Sayfalar

4 Şubat 2013 Pazartesi

Yeni Blogumuz Açıldı.


Arkadaşlar yeni bir blog açtım. Burada her türlü el emeği ürünü sergileyeceğim.Sadece bana ait değil çevremdeki arkadaşlarımın dostlarımın akrabalarımın ürünlerinide koyacağım. Blogu olmayan ,az sayıda el işi olan veya tek ürün yapan, yada el işlerini benim gibi hobi amaçlı yapan arkadaşlarım sizlerde ürünlerinizin fotoğraflarını bilgilerinizi gönderin sizinde ürünlerinizi ekleyelim. Herhangi bir karşılık beklemiyorum .Maksat birlik olalım :)) 
Konuyu açtığım blguma yazdım okumak isterseniz BURADAN 

1 yorum:

  1. Çok güzel bir fikir. Blogu ziyaret edeceğim. Bende kitaplarla ilgili açtım bir tane ortak paylaşım yapılabilecek bir blog ama şimdilik vaktim olmadığından ilgilenemiyorum :)
    Blogumda sizin için mim var ilgilenirseniz
    http://siyahbeyazbaykus.blogspot.com/2013/02/ilk-mimim.html

    YanıtlaSil