.nün benzeri singer var.
    Siz neden köhlerden vazgeçtiniz,
    Tavsiyeniz bekliyorum

    YanıtlaSil
  31. Bende dikiş işi yapmaya çalışıyorum evde fakat satacak firmaları bulmakta zorlanıyorum internet üzerinden biarz araştırma yaptım http://ekislazim.com/evde-dikis-isi-veren-firmalar-2017/ daha nereleri bulabilirim bilgisi olan var mı ?

    YanıtlaSil
  32. Merhaba "Personel Memur"
    Eğer full time dikiş dikebilecek durumdaysanız sizlerle iş konusunda görüşmek isterim. Ayrıca buradaki dikişle ilgilenen ve seviyesi orta ve üzeri olan herkes iş fırsatı için benimle iletişime geçebilirler.

    YanıtlaSil
  33. Ben samsundan yaziyorum. bir bucuk aydir internetten makine arastiriyorum.10 yila yakin singer cok basit pikolu makinesinde kullandim. Mefrusat isleriyle ugrasiyorum yavas yavas disari yapmaya basladim. Her zaman alinmadigi icin 9mm bir makine almak istiyorum.cok anlamadigim icin ozelliklerinden 3.5 patf performans ve bindalli vera n300 a piko hosuma gitti. Ama cok pahalilar siparislerim var. Beni yonlendirirseniz cok sevinirim yorumlari okurken servis almasina dikkat edin diyorsunuz . Samsun'da patt ve bindalli biliyorum yorumlarinizi hekliyorum

    YanıtlaSil
  34. Merhaba Meşgul anne, herkes gibi ben de yeni başlayıp arayışa görenlerdenim. Yazılarınızın hemen hemen hepsini okudum. Bir ay önce İsmek kırkyama kursuna kadar hiç ama hiç makine deneyimimin bile yoktu.
    Kursta sanayi tipi, Elba marka, brother var. Kursa gelenlerin çoğu makine sahibi. Ve önerilen makineleri almaya gücüm yetmez.
    Başlangıç seviyesi olmalı, ilk olarak sizin Önerinizle Sevmak internet sitesini inceledim ve janone311 de indirim varmış. Yanında 3 farklı ayak hediyeli. Bütçem en fazla 500₺ olur ki o bile zorlar.
    Siz janome kullanan biri olarak ne dersiniz.
    Vaktinizi aldım teşekkür ederim.
    Ayşen

    YanıtlaSil
  35. Hayatım boyunca, Dr.Agbazara'nın yaptığı gibi çok hızlı çalışan hiçbir şeyi görmedim. Ben New Jersey'den geliyorum ve ismim Dr.Agbazara ile temasa geçtikten sonra Nicole'um. Her madalyonun iki yüzü olduğunu söyleyerek inanmaya başladım. Sevgilim beni terk edince, bana bir daha gelmemek için yemin etti ama Tanrı'ya şükürler olsun ki Dr.Agbazara'nın yardımıyla sevgilim 48 saat içinde bana geri döndü ve ben de diğer insanlarla iletişim kurmak için kalbi kırmak istiyorum. Agbazara aşağıdaki e-posta yoluyla aşağıda detayları aracılığıyla ( agbazara@gmail.com ) veya Whatsapp üzerinden: (+2348104102662) o zaman Dr.Agbazara'nın harikalarını görebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  36. Merhabalar.🤗 Dikişe yeni başlayacağım ben de. Makine için 1200 TL civarında bir bütçem var. Sağlam ve biraz da dikis fonksiyonları olan (örneğin otomatik ip gecirme, tek adımda ilik acabilme ...) kaliteli bir marka önerebilir misiniz kafam çok karıştı maalesef.😞 Bir iki hafta içinde almam lazım yardımcı olabilir misiniz 😊

    YanıtlaSil
  37. Arkadaş lar merhaba tesadüfen blogunuza rastladım bende geçen sene çok kafam karıştı makinem bozulunca yeni bir makine araýışı içersine girdim.sağlam dayanıklı iplik takabilsen tek adımda ılık açabilen sonunda janome 423s aldım çok şükür memnun kaldım bir ev tadilâtlarında kullandım iki ay önce bir tekstil atölyesinde ise girdim öyle olunca tadilat dikiş işlerimi atölyede yapmaya başladım.yani evdeki yeni aldığım janome 423s makinem boşa çıkdı.
    Ona ihtiyacım kalmadı. O yüzden onu satmaya karar verdim.durup duracağına bir işe yarasın ihtiyacı olan birine gitsin istiyorum.alma isteyen arkadaşlar
    Fiyatı.1200tl garantisi devam ediyor
    Iletişim satsak. O550396167 kırıkkale

    YanıtlaSil
  38. Selam canim bende acemiyim kayinvalidemin elde donen kohler makineye motor taktirdim coook memnunum kolay kolay bozulmuyor kohleri degerlendir derim

    YanıtlaSil
  39. Mrb bnde evde söküğünü dikebilecek ufak tefek tadilat yapabileceğim bi makina arıyorum hangi markayı önerirsiniz hiç dikiş bilmiyorum.singer nasil

    YanıtlaSil
  40. Hepinize merhaba,

    BITCOIN YATIRIM İÇİN

    W/A:::::+1605-340-8997
    e_mail:::[binaryinvestment272@gmail.com]

    Bitcoin yatırımlarında zengin olmanın sırrını anlatacağım. Zengin olmak ya da fakir olmak ve dövüşmeye devam etmek, bizim gibi meşru ve profesyonel tüccarlarla 72 saat içinde daha büyük para kazanmaya başlayın, Şimdi 200 $ 'lık minimum yatırımla açık yatırım paketi, 72 saat içinde 2000 $ alabilirsiniz
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    200 $ yatırım yapın, 2.000 $ kazanın
    500 $ yatırım yapın, 5.000 $ kazanın
    700 $ yatırım yapın, 7.000 $ kazanın
    1.000 $ yatırım yapın, 10.000 $ kazanın
    2.000 $ yatırım yapın, 20.000 $ kazanın
    5.000 $ yatırım yapın, 50.000 $ kazanın
    7.000 $ yatırım yapın, 70.000 $ kazanın
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Finansal özgürlüğünüze ulaşmak için bu açık fırsatı kaçırmayın, şimdi yatırım yapmaya hazır olmayanlar erken emekli olmaya hazır değiller, tek bir gelir kaynağına güvenmeyin, bugün sizin için ticaret yapalım ve sen.

    W/A:::::+1605-340-8997 veya
    e_mail:::[binaryinvestment272@gmail.com]

    YanıtlaSil
  41. Bende makina arıyorum almak İcin daimond r30a nasıl acaba bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
  42. Mali yardıma ihtiyacınız var mı? Finansal bir krizle mi karşı karşıyasınız yoksa kendi işinizi kurmak için paraya mı ihtiyacınız var? Borçları kapatmak veya faturaları ödemek veya iyi bir iş kurmak için paraya mı ihtiyacınız var? Düşük bir kredi puanınız var ve yerel bankalardan ve diğer finans kuruluşlarından sermaye hizmeti almakta zorlanıyor musunuz? Bu, şirketimizden finansal hizmet alma şansınızdır. Bireylere aşağıdaki finansmanı sunuyoruz:
    * Ticari finansman
    * Kişisel finans
    * İş finansı
    * İnşaat finansmanı
    * İşletme finansmanı ve daha fazlası:% 1 faiz oranı; Bize Ulaşın
    e_mail: (financialserviceauthority400@gmail.com)

    Aşağıdakileri de elde edebilirsiniz
    Web siteleri ::: [https://dubaifinancialserviceauthority.websites.co.in/]
    https://dubaifinancialserviceauthority.blogspot.com/
    WhatsApp: +60112569 3785

    YanıtlaSil
  43. Bindalli bv220 vera nasil acaba biken varmi

    YanıtlaSil
  44. merhaba hem dikiş hem de ovarlok özelliği olan bir makine arıyorum zetina 303 saraylıyı keşfettim önerir misiniz ???

    YanıtlaSil
  45. herkese merhaba

                           Bu bilgeliği oku, seninle paylaşmak üzereyim

    Ben Rizky Indah ve Endonezya'nın bir yerlisiyim, kredimi güvenilir bir borç verenden nasıl aldığımı size bildirmek için buradayım ONE BILLION RISING FUND


                                      ŞİRKET İLETİŞİM

    ŞİRKET ADI: ONE BILLION RISING FUND
    ŞİRKET GMAIL : onebillionrisingfund@gmail.com
    YER: San Francisco. Kaliforniya. BATI AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ
    TEL: +1 267 526 5352
    WHATSAPP: +1 267 526 5352

    Bu salgında yaşamak benim ve ailem için zorlaştı ve işim bu Covid 19 salgını tarafından mahvoldu ve Rahat yaşamak herkesin arzusu ve ben ailem için en iyisini istiyorum bu yüzden bankadan borç para vermeye karar verdim ve banka beni geri çevirdi ONE BILLION RISING FUND dan kredi alan arkadaşım bana kredi vereni tanıtıp bana finansal olarak yardımcı olabileceklerine dair güvence verene kadar birkaç kez aşağı indim onlara çok inanıyorum çünkü arkadaşım ONE BILLION RISING FUND yeni kredi aldı ve başvurdum ve beni birkaç gün süren süreçten geçirdiler ve en büyük sürprizim kredi tutarının hesabına yatırılmasında.
    ONE BILLION RISING FUND 'dan aldığım bu deneyim hayatımı güzelleştirdi ve artık bir seramik şirketim var.

    Krediye ihtiyacınız olduğunu biliyorsanız, finans şirketiyle iletişime geçmenizi tavsiye edeceğim ve size kredi konusunda yardımcı olabileceklerine kesinlikle inanıyorum.
    Lütfen çevrimiçi iletişim kurduğunuz kredi verenlere dikkat edin, çünkü çevrimiçi finansal borç verenlerin çoğu sahtedir ve hayatı sizin için daha zor hale getirecektir ve size yardım etmeye iyi niyetleri yoktur çünkü onlar geçimlerini sizden kazanmak isteyen dolandırıcılar dır.


    Kredi işlem süreçlerinde güvenilir, verimli ve profesyoneldirler, bu nedenle her kredi arayan kişiyi bu büyük kredi verme şirketine başvurmaya ve hikayenizi benimki gibi değiştirmeye teşvik ediyorum.
    kredinize gerçekten iş amaçlı ihtiyacınız varsa sizi daha fazla karşılayacaklar, bu yüzden bugün onlarla iletişime geçin ve benim gibi bir tanık olun
     
                  İLETİŞİM BİLGİLERİM

    BENİM ADIM :::::RIZKY INDAH
    GMAIL:::::::indahrizky490@gmail.com
    WHATSAPP:::+62-858-8161-8874

    İyi günler

    YanıtlaSil
  46. Faturalarınızı ödemek, bir ev satın almak, yeniden finanse etmek veya yeni bir iş kurmak, kişisel kredi, araba satın almak için acil bir krediye mi ihtiyacınız var? vb. Kaybolma korkusu olmadan tanınmış bir borç verene başvurun. finansal krediye ihtiyacı olan kişilere %3 faizle kredi sunuyoruz. Kredi hizmetimiz hakkında hızlı ve uygun kredi oluşumunuz için bugün bize ulaşın. Aşağıdaki ayrıntılardan herhangi biriyle bizimle iletişime geçin. E-posta : quickloan2020@hotmail.com veya WHATSAPP +1 (812) 266-9901

    YanıtlaSil