Sayfalar

25 Nisan 2013 Perşembe

Öncesi Sonrası - 2 Dolap Yenileme

Yatak odamızın hikayesi çok karışık  :) Çünkü biz önce  bazayı ve yatağı değiştirdik. Krem bir yatak başlığı aldık.Arkası ve alt kısmı wenge. Sonra dolap aldık. Dolabın aynanın alt ve üst kısımları krem rengi idi. Dolapla beraber 2 komidin aldık. onların çekmecesinin biri krem biri wenge renkti. Yani mağazada gördüğümüz beğendiğimiz. . .Ama eve geldi bir kuruldu. Sonuç hüsran.Ben bekliyorum hala krem parçalar takılacak diye. Komidinler komple wenge. Dolabında krem olması gereken yerler yine wenge. Fabrika artık öyle çıkarmıyormuş.Bahaneye bakın.Ya biize farklı bir dolap farklı komidinler getirmişler  yada olması gereken krem parçalar kaybolmuş :((  Kurulduktan sonra fark ediyoruz. Başbaşa kalıyoruz biz bir tekir biri bekir yatak odası takımımızla. Dikkatinizi çekerim takım diyorum ama hepsi ayrı telden çalıyor. Ben ki taş hiç sevmem.Komidinin kulplarında taş var :(( Neyse sağlık olsun dedik geçtik biz kaç senedir böyle kullanıyoruz bunları.... 
Sonra aklıma geldi bunları boyasak diye. Baktım boya zor olacak. En iyisi yapışkanlı kağıtla kaplayalım dedik. Bi akşam otururken aklımıza geldi.Ee ne renk yapalım derken evde kırmızı kağıt vardı. hooop kalktık yaptık aynı gece :))

 Böyleydi 



Böyle oldu 


Dolabın ilk halini çekmedim. :) Önce onu kapladığımız için aklıma gelmedi. Ama o kırmızıların olmadığı halini düşünün. 

Aynalardaki lekeler o küçük kafası görünen yaramaza  ait :)) 







Sırada komidinler ve kulpları var. Kafama göre kulp bulamadım.Bulana kadar bekliycem.Kırmızının da  aynı tonunu bulmam lazım  kağıtta. Kırmızı kağıdım da bitti çünkü . Yada bunlarıda söküp daha açık bir renkle değiştiricem. Henüz karar vermedim. 

Taa 12 aralıkta kaplamışız dolapları , ancak yazabildim :)) Daha yazacak başka yenilemelerde var ama vakit yokki :)) 

4 yorum: