Sayfalar

18 Şubat 2013 Pazartesi

Kışa Hazırlık Paketi

Her ne kadar kış geride kalmak üzere olsada Antalya'da , ben sıcacık bitki çaylarımdan vazgeçemem.
Doğadan kışa hazırlık paketi çıkarmış. İçinde 8 farklı bitki çayı var. Yanında da 2 adet yeşil doğadan kupası ve 2 adet teneke kutu var. Çaylarımızı saklamak için kutular ama ben şimdiden hobi odama koydum bile teneke kutularımı. Meşhur fırsat sitelerinde satılıyor paket.Paket fiyatı kargo dahil 25 TL . Hesapladığım zaman marketten çayları tek tek aldığımızda zaten o kadar tutuyor. Bu pakette fincanlar ve teneke kutular bedavaya geliyor. Bence çok avantajlı. Hele ki benim gibi çok bitki çayı tüketiyorsanız.

İçindekiler :

• 1 adet Doğadan Ayvalı Ihlamur 20’li paket
• 1 adet Doğadan Adaçayı 20’li paket
• 1 adet Doğadan Ekinezya 20’li paket
• 1 adet Doğadan Zencefil Limon 20’li paket
• 1 adet Doğadan Kırmızı Meyveler 20’li paket
• 1 adet Doğadan Tarçın Portakallı 20’li paket
• 1 adet Doğadan Yeşil Çay Chai 20’li paket
• 1 adet Doğadan Yeşil Çay Limonlu 20’li paket
• 2 adet Özel Tasarımlı Metal Saklama Kutusu
• 2 adet Doğadan Özel Tasarımlı Kupa

Bazı forumlarda fırsatın çok ta kaçırılmayacak bir fırsat olmadığı yazılmış ama ben katılmıyorum. Ben beğendim aldım tavsiye ediyorum. Yeşil çay zaten favorim ,ekinezyayı da çok severim , kırmızı meyveler başka bir markanınkini denemiştim bunu henüz denemedim. Tarçınlı portakallıyı denedim. Onu da beğendim ama ben bu aralar şeker kullanmayı yeni bıraktığım için çok tadını alamadım önce sonra 1 çay kaşığı şeker ekleyince bayıldım . Zencefil ve limonu annemde denemiştim doğadan. Çok sevmiştim en kısa zamanda almayı düşünüyordum zaten . Adaçayı zaten hepimizin bildiği adaçayı. Sadece ayvalı ıhlamurluyu denemedim bilmiyorum.Onu da en kısa zamanda açıp deneyeceğim.

Benim çektiğim fotoğraflar :






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder