Sayfalar

16 Şubat 2013 Cumartesi

Kaybettim .....

Kaybettim , babamı kaybettim , çocukluğumu kaybettim , kolumu kanadımı kaybettim ....
Alışacağım elbet ama bir dönem zor geçecek. Duramıyorum hiç bir yerlere sığamıyorum sanki .Her şey zor geliyor ama en çok hayata devam etmek zorunda olmak zor geliyor. Hayat o hiç yokmuş gibi bişey olmamış gibi devam ediyor , aklım almıyor ....

Mekanın cennet olsun , ALLAH rahmet eylesin ...


İlk resim annem ve babamın nişanı , ikinci resim , dayım , annem ,abim ve ben ...






7 yorum:

  1. Başın sağolsun canım çok zor olmalı.Allah sabır versin.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Ceydacım Allah razı olsun :(

    YanıtlaSil
  3. Canım arkadaşım başın sağolsun çok üzgünüm.. Allah sabır versin babacığının mekanı cennet olsun :(

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim mervecim. Allah razı olsun .

    YanıtlaSil
  5. basınız sağolsun,allah sabır versin,gücünü arttırsın,çok zor

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim . Amin.

    YanıtlaSil
  7. Başınız sağolsun. Allah sabır versin.

    YanıtlaSil