Sayfalar

2 Nisan 2015 Perşembe

Singer İğne Çeşitleri ve Numaraları

Dikiş dikmeye yeni  başladığım zamanlarda iğne numaralarının hepsini bilmiyordum. Zamanla öğrendim. Şimdi evde her türlü iğnem var sayılır. Singerin iğneleri piyasada çok rahat bulunuyor. Dikişe yeni başlayanlar için iğne numaralarını topladım aşağıya.
İğnelerin resimlerini singerin kendi sitesinden aldım Dilerseniz oradan da bakabilirsiniz. Sadece farklı sayfalardaki bilgileri bir araya topladım. Hepsini aynı anda görüp kıyaslama yapabilmek için.Hepimize bol dikişli günler diliyorum. Ve unutmadan etkinliğimize katılmaya davet ediyorum :)



ÖNCE NORMAL DİKİŞ İĞNESİ 2020 VE NUMARALARI 




SINGER 2020 - 08 DİKİŞ İĞNESİ



8 Numaralı Normal Dikiş İğnesi

5'li blister
Çok ince kumaşların dikiminde kullanılır. 

SINGER 2020 - 09 DİKİŞ İĞNESİ


9 Numaralı Normal Dikiş İğnesi

5'li blister
İnce kumaşların dikiminde kullanılır. 


SINGER 2020 - 11 DİKİŞ İĞNESİ


11 Numaralı Normal Dikiş İğnesi

5'li blister
Hafif kumaşların dikimde kullanılır.


SINGER 2020 - 14 DİKİŞ İĞNESİ


14 Numaralı Normal Dikiş İğnesi

5'li blister
Orta ağırlıklı kumaşların dikimde kullanılır.


SINGER 2020 - 16 DİKİŞ İĞNESİ


16 Numaralı Normal Dikiş İğnesi

5'li blister
Ağır kumaşların dikimde kullanılır. 


SINGER 2020 - 18 DİKİŞ İĞNESİ


18 Numaralı Normal Dikiş İğnesi

5'li blister
Çok ağır kumaşların dikiminde kullanılır.




2045 JARSE / PENYE İĞNESİ VE NUMARALARI 


SINGER 2045 - 09 JARSE İĞNESİ


9 Numaralı Jarse, Penye İğnesi

5'li blister
İnce kumaşların dikiminde kullanılır.


SINGER 2045 - 11 JARSE İĞNESİ


11 Numaralı Jarse, Penye İğnesi

5'li blister
Hafif kumaşların dikiminde kullanılır.



SINGER 2045 - 14 JARSE İĞNESİ


14 Numaralı Jarse, Penye İğnesi

5'li blister
Orta ağırlıklı kumaşların dikiminde kullanılır.


SINGER 2045 - 16 JARSE İĞNESİ


16 Numaralı Jarse, Penye İğnesi

5'li blister
Ağır kumaşların dikiminde kullanılır.


SINGER 2045 - 18 JARSE İĞNESİ


18 Numaralı Jarse, Penye İğnesi

5'li blister
Çok ağır kumaşların dikiminde kullanılır.





KOT İĞNESİ 2026  (BİR PAKETTE 2 FAKLI İĞNE ÇEŞİDİ VAR ) 



SINGER 2026 KOT İĞNESİ



3 Adet 14 Numara ve 2 Adet 16 Numara Kot İğnesi

Orta ağırlıkta ve ağır kumaşaların dikiminde kullanılır.




ÇİFT İĞNE 2025 VE NUMARALARI 




SINGER 2025 -14 ÇİFT İĞNE


14 Numaralı, 3 mm Çift İğne

2'li blister
Orta ağırlıklı kumaşların dikiminde kullanılır.

SINGER 2028 -14 ÇİFT İĞNE


14 Numaralı, 2 mm Çift İğne

2'li blister
Orta ağırlıklı kumaşların dikiminde kullanılır.



OVERLOK MAKİNASI İĞNESİ  2022  VE NUMARALARI 



SINGER 2022 -11 OVERLOK İĞNESİ

11 Numaralı Overlok İğnesi

5'li blister
Hafif kumaşların dikiminde kullanılır.
14 SH 754 ve 14 HD 854 Overlok Makinaları içindir.  


SINGER 2022 - 14 OVERLOK İĞNESİ


14 Numaralı Overlok İğnesi

5'li blister
Orta ağırlıklı kumaşların dikiminde kullanılır.
14 SH 754 ve 14 HD 854 Overlok Makinaları içindir.

18 yorum:

  1. Bu faydalı bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım. Aslında her yerde yazıyor ama tek postta toplamak istedim :)

      Sil
  2. Merhaba, sizi yeni keşfettim, takipteyim, bana da beklerim,
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. cok guzel olmus bu post. bu bilgiyi not ettim kendime😄

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize,emeginize saglik.👏👏👏Cok faydali oldu benim icin.

    YanıtlaSil
  5. Normal singer dikiş iğnesiyle overlok yapılır mı?

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler bilgilendirdiginiz icin

    YanıtlaSil
  7. Singer 1408 promise dikiş makinesinin iğnesi kaç numara

    YanıtlaSil
  8. Benim singer makina sürekli iğne kırılıyor ne yapmalıyım çözemedim iğnesi 18

    YanıtlaSil
  9. iyi günler makinam siyah eski singer (annemin makinası)üstteki ip kırılıyor.
    bide üstteki ip bollaşıyor.neden acaba

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler bilgiler için çok faydalı oldunuz banada

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar, singer makine aldım ,bilmediğimden gittim iğne almak için kot dikmek için iğne lazım dedim 2045 18 no verdi oda hiçbir şey dikmiyor. Bu iğne ne işime yarar ki size sorayim dedim.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba seri fark etmiyorda kumaş durumuna göre numara 9 veya 14 alıp kullanıyor muyuz yani

    YanıtlaSil
  13. Belirttiğiniz İğne numarası bütün dikis makinelerin hepsine olur mu peki ?

    YanıtlaSil