Sayfalar

15 Temmuz 2014 Salı

Dikiş Etkinliği Eteğim :)

Normalde etek giymeyi sevmiyorum ama yazın şöyle serin serin giysem dediğim de oluyor . Yaşadığım yer sahil olduğu için yaz akşamlarında çıkıp şöyle bir dolaşırken parmak arası terliklerimde düz beyaz bir tişörtle giyerim diye diktim bu eteği de :)

Sevgili Ferhan düzenlemişti etkinliği. Linki burada : TIK TIK  Bu benim ikinci etkinliğim. İlki pantolon etkinliği idi. Tekrar pantolon etkinliği olursa yine katılmak isterim :) Gerçi etkinlikler bende stres yaratmadı değil.Yetiştiremem kaygısıyla. Ama olsun bu heyecan dikiş aşkını canlı tutmak için iyi oluyor :)

Eteğim çok basit , penye bir etek. Beline beyaz kalın lastik kullandım. Kumaşım ince olduğu için içine beyaz astar ekledim. Aslında ekleme değilde üçünü beraber diktim dersem daha doğru olur. Ayrıntılar aşağıda :))

Kumaşım yakından ... 



 Beli yakından ...


Kumaş -lastik -astar beraber dikişi . Lastik ortada kalacak şekilde hepsini beraber eşit aralıklarla iğnelerek / gerdirerek diktim. 


 Buda eteğin bitmiş hali :) 



Aşağıdaki de yine benim dikmiş olduğum ama bir kere bile giymemiş olduğum eteğim :) Baktım yayınlamamışım , etkinlik bahanesiyle araya sıkıştırıvereyim dedim :) 

Kumaşım yakından ....

Buda bitmiş hali. Bu da çok basit önce eteği diktim. Sonra lastiği . Kemeri eteğe biye takar gibi giydirdim ama :) Çünkü eteğin kumaşı viskon denilen kumaştan , beli ise siyah penye kumaştan .Baktım dikerken sorun çıkaracak böyle yaptım :) Hem içi de temiz dikiş oldu. 


Neden bu etekleri üzerimde göremiyoruz. Çünkü ben giyersem fotoğraf çekecek kimse yok :) İşyerindeki ortamımda etek giymeye müsait değil :) Maalesef oğlum az daha büyüyüp benim fotoğraflarımı çekmeye başlayana kadar bu şekilde paylaşıcam diktiklerimi :) Yada bir çok blogger arkadaşın yaptığı gibi kendi mankenimi yapıcam :)  Ama önce şu koca göbeğimden kurtulmam lazım :)) 

Sağlıcakla bol dikişli günler diliyorum tüm arkadaşlarıma :)) 


5 yorum:

  1. Güle güle giyin bence çok güzel.Bende bu etkinliğe katılıp malesef eteği dikemeyen tembeller denim.Tebrik ederim sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim .Bence geçte olsa dikin ve paylaşın.Eminim çok güzel olacaktır :)

      Sil
  2. Çok şık olmuş, iyi günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık tam yaza uygun bi kumaşmış ilk eteğiniz.foto sorunu bendede var malesef =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Ferhan. Napalım tek derdimiz bu olsun dimi :)

      Sil