Sayfalar

11 Haziran 2014 Çarşamba

Etek Dikelim Etkinliği (Amatör Terziler Klubü )

Amatör Terziler Klubü blogunun sahibesi sevgili Ferhan etek dikelim etkinliği başlattı. Aslında uzun süre düşündüm katılsam mı katılmasam mı diye. Hem çok yarım işim var hem çalışıyorum hem çocuk derken ya yetiştiremezsem dedim. Birde etek giymeyi sevmiyorum.En son ne zaman giydim diye düşündüm bulamadım.Gerçi bundan istediğim tarzda etek bulamamamın da payı yok değil :)) Belki kendim istediğim eteği dikersem giyerim :) Hem amannn yetişemesem nolacak ki ucunda ölüm yok ya dedim.Son anda katılmaya karar verdim :)
Blogda duyurdum duyanlar duymayanlara duyursun diye. Şİmdi mesela kendi tarzıma uygun spor kargo cepli kot kumaşa uygun bir etek kalıbı bulabilmekte :)) Umarım bulurum :)
Hepimize kolay gelsin :) Etkinliğin Linki BURADA 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder