Sayfalar

20 Haziran 2014 Cuma

Dikiş Etkinliği Kumaşım ve Diğer Dikilenler


Selam blog arkadaşlarım :) Aslında boş durmasam da buraya yazmayınca sanki bişey yapmamamışım gibi geliyor bana. Öyle alışmışım yazmaya :) Çok uzun anlatacak şeylerim yok bugün , çok şükür sağlık sıhhat yerinde .O zaman ben fotoğraflara geçeyim zaman kaybetmeden :))



Bu kumaş sevgili Ferhanın (amatörterzilerkulubü) düzenlediği etkinlik için dikmeyi düşündüğüm eteğin kumaşı. Dizde ,beli büzgülü yazlık bir etek olucak.Aslında tişört dikmek için aldım ama bir anda acaba etek de olurmu dedim :) İnstagramdaki arkadaşlarda sağolsunlar çoğunluk etek deyince etek dikmeye karar verdim :) Kumaşım ince penye. içine astar ile dikmeyi düşünüyorum .Bakalım ortaya ne çıkacak .


Bu da benim ömrümden 5 gece çalan , creazon dergisi. Derginin ilk sayısı .Bu modeli dikiyorum ama kalıp çok sorunlu. Ölçüleri göre ben 42 yim. 40 çıkardım olmadı. 36 kestim o bile bol geldi. Biraz yanlardan alıp kendim tamir ettim derken ortaya bir elbise çıktı ama o başka posta artık :)


Daha önce almış olduğum penye kumaştan oğluma bi pijama takım diktim. Pek sevdi .


Çok sevdiğim bir arkadaşımın annesine bir çanta sözüm vardı.Onu diktim kendisine hediye olarak. O da pek beğendi bende :)


Sorunlu elbisemin kalıbı , 



Geçen gün bir minik kuzuya elbise dikmiştim. Ondan artan kumaşla oğlumun sınıf arkadaşına doğum günü hediyesi olarak diktim. Yanında 2 kitap :) Hediye işi tamamdır. Sevmiyorum.son dakika da en yakın marketten / oyuncakçıdan alınan ucuz plastik hediyeleri. O yüzden hangi çocuğa hediye alırsam alayım plastik almamaya yanına bi kitap eklemeye gayret ediyorum imkanlarım ölçüsünde. Etek azcık uzun olmuş ama , eğer istersen kısaltayım dedim arkadaşıma. Ama kuzu bu haliyle bile çok sevdi.(elbise-etek-ayakkabı delisi bu yaşta :D ) 


Aslında bu postu yazmaya başlayalı 3 gün oldu :) Oturuyorum tam başına bişey çıkıyor kaydetip çıkıyorum. Yayınlayana kadar kendime bir tişört oğluma bir pijama takım daha diktim bile ama artık onlarında fotoğrafını  çekmeyi beklemiyim :)) 


2 yorum:

  1. merhabalar seda ben.

    blogunuzu yenı keşfettim. dıkışlerınızı cok sevdım. bende dikişe heveslenen ve dıkış makınası alan bırıyım. fakat 2-3 denemem hüsran olunca hevesim gitti malesef:( sizden ricam mail adresınız varsa verırımısınız sıze dıkışle alakalı sormam gerekenler varda. sizin içinde bı mahsuru yoksa tabıkı. çünkü bazı dikiş diken kişilere maıl attım cvp verme gereği bile duymadılar üzüldüm açıkçası. benım ıkızlerim var oğluma şort kızıma tulum etek falan dıkmek ıstıyorum.bana pratik yollarını anlatırsanız cok sevınrım. hatta ben mail adresımı verıyım siz maıl atarsanız ordan size sorucaklarım olucak. şimdiden teşekkür ederim. ikizannesii@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim blogumu beğenmenize sevindim. elimden geldiğince fırsat buldukça yardımcı olmaya çalışırım tabiyki.mail adresim : mesgulanne@gmail.com .Bence pes etmeyin. Yeteri kadar istiyorsanız mutlaka başarılı olursunuz. İnternette (bloglarda ve uzman tv de ) resimli adım adım anlatımlar var. Onlardan da faydalanabilirsiniz. Ben kendimi henüz bu işte uzman görmüyorum ama dikişe başladığım zaman internetteki kaynakların çok faydasını gördüm . Onun haricinde takıldığını yerlerde seve seve yardımcı olmaya çalışırım. Sevgiler. (Mailde atabilirsiniz ,buraya da yazabilirsiniz.Benim için ikisi de uygun .)

      Sil