Sayfalar

19 Temmuz 2014 Cumartesi

motif örnekleri yapılışları

İnternette bulduğum hoşuma giden / daha sonra yapmak istediğim şeyleri kaydederim hep bilgisayarıma ama bulamam daha sonra :) Bu yüzden bi süredir bloga taslaklar kısmına kaydediyordum. Ama bugün taslaklara baktığımda aşağıdaki güzel motiflerin yapılışlarını sizinle paylaşmak istedim. Her resmin altındaki link motifin yapılışının anlatıldığı sayfaya gidiyor :) Ben ne zaman yaparım bilinmez ama belki siz 3-5 motif örnek alırsınız .Yada acele etmeyin kış gelince hep beraber başlarız :)




























http://www.liveinternet.ru/users/lesenkag/post252806628/ noel ağacı Bundan kesin yapacağım ama :))




7 yorum:

  1. hepsine bayıldım.. Baykuşu kaydettim bile:):)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel motifler bunlar. Bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim. Bloğunuza ara ara bakıyordum. Ama şimdi detayına inerek arşivinizi dolaşmalıyım. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Bazen ben bile dönüp bakıyorum arşive. Şimdi eski yaptıklarımı beğenmiyorum ya , aa bunu da mı eklemişim oluyorum :))

      Sil
  3. Evet evet, kış gelince hep beraber motif etkinliği yapmalıyız bence de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani banyolar için kirli çamaşır sepetleri olur ya . İşte onlardan bir sepet dolusu artık yün var bende :) Mutlaka bişeyler yapmalıyız :))

      Sil
    2. Meşgulannem bendeki kumaş stoğu kadar yün ip vs. stoğu da var malesef :( Eritmeye yer lazım bana da yani.

      Sil