Sayfalar

1 Mart 2013 Cuma

Meşgul Anne Gezer mi ? Antalya'da Gece Gezmesi

Evlendiğimiz ilk yıl Antalya merkezde yaşamıştık.Daha sonra Kemere taşındık.Bence hayatımızda verdiğimiz en doğru karardı. Antalya her ne kadar bir istanbul gibi ankara gibi kalabalık ve sıkıcı olmasada benim gibi küçük bir ilçede doğup büyümüş birisi için fazla yorucuydu. Kemer de ise ne ararsan var. Sakinlik istersen var, curcuna istersen o da var, denizi güneşi havası suyu temiz .Çeşmesinden su içilebilen nadir yerlerden. Buranın dezavantajıda yok değilmi tabiyki var. Alışveriş sıkıntısı yaşıyoruz.Giysiler hep turistlere hitap ediyor , veya bir sinema bir tiyatro yok. Özellikle çocuk olduktan sonra sosyal alanların eksikliğine daha çok vardım. Ama yine de burayı seviyorum ben. İşimiz ve yiyecek ekmeğimiz olduğu müddetçe başka yere gitmek istemiyorum. Sıkıldıkça Antalya ya alışverişe gezmelere gidiyoruz tabiyki .

Aslında sıradan gezmelerde fotoğraf çekmem ama aşağıdaki fotoğrafların bir özelliği var. O fotoğraflarda oğlum da var. Nerede bulabilirmisiniz peki :D Yüzümdeki lekelerden de belli olduğu üzere 6 aylık hamileyim bu resimlerde .












Aslında fotoğraf çektiğim o kadar güzel yerler vardı ki antalya ya dair. Kaleiçi , Yat limanı , 3 kapılar .Ama fotoğrafları sakladığım belleğim bozulunca hepsi gitti maalesef. Neyse tekrar gider tekrar çekerim artık sizin için :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder