Sayfalar

24 Ocak 2015 Cumartesi

Çocuk Pantolonu ,Eşofmanı ve Montu Diktim

Selam arkadaşlar. Uzun olmuş yine yazmayalı , sakın tembellik ediyorum sanmayın haa :) İşlerim yoğun , gündüzlerim işlere gecelerim dikişe ayrılmış durumda , Evde pek bilgisayar kullanmayı sevmediğim için bloga yazamadım pek. Gelelim diktiklerime :) Ama hepsini tek postta harcayacağımı sanmayın :))
 Oğlum 5 yaşında ,yaklaşık 2 yıldır giydiklerinin yarısını ben dikiyorum nerdeyse :) Özellikle ev giysilerini diyebiliriz tabi. Ama son zamanlarda iyi iş çıkarmaya başladım :) Övünmek değil canııım kendimi gaza getiriyorum sadece :))





Kumaşım yetmediği için ön bacaklara ekleme yaptım :) Hoş dursun diye çıma çektim :) Çıma sanırım tek tarafa yatırma işlemine deniyordu ama hatırlayamadım özür :) 





Eşofman çok güzel oldu. Kumaşı kalın yumuşacık eşofman kumaşından ama kalıbı pantolon kalıbı olduğu için çok şık durdu oğlumun üzerinde. Eşofman kreşe giden çocuklarda rahat oluyor ama ben öyle çok bol paçası da lastikli eşofmanları sevmiyorum. Bu yüzden son 2 yıldır kreşte giydiği bir çok eşofmanı bile ben diktim. 

Aslında bu eşofmanda önce dikmiş olduğum ve çok daha fazla emek harcamış olduğum kadife pantolonu niye çekmemişim anlamadım :)) Ama üzerinde görebilirsiniz. Eşofmanla aynı kalıptan dikildi .  Cepleri falan çok güzel oldu. Onu da çeker eklerim muhakkak :)) 



Üzerindeki montu da ben diktim tabiyki :) İnce kaşe kumaştan .Kemer çok soğuk olmuyor malum.Bizi bi mont götürüyor. Diktiğimden beri kalın hazır montunu hiç giymedi desem yeridir. Dinazor aplikesi H&M den almıştım , çok oldu. O olmadan olmaz. 
Astarını da geçen yaz almıştım .Kalın yumuşacık penye kumaş.Tabiyki yine dinazorlu . Pijama dikecektim fırsat olmamıştı bir türlü.İyi ki de olmamış :)) 

Yakında bir mont daha dikmeyi düşünüyorum. Onu aşama aşama yayınlamayı düşünüyorum . 
Aslında talep  olursa etkinlik bile yapabiliriz . Çocuk kıyafeti etkinliği hiç yapmadık yanlış hatırlamıyorsam :)) 

Bu kaşe kumaşın kırmızı ve siyahını da almıştım. www.kumasfirsati.com dan .Siyah eşime kırmızı bana kahverengi oğluma. Ama kargo ödemeyeyim diye fazla almışım kumaşları siyah ve kırmızıdan da oğluma birer mont daha çıkacak gibi :) Özellikle siyah olanı ceket tarzı klasik bişey dikmek istiyorum. Kırmızı bunun gibi günlük olucak :) 

Bundan sonraki postum erkek gömleği üzerine olacak , 2 tane daha erkek gömleği diktim. 2 side pek güzel oldu , eşim tarafından beğenildi ve giyilmekte :)) Yani nezaket icabı beğenip bi kenara atmadı :) 
Talep ederseniz onunda aşamalarını en azından işlem sıralarını eklerim. 

Sağlıcakla kalın dostlar . Sevgilerimle. 
Bu sıralar kimseye gidip bakamıyorum neler yapmışsınız diye .Kusura bakmayın lütfen .
 En kısa zamanda telafi edeceğim :)) 


7 yorum:

  1. Hakikaten hazırdan farksız ürünler vermişsin. Tebrik ediyorum seni. Veee hepsini görmek istiyorum. Ben benimsel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım . Fırsat buldukça dikiyorum, fırsat buldukça da ekliycem işte :)))

      Sil
  2. Ellerinize sağlık, mutlulukla giysin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ergenlikte ne olur bilmem ama şimdilik severek giyiyor diktiklerimi :)

      Sil
  3. Maşallah maşallah:):):)Ben de dikişle adam akıllı ugraştıgımdan beri doğru düzgün alışveriş yazmıyorum.Kızımın artık her şeyini ben dikiyorum,bu muhtesem bir duygu değil mi?Kuzunuz da çok sevimli Allah bagıslasın:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle muhteşem :) Hele oğlumun sorduklarında "annem dikti " demesi paha biçilemez :)

      Sil
  4. Bayıldım ben bunlara,elinize sağlık harika olmuşlar.

    YanıtlaSil