Sayfalar

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Mesgul Anne Bunu Okudu 3 - Arkadaş...Dost... sevgili... Sizinki Hangisi (Hıncal ULUÇ)

Mesgul Anne Bunu Okudu 3 numaralı kitabımız Arkadaş,dost,sevgili ,sizinki hangisi .Yazarı : Hıncal ULUÇ .

Evet itiraf ediyorum. Anne bunu okudu başlıklı yazılarım çoğalsın diye en incelerinden başladım :) Uzun zamandır elimde bulunan ama burun kıvırıp okumadıklarımı bile okuyacağım artık . Neden derseniz artık kapağına ve yazarına göre kitap seçmeyi bıraktım. Bu önyargımdan kurtulabilirsem daha güzel nice kitaplar keşfedeceğimden eminim . Önce elimde olan ve okumadığım kitapları okuyup bitireceğim ondan sonrada arkadaşlarımdan geen tavsiyeler sonucunda yeni kitaplar edineceğim. 2012 nin sonuna kadar beni idare edecek kitabım olduğu için mutluyum . Birde çok sevdiğim kitapları geri dönüp dönüp okumayı seviyorum ben. Birbirinden bağımsız cümleler oldu farkındayım ama zaten hiç bir zaman iyi bir yazar olamadım :))
Tavsiye edip etmeyeceğimi yazının sonuna ekleyeceğim .




Açıklaması : Hıncal Uluç
ALFA YAYINLARI

Bir sevgi insanı olan Hıncal Uluç’un aşk ve sevgi üzerine yazdığı yazılarını bir araya getirerek, yüreğinde sevginin sıcaklığını hissedenlere ufacık bir armağan sunmak istedik.

Kavgaları, kıskançlıkları, öfkeyi, nefreti, tüm kötülükleri bir kenara bırakın. Sevgilinize yüreğinizi açın, onu ne kadar çok sevdiğinizi çekinmeden gösterin. Korkmadan "Seni seviyorum," deyin. Yalnızca bir gün değil, her gün. Çünkü sevgilinize vereceğiniz en büyük ve en değerli hediye Sevgi’dir.

Tüm sevenlerin ve sevilenlerin her günü Sevgililer Günü olsun

Başlama Tarihim : 01.08.2012 
Bitirme Tarihim : 01.08.2012 

Kitap benim için tam çerezlik oldu. Ama çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Ben duygularını aşkını sıradan aşk sözcükleriyle ifade edecek kadar bile romantik değilim maalesef. Seviyorsam severim direk söylerim. Düz mantık bi insanım :) Arada hoş sözler duymayı söylemeyi severim ama arada. Eve bir demet çiçekle değil 1 kg kıyma ile gelen erkeği tercih ederim. Tektaş almasın bana salata yapsın falan :) Ama konumuz bu değil. Bu kadar düz mantık olunca bu kadar sevgi aşk yazısı üstüste bana fazla geldi :) Kitap hiç negatif elektrik vermiyor ama .Aksine ""seviyorsam ben seviyorum Sana ne Sevgi benim Sen sevmesende olur """mesajı veriyor. Zaten Hıncal ULUÇ beyfendinin farklı zamanlarda yazmış olduğu sevgi konulu yazılarının bir araya toplanmış hali :) Benden geçer not almasa da seveni çoktur eminim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder