Sayfalar

17 Mart 2016 Perşembe

Gelsin Pijamalar gitsin pijamalar :)

Bir süredir görünmememin sebebi yine bi haltlar karıştırıyor olmamdır :D
Bir süredir instagramda açtığım yeni hesabımla yeni işler peşindeyim. Cici cici pijamalar dikmeye başladım. Ufak ufak taleplerde gelmeye de başladı . Muvaffak olduysak buraya yazabiliriz artık değil mi :))









Bunlar şimdilik bilgisayarımda kayıtlı olanlar :)) Devamı yakında eklenecek :) 
Birde sevimli etekler varki sormayın. Elimde olsa etek sevmeyen ben biile giyeceğim :DD 

Şimdilik kalın sağlıcakla diyorum efendim. Bol bol ilham diliyorum size , yanında da dikebilmek için bol bol zaman tabiyki. zira benim halen en büyük problemim zaman :)


16 Şubat 2016 Salı

23 Nisan Kostüm Fiyaskosu ( 2015 )


Edit : Bu post taslaklar içerisinde kalmış. 2016 23 nisanına çok az kalmış ama ben yine de bu postu yayınlamadan geçmek istemedim :) Demekki hala hazmedememişim :)) 

Efendim şimdi aşağıda görmüş olduğunuz kostüm (bozuntusu) benim oğlumun anaokulunda geçen yıl 23 nisan gösterisinde giydiği kostüm. Ben hayatımda bu kadar kötü bir kostüm görmedim :) 

Gülücük işareti koyabildiğime göre sanırım travmayı atlıyorum :) O günlerde tamamlamış olsaydım bu postu çok şey dökülürdü ağzımdan ama şimdi sadece resimleri koyacağım. 


Bunları diken iyi bir terzi ! 







Yaka ne kadar özensiz kesilmiş .
Kenar kıvırma yok anladık da bari makasla keserken düzgün kesseydiniz .


Alttaki ise bir önceki yıl benim diktiğim kedi kostümü. Ve ben bir terzi değilim  . Aradaki farkı görmeniz için ekliyorum :)  Gizli fermuarlı çocukların tek tek üzerlerine göre takıp çıkarılabilen kuyruklu tulum .Ayrıca tütü ve kulaklar .






Fiyatlara gelince benim maliyetimin yarısında maletmesine rağmen benim 2 katım para kazanan bir terzi. Okey fiyatta okey ama ortaya çıkan işe keşke çocuklara yakışacak bir kostüm olaydı. Bir şarkıcının arkadasında dans eden yarı çıplak dansçı kostümü olmayaydı da sevimli bir çocuk kıyafeti olsaydı. 

Aman yazmıycam dedim yine bi dünya döktürdüm. Buraya kadar okuduysanız gözlerinize sağlık :))  Birde yorum yazarsanız tadından yenmez . Ellerinize sağlık da derim bak :D Hem belki bellimi olur . Yeniden blog yazmama vesile olursunuz :)  


Blog Yazmak Zor İşmiş Azizim

2011 den beri bloggerım . Çok aktif olamasamda bırakmadım yazmayı. Daha da önemlisi okumayı bırakmadım .Ama yaklaşık bir yıldır ne yazabiliyorum , ne okuyabiliyorum.Artık masaüstü bir bilgisayarımın olmayışı iyi bir bahane olsa da ben de yenik düştüm sanırım teknolojiye. Telefonlardan artık her işi yaptığımız için bilgisayar açamaya gerek olmuyor keyfi işler için. Faturalarımı kestiğim eski bir bilgisayarım vardı , oda bozulunca bir süredir eski bir laptop ile idare ediyorum. Bakalım yenisine ihtiyaç olmayınca alınmıyor bu meretler :)

Ama en büyük bahanem sanırım internet. Hem sabit hem mobil internet masraflı (ve gereksiz) olduğu için tercihimi mobil internetten yana yaptım ben. sınırsız kotam olsa bile telefondan bilgisayarı internete bağlamak çok fazla şarj sorunu yaratıyor. O yüzden genelde telefondan hallediyorum işlerimi. İş dışında takıldığım sadece instagram olduğu için buralara uğrayamaz oldum.

Blogum blog çöplüğünde yerini alacakmı peki hayır tabiyki de. Kapatmayı düşünmüyorum , Sık sık yazamasamda arada yayınlar yapacağım yine de  . Eski blogger dostlarımı unutmadım .Bazılarını instagram üzerinden takip ediyorum zaten. Ama bazı blogger dostlar instagramda yoklar maalesef , onlarla irtibatımız zayıfladı :(

Bazı blogger arkadaşlar ise (ki onlara imrenek bakıyorum) hem blogu hem instagram hesabını çok güzel idare ediyorlar . Çok zor ama başarıyorlar . Ben o kadar çalışkan değilim sanırım :))

Gelelim bu sürede neler yaptım. Aslında çok da bişey yapmadım sayılır.Ama bi yandan çok şey yaptım :D Bu ne yaman çelişki anneeee .

Oğlum 1. sınıfa başladı . Çok zor diye gözümü korkutsalar da ummadığım şeyler oldu  :) Oğlum çok kolayca okuma yazmayı söktü , erken başlamasına rağmen . Ama sosyal anlamda sıkıntılar yaşadık (alışma anlamında ,ki bunu bekliyordum zaten ) Ama onu da aşıyoruz yavaş yavaş. Bunun yanında satranca gidiyor . Yakın zamanda da karateye başladı . İkisine de severek gidiyor şimdilik. O istediği sürece devam etsin bakalım :) Eminim sosyalleşmesine çok katkısı olacak bu kursların .

Çalışma hayatım aynı tempoda devam ediyor , ama bir kaç seneye sektör değişikliğine karar verdim bakalım zaman ne gösterecek .

Dikişe olan hevesim eşimin tahminlerinin tersine olarak artarak devam etmekte :)) Üzgünüm sevgili eşim . O kadar çok dikiş diktim ki :) Boş vakitlerimi hep dikişle değerlendirmeye çalıştım.
Eşime yine kaşe mont diktim, oğlumun okul pantolonlarının hepsini diktim , kendime bol bol tişört diktim .Eşimin dolabındaki gömleklerin artık neredeyse hepsi benim elimde çıkma oldu :) Kısacası lüzumlu lüzumsuz bi sürü şey diktim. Hatta o kadar çok diktim  ve dikmekten bıkmadım ki dikişten para kazanmaya karar verdim :) Yeni bişeylere başladım .

Oda bir sonraki postun konusu olsun artık :)