Sayfalar

5 Ağustos 2014 Salı

Kendimi Anlattım :) Busybody den Meşgul Anneye ...





Adım meşgulanne ya :) Aslında benim yıllardır forumlarda websitelerinde kullandığım nickim busybody . Busybody ne demek işgüzar , herşeye burnunu sokan tip demek :D Tam da beni anlatıyor.Ama blog ismi olarak olarak alamadım :) Birisi almış ama hakkını da verememiş.Boş boş duruyor :) Blogu açarken ne olsa diye çok düşündüm.Bulamadım.
Ben  eskiden web tasarımı yaptım , e-ticaret sitesi kurdum , bilgisayar forumlarında ,muhasebe sitelerinde  takıldım hep busybody idi adım :) Hatta bir çok forumda kadın olduğumu bile anlamadılar abi / hocam diye hitap ettiler vs :) Anne çocuk bloglarına uğramazdım bile (şimdi oralardan çıkmıyorum :)) Ne zamanki yaş kemale erdi ben de erdim :) Mutasyona uğradım , zevklerim ilgi alanlarım değişti. Kendi irademle pembe bile giyer oldum :) Şimdilerde danteller , kumaşlar , havlular ,elbiselerle bol bol dikişle meşgul olmaktayım.
Nerden nereye dimi ama :)

Birde okumayı ve yazmayı sevdim hep .Hala da seviyorum ama hiç bir zaman ortaya şahaserler çıkaramadım :) Günlük tuttum beceremedim. Hikayeler yazdım bir süre sonra kendim beğenmedim. Yırttım attım. Ortaokul / lise dönemlerimde hep kompozisyon yarışmalarında derecelere girdim :) Ama okumak bende hiç geçmeyen bir tutku oldu.Ne bulsam okudum. Yemek sofrasında bile etrafımda eski gazete varsa onu bile okudum. Hala da çok severim . Bir kitap blogum olsun istedim .Olmadı. Meşgulanne de yazayım okuduklarımı tanıtayım dedim , ilk 10 kitaptan sonra yetişmedi. O çok ayrı bir hobi anladım. Kitap blogu yazmak ayrı bir zaman ayrı bir mekan istiyor. Öyle google dan kitap görsellerini bilgisayara indirip yazmakla olmuyor :)) Hepsini ayrı ayrı sindirip ondan sonra yazacaksın.Yoksa benimle beraber milyonlarca kişi okuyor aynı kitabı .Bir fark olmalı. O farkı da ben veremedim :) Şimdilik sadece okumaya devam ediyorum. Belli mi olur bir zaman gelir dikişten uzaklaşırsam kitapları yazarım :) Gerçi hiç bir zaman yazdıklarımı beğenmiyorum ama olsun . Yazabilmek te ayrı bir kabiliyet :) Oğlumda çok seviyor hikaye anlatmayı kurgulamayı.Başından sonuna kadar hikayeyi kuruyor bitiriyor.Ayrıca oldukça da güzel resim yapıyor.Tiyatral yeteneğine de var.Ama tüm bunlara rağmen oldukça çekingen .Bildiğin içine kapanık :)  Ama umarım gün gelir kabuğundan çıkar henüz çok küçük :) Dünyaya güvenmesi lazım :) Belli mi olur belki o günün birinde yeteneklerinden birini ortaya koyabilir.
Aslında bu posta başlarken amacım son zamanlarda okuduğum ve yazmadığım kitapları toplu olarak yazıvermekti. Ama yazmaya başlayınca neler döküldü ağzımdan :)  Başlığı da hopp değiştiriverdim.
Oradan bakınca sanki sürekli başka işlere el atmış ama hiç birini becerememiş birisi gibi dursam bile bundan pişman değilim. Çünkü bu tecrübelerim beni ben yaptı. Şimdi arkadaşlarımın / ailemin her konuda fikrimi sorması , sözlerime değer vermeleri , cin fikirlerin ,pratik çözümlerin hep benden çıkması tesadüf değil yani :)) Bu yaşadıklarımın ve yaşattıklarım sonucu :))

Konu çok dağıldı esas konuya gelelim derseniz, son zamanlarda okuduklarımı toplu olarak listeleyivereyim  :)

Grinin Elli Tonu  -   E.L. James
Karanlığın 50 Tonu  - E.L. James
Özgürlüğün 50 tonu  - E.L. James
Ferrarisini Satan Bilge - Robin Sharma
Secret  - Rhonda Byrne
Ve Dağlar Yankılandı  - Khaled Hosseini
Elif  - Paulo Coelho
102 Dakika ( devam ediyor)  -  Jim Dywer ,Kevin Flynn

Aslında daha vardır ama aklıma gelmedi. Bunlar instagrama fotoğrafını koyduklarım.Oradan bakıp yazdım :) Bu arada beni instagramda bulmak isterseniz :) mesgulanne yim orada da . Maalesef yine busybody alınmış :))

Bu arada umarım sonuna kadar okumuş ve daha önemlisi inşallah sıkılmamışsınızdır :) Her insan gibi dinleyen birisini bulunca ben de  çok konuşurum :)



2 yorum:

  1. Aaaa aşkol İnşallah yaaa :))
    Ne sıkılıcam, keşke daha uzun yazsaymışın, metrelerce olsa yine okurdum Valla :)
    Gerçi bunu konuşmuştuk biz ama sanki ben yazmışım gibi hissettim :Pp
    Boşuna değil bazı insanların birbirini bulması :)

    Kitaplara gelirsek...
    Şu ton serisi beni biraz gerdi sanırım. Daha doğrusu rahatsız eden bişey vardı ama çözemedim. Belki ananevi bişeylerdi, bilemiyorum. Okudum mu okudum :)
    Ve Dağlar Yankılandı ile 102 Dakika'yı henüz okumadım. Listeye aldım ;)
    Bu ara çok karışık ve yoğun bi dönemden geçiyoruz. Ancak metroda falan okuyabiliyorum bişeyler. Ama 1 hafta kadar kaçma hayalini gerçekleştirebilirsek diye 6lı Debbie Macomber serisi elimin altında duruyor :)
    Öperim, ML...

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle biliyor musun sayfam tanınmaya başladı. Bunun için ben sana nasıl teşekkür edeyim:)))))
    Ve okumak pek çok şeyin kapısını açar. Ben de iki sene kalem çalıştırdım ama hikayelerimi kimseye beğendiremedim. Yine de vazgeçme derim:))
    Okuduğun kitapların içinde benim okumadığım çok var. Önceki okuduklarının da listesini çıkardım. Fırsat buldukça okur, birbirimize tavsiyelere devam ederiz.İnşallah:)))) Canımsın yaaa....

    YanıtlaSil