Sayfalar

1 Mart 2013 Cuma

Öncesi Sonrası - 1 Raf Yenileme

Banyomdaki rafı boyadım. Aslında aynı raftan mutfağımda da var. Önce onu boyamıştım , sonra banyodaki ile raflarını değiştirdim. İlk öncesi sonrası çalışmam oldu ... .....






Bu rafları düzenlediğim ve resimleri çektiğim gece içimde kötü bir his vardı. Sığamıyordum bir yerlere o gece. Çok huzursuzdum . Ordan oraya geziyordum sürekli evin içinde. Gece geç saatlere kadar yatamadım bir türlü. Meğer babacım o gece canıyla uğraşıyormuş. O gece vefat haberi geldi :(((


Seneler önce bir defa mide kanaması geçirmişti. Bana üzülmeyeyim diye haber vermemişler. Ben rüyamda 2-3 gece üstüste gördüm babamı. Bizim eve sürekli kalabalık insanlar girip çıkıyordu .Ama eğlence gibi bişey değildi. Israrla ben sorduktan sonra söylemişlerdi hastalandığını. Kan bağı demekki böyle bişey . Yakınlarının sevdiklerinin acısını hissediyorsun. Alışıyorum gibi gelmişti hani. Soranlara iyiyim atlattım diyordum : bu ne şimdi :((
Bugün rusça kursunda kaybetmek kelimesini öğrendim. Kocaman bir düğüm geldi oturdu boğazıma. Hala da gitmedi.

3 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin , yattığı yerde rahat ettirsin babacığınızı... size Allahtan sabır diliyorum. başınız sağolsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Neslihan. Amin diyorum başka bişey gelmiyor elimden çünkü :(

      Sil
  2. Allah rahmet eylesın mekanı cennet olsun ıns. ınsan hıssedıyor gercekten boyle yakınlarının vefatını hısseden cok var. dedıgınız gıbı kan bagı artık nasıl bır bag ıse...

    YanıtlaSil